Er enig med deg, premom kommer sikkert etter
Så bra! Endelig i dpo-land! skummelt og spennende på 1 gang!Jeg tenker som deg, jeg også. Du er 1 dpo nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er enig med deg, premom kommer sikkert etter
Så bra! Endelig i dpo-land! skummelt og spennende på 1 gang!Jeg tenker som deg, jeg også. Du er 1 dpo nå
Jeg tror jeg har fått med dere alle på lista! Bare purr på meg om jeg har glemt noen Lykke til alle sammen! Blir noen spennende uker å vente.... Er superspent selv og har stort håp, da dette er første syklus på Letrozol og vi har lagt inn aksjer 4 dager på rad. Har vært så øm i eggstokkene
Så bra! Det kom så mange på en gang plutselig, men nå er du med!wondergirl - B1- PP3- el 13.10- ikm 29.10
fant meg ikke på lista så purrer på
Hmm... Ikke så lett å si. Hvilken dag er du på? Har du enda ikke hatt noe elslim? Kanskje du ikke har EL enda da.I dag skal jeg ha den såkalte EL dagen, men finnes ikke ELslim, kan jeg ha EL alikevel? Bruker som regel å ha det, men ikke denne PP PS jeg templer eller tester ikke etter El.
Er på dag 17. Tror jeg har hatt litt ELslim på dag 14. Men vi prøver vidre til dag 21 tenker jeg.Hmm... Ikke så lett å si. Hvilken dag er du på? Har du enda ikke hatt noe elslim? Kanskje du ikke har EL enda da.
Kan hende du har hatt EL også. Pleier du å ha noen andre symptomer på det da? For her kjenner jeg veldig godt når jeg har EL. Det er fysisk vondt å ha samleie og det er ømt i eggstokkområdet.Er på dag 17. Tror jeg har hatt litt ELslim på dag 14. Men vi prøver vidre til dag 21 tenker jeg.
Så bra! Litt morsomt. Tenk før i tiden da alle delte rom.Da har vi fått lagt inn én runde med aksjer. Håper det holder
Klarte å distrahere ett-åringen med en ny leke som tilfeldigvis lå på vent. Holdt akkurat før ho ble lei og så etter oss rundt hjørnet til naborommet. Kan melde om at ho ikke så noe ho ikke skulle, så ingen arr på sjela her i gården.
Så bra! Litt morsomt. Tenk før i tiden da alle delte rom.
Haha, så festlig bra jobba!Da har vi fått lagt inn én runde med aksjer. Håper det holder
Klarte å distrahere ett-åringen med en ny leke som tilfeldigvis lå på vent. Holdt akkurat før ho ble lei og så etter oss rundt hjørnet til naborommet. Kan melde om at ho ikke så noe ho ikke skulle, så ingen arr på sjela her i gården.
Ja, var helt vanlig å se påSå bra! Litt morsomt. Tenk før i tiden da alle delte rom.
Haha, den var ny! 47.5 uke er leeeeenge det..3dpo. Har vart i sånn ca 47,5uker..
Pleier ikke å være SÅ utålmodig
Har akkurat samme symptomer som deg og det er fremdeles ømt.Kan hende du har hatt EL også. Pleier du å ha noen andre symptomer på det da? For her kjenner jeg veldig godt når jeg har EL. Det er fysisk vondt å ha samleie og det er ømt i eggstokkområdet.
Her var det ømt i rundt 4 dager. Eggløsning var på dag 2 eller 3 av de dagene. Nå er det ikke sånn lengre og er ca 1 dpo i dag.Har akkurat samme symptomer som deg og det er fremdeles ømt.
Jeg bruker Flo til å logge symptomerDa er vel alle over i DPO-land… disse dagene kommer til å gå såååå tregt…
Er det noen av dere som bruker app for å kohve symptomer og mens osv? Har lastet ned to stk, men ikke interessert i å bruke penger på dem