Amilie
Betatt av forumet
Drister meg til et forsiktig gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drister meg til et forsiktig gratulerer
Hehe, ja, ikke sant. Det blir dyrt om man skal teste så mye! Hvor mange dpo er du nå?Enig! Tipper det blir test på dagen for ikm her og, om ikke tanta da har kommet før det. Et par dager etter, om jeg er flink. Har et håp, men er litt realist mtp. hva vi fikk til av aksjelegging, så vil ikke sløse testene mine. Såå mye morsommere å ta tester -etter- å ha fått den første positive
Det ser jeg strek, ja!
Gratulerer
Ingen tvil om strek på denne!Tok en ny test nå. Ser dere det samme som meg? Streken kom med en gang Hvis det er det jeg ser da, og ikke øynene mine som lurer meg
Vis vedlegget 369493
Vis vedlegget 369495
Jeg ser streken jeg ogsåTok en ny test nå. Ser dere det samme som meg? Streken kom med en gang Hvis det er det jeg ser da, og ikke øynene mine som lurer meg
Vis vedlegget 369493
Vis vedlegget 369495
Hehe, ja, ikke sant. Det blir dyrt om man skal teste så mye! Hvor mange dpo er du nå?
Hvis det er noen trøst så testet jeg negativt 11 dpo og positivt 12 dpo forrige svangerskap. 9dpo er vel fortsatt litt tidlig?Dette her er det ingen vits for meg å drive meg, ser det ut som... Er 9dpo i dag i følge de nye datoene jeg la i appen. Så det er minst det, liksom.
Og bare Blenda.
Utrolig spennende å følge med på dere andre, da.
Men ser ikke ut som det blir noe på meg, denne runden.
Åååh... da håper jeg det er det som er, i mitt tilfelle også. Tusen takk!Hvis det er noen trøst så testet jeg negativt 11 dpo og positivt 12 dpo forrige svangerskap. 9dpo er vel fortsatt litt tidlig?
Ser den klart og tydelig!!Tok en ny test nå. Ser dere det samme som meg? Streken kom med en gang Hvis det er det jeg ser da, og ikke øynene mine som lurer meg
Vis vedlegget 369493
Vis vedlegget 369495
Samme som deg tror jeg. Skal vi heie på hverandre frem til ikm og teste sammen?! Guri, ja, det blir en lang uke! (Red.) Jeg er visst 9 dpo, hvis jeg ikke tar helt feil.7 dpo i dag. Så blir en lang uke å vente.
Du da? ^^,
Samme som deg tror jeg. Skal vi heie på hverandre frem til ikm og teste sammen?! Guri, ja, det blir en lang uke! (Red.) Jeg er visst 9 dpo, hvis jeg ikke tar helt feil.
Haha, ja!! Skal heie videre på deg!Bra å telle feil i den retningen, da!
Vi kan heie på hverandre frem til fredag, så må jeg klare meg "bare" to dager ekstra
Haha, ja!! Skal heie videre på deg!