Ny negativ test- og beskjed om at noen i nær omkrets som akkurat slo opp og ble sammen igjen ble gravid uten å prøve på 1 omgang Som er selvsagt flott for de og er glad på deres vegne osv.. men jeg sitter med tårer og en klump i magen fordi jeg føler at det er noe galt med kroppen min.. ikke bare fordi vi er på pp3 uten klaff. Som er fortsatt «tidlig» i løypa ofc. Men fordi basert på ansiktet, kramper og slim er hormonene mine i kaos. Og da er sjansen liten for klaff med det første.. vinduet for baby innenfor bachelor plan er også begynt å minke. Og jeg føler meg generelt bare lei meg.. vi er utrolig heldige som har en fra før av.. men ønske om en til, søsken for mini og mammaperm på 1 år forsvinner sakte men sikkert.. har heldigvis en legetime neste uke så får be om sjekk og oppfølging da. Bare fordi jeg har en følelse av at noe er galt med hormonene mine.. håper egt tr dukker opp snart om ho skal komme uansett så vi kan gå videre på «siste» pp før vi faktisk må vurdere å legge inn håndkleet mtp skolen.. litt klaging fra meg siden jeg ikke kan fortelle det til noen andre
Jeg skjønner deg så godt... Er fryktelig urettferdig når det bare glipper hos folk, og det ikke går hos oss som faktisk gjør alt vi kan for å få det til.
Varme tanker og masse lykkeønskninger fra meg til deg!