IKM UKE 43❤️

Etter planen skal EL komme søndag eller mandag. Har egentlig ikke tenkt å teste noe denne PP da den pleier å være ganske presis uansett :confused005 Samboer kommer heldigvis hjem i helgen fra jobbreise :DJeg reiser igjen på mandag, så vi får bare få lagt inn så gode aksjer som vi kan i helgen og håpe på at det kan holde!
Mi søster anbefalte Prefert. Hun hadde gode erfaringer da det funker for dem da de prøvde. Noen har som har testet?
Ingen erfaring med prefert, men har prøvd conceive+. Husker ikke om jeg ble gravid samtidig, kanskje? Har vurdert å bestille noe lignende igjen, men det blir ikke denne PP :happy:
Håper dere får en ekstra bra helg sammen ❤️

Normalt har mensen vært veldig stabil, og noe lang etter fødslene. Denne gangen varte bare mensen i 3 dager mot 7-8 dager normalt sett :pompus: noen dråper blod innimellom etter det….

Sikkert helt normalt at det skjer, men lurer på EL vil komme tidligere da :pompus: fikk mensen forrige onsdag til fredag..

Hei. Jeg er på syklus dag 10 i dag. Begynner å nærme seg nå igjen hehe.. Lurer litt på når pleier dere å begynne med å legge inn aksjer? Vi begynte og ha sex annenhver dag fra jeg var ferdig med mensen. Har eggløsning stort sett på dag 14. Så begynte på syklus dag 7 har sex så annenhver dag ca. Så pleier vi og ha sex på eggløsning dag som er positiv, så dagen etter det og evt dagen etter der igjen. :schocked028 Dette blir prøve runde 10, så noen tips om man gjør noe feil her eller hvordan dere gjør der?:laughing001

Hei. Jeg er på syklus dag 10 i dag. Begynner å nærme seg nå igjen hehe.. Lurer litt på når pleier dere å begynne med å legge inn aksjer? Vi begynte og ha sex annenhver dag fra jeg var ferdig med mensen. Har eggløsning stort sett på dag 14. Så begynte på syklus dag 7 har sex så annenhver dag ca. Så pleier vi og ha sex på eggløsning dag som er positiv, så dagen etter det og evt dagen etter der igjen. :schocked028 Dette blir prøve runde 10, så noen tips om man gjør noe feil her eller hvordan dere gjør der?:laughing001
Vi kjører omtrent samme løpet som du beskriver:smug: drikker grapefruktjuice i tillegg fra slutt mens til ca. eggløsning. Begge ganger tidligere jeg har gjort det, så har jeg blitt gravid:woot: spent på om det funker denne gangen:nailbiting: drakk ikke forje pp

Hvordan går det med dere? Noen som nærmer seg EL? Jeg er bare på CD4, så det er noen dager før jeg begynner å teste for å finne EL. Må få bestilt nye tester asap, men usikker på hvilke jeg skal gå for denne gang :happy:
På dag 6 nå. Men så i villrede om vi skal prøve denne måneden eller ei, å prøver vi ikke så blir det 2 måneders pause for å unngå sommeren. Men samtidig så ville evt termin bli ca 1 uke ut i juli, å med planlagt keisersnitt så blir fødsel ca 3 uker før termin... noe som både jeg å gubben syns er innafor med midt i juni. Sommeren er starta Men samtidig ikke ferietid å slikt. Sånn med tanke på fremtidige bursdager, bhg plass å slikt Men blir ikke å teste EL å fastlegen sier vi bare ska slappe av, selv om det e nå pp6... å jeg blir 36 nå denne måneden.

Altså hva skjer her? :wideyed: Er på CD 11 og den er allerede så sterk/positiv??
IMG_2797.jpeg

Dette kom for brått på oss, men håper å kunne klare å legge askjer i dag og/eller i morgen! Dritt med denne turnus jobbinga vi begge har:yuck:

Oi kanskje du har eggløsning tidlig denne gangen? Kan vel skje det også :smiley-ashamed008
Ja det virker sånn. Men får fortsette å teste utover, i tilfelle det ikke slipper likevel liksom. Men litt kjett at den kom så brått:depressed: vi har ikke hatt tid eller mulighet til å legge noen aksjer ennå etter TR, så føler på meg at denne PP’n ikke blir helt optimal…

Ja det virker sånn. Men får fortsette å teste utover, i tilfelle det ikke slipper likevel liksom. Men litt kjett at den kom så brått:depressed: vi har ikke hatt tid eller mulighet til å legge noen aksjer ennå etter TR, så føler på meg at denne PP’n ikke blir helt optimal…
Håper det sitter denne gangen, kanskje bra med tidlig eggløsning? Hvem vet kan være :Heartbigred Håper dere få lagt inn aksjer i dag og i morgen så burde det være greit innafor tiden:)

Hei på dere❤️

Da setter jeg opp ikm uke igjen. Nå begynner det å gå mot slutten for vår prøving, men vi gir det i første omgang ut dette året.

Derfor prøver jeg meg på en siste uke…kanskje det sitter nå? Hvem vet…

Ønsker dere masse lykke til❤️

Legg inn disse opplysningene, så skal jeg få deg på lista :)

Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM

Eksempel:
Babydrømmen87 - 37 - B1 - PP71 - EL 8/10 - IKM 23/10

Mandag 21.oktober
Avocado89 - 35 - B3 - PP2 - EL 7/10 - IKM 21/10
Tauriel - 34 - B3 - PP4 - EL 6/10 - IKM 21/10
Tubbie93 - 30 - B1 - PP3 (etter SA) - EL 07/10 - IKM 21/10

Tirsdag 22.oktober
Behbiønske- 24 - B1 - PP4(PP2 etter kjemisk) - EL 8/10 - IKM 22/10
Solstråla94 - 30 - B3 - PP3 - EL 08/10 - IKM 22/10

Onsdag 23.oktober
Babydrømmen87 - 37 - B1 - PP71 - EL 8/10 - IKM 23/10
førsteprøvebaby- 38 - B1- PP10 - EL 9/10 - IKM 23/10
Sukkerungen - 35 - B4 - PP1 - EL 8/10 - IKM 23/10

Torsdag 24.oktober
Ranunkel - 31 - B2 - PP6 - EL 10/10 - IKM 24/10

Fredag 25.oktober

Lørdag 26.oktober

Ari<3 - 33 - B3 - PP3 - EL 13/10 - IKM 26/10

Søndag 27.oktober
Mel - 35 - B3 - PP6 - EL rundt 12/10 - IKM 27/10

Byttet uke:

Gravid:love7

TR:yuck:
Håper det sitter for dere snart, veldig lenge å prøve :Heartbigred . Jeg har prøvd nå i 10 måneder og blir små gal av bare det nå. Har dere prøvd ivf? Eller fått noen råd om dere kan gjøre noe for å øke sjansen? Siden dere skal bare prøve litt til som du skriver. Jeg heier på dere og håper ønske barnet deres kommer snart :Heartbigred Masse lykke til!

Håper det sitter for dere snart, veldig lenge å prøve :Heartbigred . Jeg har prøvd nå i 10 måneder og blir små gal av bare det nå. Har dere prøvd ivf? Eller fått noen råd om dere kan gjøre noe for å øke sjansen? Siden dere skal bare prøve litt til som du skriver. Jeg heier på dere og håper ønske barnet deres kommer snart :Heartbigred Masse lykke til!
Vi har vært igjennom 3 IVF forsøk, vært gravid og mistet 3 ganger. De finner ingen direkte feil med noen av oss. Litt varierende spermprøver, men innenfor normalen. Så vi har forsøkt det meste. Men har kontaktet Spesialistsenteret for kvinner, som kanskje kunne prøve å hjelpe oss med mer støttemedisiner og lignende. Vi gir ikke helt opp ennå❤️

Vi har vært igjennom 3 IVF forsøk, vært gravid og mistet 3 ganger. De finner ingen direkte feil med noen av oss. Litt varierende spermprøver, men innenfor normalen. Så vi har forsøkt det meste. Men har kontaktet Spesialistsenteret for kvinner, som kanskje kunne prøve å hjelpe oss med mer støttemedisiner og lignende. Vi gir ikke helt opp ennå❤️
Kan ikke se for meg belastningen det må være, å holde på så lenge, og i tillegg ha mistet 3:Heartred ønsker der alt hell, og masse lykke til!:Heartred

På dag 6 nå. Men så i villrede om vi skal prøve denne måneden eller ei, å prøver vi ikke så blir det 2 måneders pause for å unngå sommeren. Men samtidig så ville evt termin bli ca 1 uke ut i juli, å med planlagt keisersnitt så blir fødsel ca 3 uker før termin... noe som både jeg å gubben syns er innafor med midt i juni. Sommeren er starta Men samtidig ikke ferietid å slikt. Sånn med tanke på fremtidige bursdager, bhg plass å slikt Men blir ikke å teste EL å fastlegen sier vi bare ska slappe av, selv om det e nå pp6... å jeg blir 36 nå denne måneden.
Relaterer til dilemmaet om sommeren! Vi har bestemt oss for å gå for det likevel, hvis det klaffer nå blir det trolig juni baby på oss også :happy: Hadde blitt kjedelig å utsette prøvingen, vi blir jo glade uansett :Heartred

Altså hva skjer her? :wideyed: Er på CD 11 og den er allerede så sterk/positiv?? Vis vedlegget 445530
Dette kom for brått på oss, men håper å kunne klare å legge askjer i dag og/eller i morgen! Dritt med denne turnus jobbinga vi begge har:yuck:
I forrige PP hadde jeg positive tester over tre dager før de endelig ble svake igjen, så det kan hende at dere har god tid fortsatt. De sier vel at egget slipper 24-36 (eller var det inntil 48?) timer etter at testene slutter å være positive. Lykke til i alle fall :love7

Back
Topp