IKM UKE 43❤️

Tror jeg rundt 1-2 DPO nå. Samtidig er usikker på hvor mange DPO fordi mensen var ekstremt kort, og fordi jeg hadde lav livmortapp på lørdag (merkes under sex). Mye EL slim de siste to dagene, så kan tyde på at EL er i rute med 27 dagers syklus :shy: har lagt inn aksjer fem dager på rad så satser på at vi har truffet EL.

Nesten hele familien her er sommerbarn, så hvorfor ikke en til :hilarious: det er veldig fint å ha bursdag på sommeren.. jeg har bare gode minner fra det som barn med stort sett fint vær og masse utelek - selvom jeg sjeldent hadde barnebursdag på dagen i fellerferien :shy:

Tror jeg rundt 1-2 DPO nå. Samtidig er usikker på hvor mange DPO fordi mensen var ekstremt kort, og fordi jeg hadde lav livmortapp på lørdag (merkes under sex). Mye EL slim de siste to dagene, så kan tyde på at EL er i rute med 27 dagers syklus :shy: har lagt inn aksjer fem dager på rad så satser på at vi har truffet EL.

Nesten hele familien her er sommerbarn, så hvorfor ikke en til :hilarious: det er veldig fint å ha bursdag på sommeren.. jeg har bare gode minner fra det som barn med stort sett fint vær og masse utelek - selvom jeg sjeldent hadde barnebursdag på dagen i fellerferien :shy:
Jeg er novemberbarn og samboer januarbarn, vi begge håper heller på fellesferiebarn enn julebarn da vi selv har kjent hvor stressa foreldrene våre var pga jul og da gjerne følte oss litt «bortglemt» i alt styret! Tørr kanskje ikke si det høyt, men sommerbarn er drømmen sånn sett <3

Dagens tester! Og endelig kom de nye testene også. Interessant at Premom viser høy når jeg legger den inn riktig sted og lav der jeg legger inn andre tester.
Kjenner det stikker litt i høyre eggstokk, det er den som skal til pers denne runden ❤️
7B1D1D58-9DB6-4810-8A92-1DA5C2C4CFA8.jpeg

Har bare én lyseblå test igjen, ryker på en av hver i morgen tidlig for referanse :happy:

Hadde elslim 3-6/10, el ca 6/10. Leser at eggløsning er over når slimet blir borte så regner med at det stemmer. Ca 4 dager siden eggløsning og har vondt i venstre side av magen, nederst under magen liksom, vet ikke hva det er... Kan vel ikke være eggløsning smerter??

Hvis jeg følger samme rytme som i forrige PP kan jeg forvente positiv strimmel i morgen på CD19. Foreløpig ser det ut som det kan gå den veien:

Vedlegg

• IMG_3154.jpeg
    IMG_3154.jpeg
    36,8 KB · Visninger: 39
Hadde elslim 3-6/10, el ca 6/10. Leser at eggløsning er over når slimet blir borte så regner med at det stemmer. Ca 4 dager siden eggløsning og har vondt i venstre side av magen, nederst under magen liksom, vet ikke hva det er... Kan vel ikke være eggløsning smerter??
Jeg pleier å ha litt av og på stikking og «vondt» i eggstokkområdet hele veien fra eggløsning til menstruasjon :confused005 Føler bare det er en periode hvor det «jobbes» mye :)

Hei!

Wishtobebabymama - 25 - B1 - PP1 - EL 09/10 - IKM 24/10

Godt å finne et forum med flere i samme båt, så slenger meg på :love017 Litt usikker på syklusen ettersom jeg "akkurat" sluttet på p-pillene. Etter eggløsningssymptomene å tolke tror jeg at vi traff EL. Tar det likevel litt som det kommer da jeg tipper kroppen trenger litt tid til å komme i rute igjen, men likevel spennende å følge med på og en baby er varmt velkommen:Heartred

Last edited:
Jeg hadde håpet å få positive tester i går og EL i dag, slik som Premom gjettet. Men har hatt kun lave tester så langt. Og i morgen tidlig reiser jeg bort og kommer ikke hjem før på søndag :(
IMG_4650.jpeg
Merker jeg blir redd for at Letrozolen ikke har fungert denne runden. Tok en test på cd12 også, men den har visst falt ut. Like svak som de andre.

Jeg er novemberbarn og samboer januarbarn, vi begge håper heller på fellesferiebarn enn julebarn da vi selv har kjent hvor stressa foreldrene våre var pga jul og da gjerne følte oss litt «bortglemt» i alt styret! Tørr kanskje ikke si det høyt, men sommerbarn er drømmen sånn sett <3

Ikke sant, det kan jeg tenke meg! Det er mye stress når det er juletider, og føler alle rundt oss har hele desember fullpakket med planer og alt som hører med :pompus: sommerbarn er kjempe fint, bursdag må bare planlegges litt før eller etter fellesferien når «alle» er hjemme :cool: jeg som er julibarn, har bare feiret barnebursdag 1 gang på selve dagen. Selve dagen har ofte blitt feiret på ferie, det har vært gøy :shy:

Krysser alt for at det klaffer for oss denne runden :shy:

Edit: og det jeg synes var veldig fint med julibarnet i 2022 var at omtrent alle var på ferie så dørene ble ikke rent ned med besøk de første 3-4 ukene! Veldig behagelig :shy:

Last edited:
Ikke sant, det kan jeg tenke meg! Det er mye stress når det er juletider, og føler alle rundt oss har hele desember fullpakket med planer og alt som hører med :pompus: sommerbarn er kjempe fint, bursdag må bare planlegges litt før eller etter fellesferien når «alle» er hjemme :cool: jeg som er julibarn, har bare feiret barnebursdag 1 gang på selve dagen. Selve dagen har ofte blitt feiret på ferie, det har vært gøy :shy:

Krysser alt for at det klaffer for oss denne runden :shy:

Edit: og det jeg synes var veldig fint med julibarnet i 2022 var at omtrent alle var på ferie så dørene ble ikke rent ned med besøk de første 3-4 ukene! Veldig behagelig :shy:
Veldig godt poeng i editen! Har faktisk ikke tenkt over det, men høres faktisk ut som en drøm! Vi har jo ingen barn fra før av så vet jo ikke helt hvordan folk vil være ang besøk og sånt, men selv nå uten småbarn å forholde meg til er besøk bare stress og jeg unngår det som pesten:depressed:

Liker usikkerheten jeg, hva skjer, kommer det denne gangen mensen eller ikke, har litt mensen murringer men får det under eggløsning og etterpå. Så ingen følelse på noe her :laughing001 :woot:
Ikke jeg heller... Slitsomt å være i konstant beredskapsmodus disse dagene før IKM, men vi får bare holde ut. Her har murringene jeg hadde før og under eggløsning roet seg, så vet ikke hvordan jeg skal tolke det, meen er bare på 2/3 DPO enda, så vi får se hva som skjer:happy090

I forrige IKM gruppe var jeg først ute (trolig tidligere IKM enn appene foreslo :hilarious: ) mens her føler jeg meg langt på etterskudd haha. Forrige PP fikk jeg økning i LH fredag kveld og positive tester hele lørdag og søndag, med EL mandag. Om det gjentar seg nå er det presis 4 uker siden sist, så jeg tenker det hadde vært bra?
EL-testene mine er enn så lenge dødskjedelige, tempen likeså, men vi har lagt aksjer og i dag har jeg hatt veldig lyst på mannen min. Altså mye mer enn vanlig, nesten litt desp, og det må jo være positivt? :angelic: Vi kommer i alle fall ikke til å gå glipp av EL, for å si det sånn. Alt skal legge til rette for at det klaffer, så får jeg bare manifestere at det er vår tur nå ❤️
Peak CD14 sist (syklus 27 dager), så jeg er spent på om LH-stiger i kveld eller i morgen. CD13 i dag :happy:

I forrige IKM gruppe var jeg først ute (trolig tidligere IKM enn appene foreslo :hilarious: ) mens her føler jeg meg langt på etterskudd haha. Forrige PP fikk jeg økning i LH fredag kveld og positive tester hele lørdag og søndag, med EL mandag. Om det gjentar seg nå er det presis 4 uker siden sist, så jeg tenker det hadde vært bra?
EL-testene mine er enn så lenge dødskjedelige, tempen likeså, men vi har lagt aksjer og i dag har jeg hatt veldig lyst på mannen min. Altså mye mer enn vanlig, nesten litt desp, og det må jo være positivt? :angelic: Vi kommer i alle fall ikke til å gå glipp av EL, for å si det sånn. Alt skal legge til rette for at det klaffer, så får jeg bare manifestere at det er vår tur nå ❤️
Peak CD14 sist (syklus 27 dager), så jeg er spent på om LH-stiger i kveld eller i morgen. CD13 i dag :happy:
Skjønner godt at det føles ut som du ligger litt bak, men høres jo ut som noe er på gang! Økt lyst er hvert fall et stort tegn på at el er på vei for meg! :D Blir spennende å se testene dine videre ❤️

Plutselig. Tempehopp i dag så EL enten i dag eller i morgen. Tappen er hvertfall høy, myk og åpen og har hatt EL-slim i én uke så det var sannelig på tide så da hører jeg til her :happy:

Vedlegg

• IMG_3166.jpeg
    IMG_3166.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 32
Back
Topp