IKM UKE 43❤️

5 dpo i dag og jeg synes tiden har flydd av gårde. Jeg rekker ikke blunke før det er en ny dag. Nå skal det sies at jeg har jobbet vannvittig mye de siste ukene, og ser ekstremt fram til noen ferie dager snart!

Når starter dere andre å teste?
Hadde man bare hatt viljestyrke til å ikke teste før ikm dag :hilarious:
 
5 dpo i dag og jeg synes tiden har flydd av gårde. Jeg rekker ikke blunke før det er en ny dag. Nå skal det sies at jeg har jobbet vannvittig mye de siste ukene, og ser ekstremt fram til noen ferie dager snart!

Når starter dere andre å teste?
Hadde man bare hatt viljestyrke til å ikke teste før ikm dag :hilarious:
Noen som har det.. Tenker å ta første test om en uke, altså neste fredag! Da vil jeg være enten 9 eller 10 DPO, har ikke helt kontroll ettersom dette er første syklus etter p-pilleslutt. Har litt å lære enda:laughing002

Når setter du i gang testingen??
 
Noen som har det.. Tenker å ta første test om en uke, altså neste fredag! Da vil jeg være enten 9 eller 10 DPO, har ikke helt kontroll ettersom dette er første syklus etter p-pilleslutt. Har litt å lære enda:laughing002

Når setter du i gang testingen??
Jeg vet med meg selv at jeg sikkert ryker når jeg er 8 dpo:facepalm: skulle ønske jeg klarte å vente…
 
Når tenker dere å starte å teste?:shy: er 4 dpo i dag tror jeg, å har en plan om å vente til neste fredag (11dpo) med å ta en test:nailbiting: litt usikker på om jeg klarer å holde meg...Dagene snegler seg av gårde så det føles som en evighet til!:dead:
 
Skjønner godt at det føles ut som du ligger litt bak, men høres jo ut som noe er på gang! Økt lyst er hvert fall et stort tegn på at el er på vei for meg! :D Blir spennende å se testene dine videre ❤️
Endelig er LH stigende i kveld :woot: Fikk endelig klemt venninna mi som fikk 2-3 på digital i dag. Håper så at det klaffer for meg også nå, det hadde vært helt magisk :shy::love017:happy093
 
Når tenker dere å starte å teste?:shy: er 4 dpo i dag tror jeg, å har en plan om å vente til neste fredag (11dpo) med å ta en test:nailbiting: litt usikker på om jeg klarer å holde meg...Dagene snegler seg av gårde så det føles som en evighet til!:dead:
Jeg vil egentlig vente til 9dpo, fordi det er så kjedelig med negative tidligere? Mister liksom håpet selv om jeg vet det er tidlig. Og 9dpo er jo uansett tidlig :hilarious: For min del blir det etter neste helg en gang, spørs når EL omsider kommer. Ville venta om jeg hadde viljestyrke, men vi får bare se :love017
 
Endelig er LH stigende i kveld :woot: Fikk endelig klemt venninna mi som fikk 2-3 på digital i dag. Håper så at det klaffer for meg også nå, det hadde vært helt magisk :shy::love017:happy093
Åå så gøy at det skjer noe! :nailbiting: Veldig stas for venninna di! Jeg har også flere venninner og folk rundt meg som er gravide, så håper jeg snart kan hive meg på bølgen :shy:
 
Åå så gøy at det skjer noe! :nailbiting: Veldig stas for venninna di! Jeg har også flere venninner og folk rundt meg som er gravide, så håper jeg snart kan hive meg på bølgen :shy:
Håper det er vår tur nå! Håper det klaffer for deg nå og at spira sitter hele veien. Hun venninna, vi har 10 uker mellom våre første barn og bare to mellom våre andre barn, hihi. Hadde begge vært født til termin ville det vært 6 uker mellom, men en kom sent og en kom tidlig :love017 Jeg håper veldig at vi får følge hverandre en siste gang ❤️
 
Når tenker dere å starte å teste?:shy: er 4 dpo i dag tror jeg, å har en plan om å vente til neste fredag (11dpo) med å ta en test:nailbiting: litt usikker på om jeg klarer å holde meg...Dagene snegler seg av gårde så det føles som en evighet til!:dead:
Har kort lutealfase så rundt 8dpo. Jeg er der at dersom jeg opplever en kjemisk så vil jeg vite det om jeg kan velge og siden lutealfasen min har vært ca. 9-10 dager de siste mnd så må jeg rekke å teste etter en ev. kjemisk før hcg blir for lav til å slå ut på en test
 
Back
Topp