Åh, herregud, Maaadde!!!Æhhh!!! Blir fort litt mer virkelig når den lyser opp
Du kan fortsatt skaffe deg puslespill, da... er godt å drive med under graviditeten.
GRATULERER!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, herregud, Maaadde!!!Æhhh!!! Blir fort litt mer virkelig når den lyser opp
Så gøy! Kanskje vi har chattet før, da. Jeg het bare Mini der, jeg.Der var jeg også veldig aktiv Har også tre barn fra før.. men savner endel av smileyene fra forumet der
Så gøy! Kanskje vi har chattet før, da. Jeg het bare Mini der, jeg.
Ja, enig. Har tenkt det samme.
Syntes det var supergøy med de smileyene!
Misbrukte dem nesten.
Samme her.Ja.. misbrukte dem nesten jeg også.. Kan hende vi har snakket sammen der inne.. Mulig mitt nick var ~Tàri~.. Men er så mange år siden at jegvhusler ikke helt
Ja.. misbrukte dem nesten jeg også.. Kan hende vi har snakket sammen der inne.. Mulig mitt nick var ~Tàri~.. Men er så mange år siden at jegvhusler ikke helt
Ja… det kan nok stemme Og husker også nicket DropsSniker litt her, jeg mener jeg husker Tári fra snartmamma i 2009-2013, med noe blått i avataren? Kan det stemme? Mitt nick der var Drops
Når er dine barn født? Har en 05 en 08 og 10.Samme her.
Var med i 2003 og 2008, husker ikke engang om jeg var med i 2011.
21.10.03Når er dine barn født? Har en 05 en 08 og 10.
Kan vi ha vært i samme termingruppe? Mellomste født 19.06.08.21.10.03
01.07.08
25.01.11
Det er ikke umulig! Med mellomste hadde jeg termin 10.juli, så tror jeg var i juli.Kan vi ha vært i samme termingruppe? Mellomste født 19.06.08.
Takk!! Ja har jo 8 lange uker igjen før man ikke er så stressa, så blir nok en del puslespill for å roe ned sjela uansettÅh, herregud, Maaadde!!!
Du kan fortsatt skaffe deg puslespill, da... er godt å drive med under graviditeten.
GRATULERER!!!
Meget mulig Kanskje vi havner i samme terminklubb herDet er ikke umulig! Med mellomste hadde jeg termin 10.juli, så tror jeg var i juli.
Men kan jo hende vi snublet borti hverandre fordet.
Det hadde vært så koselig, det! Så kan vi misbruke smiley's sammen!Meget mulig Kanskje vi havner i samme terminklubb her
JaDet hadde vært så koselig, det! Så kan vi misbruke smiley's sammen!
Ja... uff. Men dette skal gå bra! For det har JEG bestemt!Takk!! Ja har jo 8 lange uker igjen før man ikke er så stressa, så blir nok en del puslespill for å roe ned sjela uansett
Den der ser jo selv jeg helt tydelig! Hadde blitt glad for noe sånt, jeg...Woops, jeg testet! Det er strek, men tør ikke håpe på noe enda! 10 dpo i dag.
Den der ser jo selv jeg helt tydelig! Hadde blitt glad for noe sånt, jeg...
Håper den neste testen din blir enda sterkere! Når tenker du å ta neste?
Masse, masse lykke til!Ingen tvil om strek nei, så jeg er glad. Men hadde tilsvarende test forrige mnd, som endte i kjemisk. Kommer til å ta en i morgen tidlig, denne er tatt midt på dagen etter heftig kaffeinntak. Skal ut og kjøpe flere tester etter jobb.