IKM Uke 43

Enig! Tipper det blir test på dagen for ikm her og, om ikke tanta da har kommet før det. Et par dager etter, om jeg er flink. Har et håp, men er litt realist mtp. hva vi fikk til av aksjelegging, så vil ikke sløse testene mine. Såå mye morsommere å ta tester -etter- å ha fått den første positive :smiley-ashamed008
Hehe, ja, ikke sant. Det blir dyrt om man skal teste så mye! Hvor mange dpo er du nå?
 
Tok en ny test nå. Ser dere det samme som meg:wideyed:? Streken kom med en gang:woot: Hvis det er det jeg ser da, og ikke øynene mine som lurer mego_O:hilarious:

BA5CAF1C-DCCD-4E9C-AAFE-4FEDBC41EA4A.jpeg


06632623-A6A6-4B5A-BB5B-C6E3A323A511.jpeg
 
Dette her er det ingen vits for meg å drive meg, ser det ut som... Er 9dpo i dag i følge de nye datoene jeg la i appen. Så det er minst det, liksom.

Og bare Blenda.
Utrolig spennende å følge med på dere andre, da.
:Heartbigred
Men ser ikke ut som det blir noe på meg, denne runden.
 

Vedlegg

  • IMG_20211024_111823.jpg
    IMG_20211024_111823.jpg
    2,1 MB · Visninger: 79
Nå er jeg rett og slett i sjokk siden dere ser det samme som meg :hilarious: Blir spennende å se om jeg får utslag på babyplan imorra da. Testen jeg fikk strek på nå er en 10 mlU / ml hCG test fra EBay. Den vanlige fra babyplan er 25 mlU / ml hCG, så bør kunne få utslag på den imorra eller i overimorgen? :happy: Må få tak i en digital test som jeg kan ta hvis streken blir sterkere :angelic: Skal saumfare skuffen etter tidligtest fra babyplan også. Mener jeg skal ha en test liggende en plass!
 
Dette her er det ingen vits for meg å drive meg, ser det ut som... Er 9dpo i dag i følge de nye datoene jeg la i appen. Så det er minst det, liksom.

Og bare Blenda.
Utrolig spennende å følge med på dere andre, da.
:Heartbigred
Men ser ikke ut som det blir noe på meg, denne runden.
Hvis det er noen trøst så testet jeg negativt 11 dpo og positivt 12 dpo forrige svangerskap. 9dpo er vel fortsatt litt tidlig?:confused004
 
Hvis det er noen trøst så testet jeg negativt 11 dpo og positivt 12 dpo forrige svangerskap. 9dpo er vel fortsatt litt tidlig?:confused004
Åååh... :Heartbigred da håper jeg det er det som er, i mitt tilfelle også. Tusen takk! :Heartred
 
Jeg skjønner meg ikke på meg selv akkurat nå... Trodde jeg var 7 dpo, men jeg er jo 9 dpo. Hvordan i all verden har jeg klart å telle så feil. Skjønner ingenting. Da kan jeg teste litt tidligere enn jeg trodde. Da blir det på fredag!!
 
Samme som deg tror jeg. Skal vi heie på hverandre frem til ikm og teste sammen?! Guri, ja, det blir en lang uke! (Red.) Jeg er visst 9 dpo, hvis jeg ikke tar helt feil.


Bra å telle feil i den retningen, da! :smiley-bounce016

Vi kan heie på hverandre frem til fredag, så må jeg klare meg "bare" to dager ekstra :p
 
Har spottet hele veien. Før EL og. 7po fikk jeg veldig friskt blod på papiret. Jeg var 100% sikker på at jeg hadde fått mensen, det hadde passet helt korrekt med 22 oktober. Det hadde betydd at fortsatt var IKM uke 42. Og 22 oktober hadde vært syklus på akkurat 28 dager... MEN blødningen stoppet o_O Jeg har veldig ømme bryster. Hatt stikkinger i livmoren og idag. Litt mer på sidene egentlig. Men spotting forsetter. Blir absolutt ikke noe klok på dette her :meh:
 
I mårra begynner vår ikm-uke!!!

Og testedaten er på tirsdag, for de som vil være med på det :woot::joyful::talk017
 
Back
Topp