IKM Uke 43

Æhhh!!! Blir fort litt mer virkelig når den lyser opp :woot:
Åh, herregud, Maaadde!!! :happy093
Du kan fortsatt skaffe deg puslespill, da... er godt å drive med under graviditeten.

GRATULERER!!!
:cool05:Heartbigred

Der var jeg også veldig aktiv :smiley-bounce015 Har også tre barn fra før.. men savner endel av smileyene fra forumet der :rulez
Så gøy! Kanskje vi har chattet før, da. :computer012 Jeg het bare Mini der, jeg.
Ja, enig. Har tenkt det samme.
Syntes det var supergøy med de smileyene!
Misbrukte dem nesten.
:laughing002

Så gøy! Kanskje vi har chattet før, da. :computer012 Jeg het bare Mini der, jeg.
Ja, enig. Har tenkt det samme.
Syntes det var supergøy med de smileyene!
Misbrukte dem nesten.
:laughing002

:knegg::knegg: Ja.. misbrukte dem nesten jeg også.. Kan hende vi har snakket sammen der inne.. Mulig mitt nick var ~Tàri~.. Men er så mange år siden at jegvhusler ikke helt laughing6

:knegg::knegg: Ja.. misbrukte dem nesten jeg også.. Kan hende vi har snakket sammen der inne.. Mulig mitt nick var ~Tàri~.. Men er så mange år siden at jegvhusler ikke helt laughing6
Samme her. :knegg:
Var med i 2003 og 2008, husker ikke engang om jeg var med i 2011.

Sniker litt her, jeg mener jeg husker Tári fra snartmamma i 2009-2013, med noe blått i avataren? Kan det stemme? :p Mitt nick der var Drops laughing6

Kan vi ha vært i samme termingruppe? Mellomste født 19.06.08.
Det er ikke umulig! Med mellomste hadde jeg termin 10.juli, så tror jeg var i juli.
Men kan jo hende vi snublet borti hverandre fordet.

Takk!! :D Ja har jo 8 lange uker igjen før man ikke er så stressa, så blir nok en del puslespill for å roe ned sjela uansett :smiley-bounce022
Ja... uff. Men dette skal gå bra! For det har JEG bestemt! :smiley-angelic006:Heartbigred

Woops, jeg testet! Det er strek, men tør ikke håpe på noe enda! 10 dpo i dag.

Vedlegg

• 8F7FD854-D714-4FF1-8C52-C0F18402354E.jpeg
    8F7FD854-D714-4FF1-8C52-C0F18402354E.jpeg
    447,8 KB · Visninger: 125
Woops, jeg testet! Det er strek, men tør ikke håpe på noe enda! 10 dpo i dag.
Den der ser jo selv jeg helt tydelig! Hadde blitt glad for noe sånt, jeg... :)
Håper den neste testen din blir enda sterkere!:smiley-angelic001 Når tenker du å ta neste?

Den der ser jo selv jeg helt tydelig! Hadde blitt glad for noe sånt, jeg... :)
Håper den neste testen din blir enda sterkere!:smiley-angelic001 Når tenker du å ta neste?

Ingen tvil om strek nei, så jeg er glad. Men hadde tilsvarende test forrige mnd, som endte i kjemisk. Kommer til å ta en i morgen tidlig, denne er tatt midt på dagen etter heftig kaffeinntak. Skal ut og kjøpe flere tester etter jobb.

Ingen tvil om strek nei, så jeg er glad. Men hadde tilsvarende test forrige mnd, som endte i kjemisk. Kommer til å ta en i morgen tidlig, denne er tatt midt på dagen etter heftig kaffeinntak. Skal ut og kjøpe flere tester etter jobb.
Masse, masse lykke til! :Heartbigred:smiley-angelic001

Så gøy at det er flere her med "gamle" barn også! Har selv ei født i 2007, ei i 2020 og rimelig sikker på at det er klaff nå også, så da blir det sistemann i 2022 xsmile9

Back
Topp