IKM Uke 43

Jeg tror jeg har fått med dere alle på lista! Bare purr på meg om jeg har glemt noen ;) Lykke til alle sammen! Blir noen spennende uker å vente.... Er superspent selv og har stort håp, da dette er første syklus på Letrozol og vi har lagt inn aksjer 4 dager på rad. Har vært så øm i eggstokkene :hilarious:

wondergirl - B1- PP3- el 13.10- ikm 29.10

fant meg ikke på lista så purrer på :angelic::laughing002

I dag skal jeg ha den såkalte EL dagen, men finnes ikke ELslim, kan jeg ha EL alikevel? Bruker som regel å ha det, men ikke denne PP :bored: PS jeg templer eller tester ikke etter El.

Da har vi fått lagt inn én runde med aksjer. Håper det holder :smiley-angelic001

Klarte å distrahere ett-åringen med en ny leke som tilfeldigvis lå på vent. Holdt akkurat før ho ble lei og så etter oss rundt hjørnet til naborommet. Kan melde om at ho ikke så noe ho ikke skulle, så ingen arr på sjela her i gården. :smiley-bounce022

Er på dag 17. Tror jeg har hatt litt ELslim på dag 14. Men vi prøver vidre til dag 21 tenker jeg.
Kan hende du har hatt EL også. Pleier du å ha noen andre symptomer på det da? For her kjenner jeg veldig godt når jeg har EL. Det er fysisk vondt å ha samleie og det er ømt i eggstokkområdet.

Da har vi fått lagt inn én runde med aksjer. Håper det holder :smiley-angelic001

Klarte å distrahere ett-åringen med en ny leke som tilfeldigvis lå på vent. Holdt akkurat før ho ble lei og så etter oss rundt hjørnet til naborommet. Kan melde om at ho ikke så noe ho ikke skulle, så ingen arr på sjela her i gården. :smiley-bounce022
Så bra! Litt morsomt. Tenk før i tiden da alle delte rom.

3dpo. Har vart i sånn ca 47,5uker..

Pleier ikke å være SÅ utålmodig:rolleyes:

Haha, så festlig :laughing001 bra jobba! :laughing021

Da er vel alle over i DPO-land… disse dagene kommer til å gå såååå tregt… :wacky:

Er det noen av dere som bruker app for å kohve symptomer og mens osv? Har lastet ned to stk, men ikke interessert i å bruke penger på dem :facepalm:

Da er vel alle over i DPO-land… disse dagene kommer til å gå såååå tregt… :wacky:

Er det noen av dere som bruker app for å kohve symptomer og mens osv? Har lastet ned to stk, men ikke interessert i å bruke penger på dem :facepalm:
Jeg bruker Flo til å logge symptomer

Back
Topp