IKM UKE 43❤️

Tror jeg rundt 1-2 DPO nå. Samtidig er usikker på hvor mange DPO fordi mensen var ekstremt kort, og fordi jeg hadde lav livmortapp på lørdag (merkes under sex). Mye EL slim de siste to dagene, så kan tyde på at EL er i rute med 27 dagers syklus :shy: har lagt inn aksjer fem dager på rad så satser på at vi har truffet EL.

Nesten hele familien her er sommerbarn, så hvorfor ikke en til :hilarious: det er veldig fint å ha bursdag på sommeren.. jeg har bare gode minner fra det som barn med stort sett fint vær og masse utelek - selvom jeg sjeldent hadde barnebursdag på dagen i fellerferien :shy:
 
Tror jeg rundt 1-2 DPO nå. Samtidig er usikker på hvor mange DPO fordi mensen var ekstremt kort, og fordi jeg hadde lav livmortapp på lørdag (merkes under sex). Mye EL slim de siste to dagene, så kan tyde på at EL er i rute med 27 dagers syklus :shy: har lagt inn aksjer fem dager på rad så satser på at vi har truffet EL.

Nesten hele familien her er sommerbarn, så hvorfor ikke en til :hilarious: det er veldig fint å ha bursdag på sommeren.. jeg har bare gode minner fra det som barn med stort sett fint vær og masse utelek - selvom jeg sjeldent hadde barnebursdag på dagen i fellerferien :shy:
Jeg er novemberbarn og samboer januarbarn, vi begge håper heller på fellesferiebarn enn julebarn da vi selv har kjent hvor stressa foreldrene våre var pga jul og da gjerne følte oss litt «bortglemt» i alt styret! Tørr kanskje ikke si det høyt, men sommerbarn er drømmen sånn sett <3
 
Dagens tester! Og endelig kom de nye testene også. Interessant at Premom viser høy når jeg legger den inn riktig sted og lav der jeg legger inn andre tester.
Kjenner det stikker litt i høyre eggstokk, det er den som skal til pers denne runden ❤️
7B1D1D58-9DB6-4810-8A92-1DA5C2C4CFA8.jpeg

Har bare én lyseblå test igjen, ryker på en av hver i morgen tidlig for referanse :happy:
 
Hadde elslim 3-6/10, el ca 6/10. Leser at eggløsning er over når slimet blir borte så regner med at det stemmer. Ca 4 dager siden eggløsning og har vondt i venstre side av magen, nederst under magen liksom, vet ikke hva det er... Kan vel ikke være eggløsning smerter??
 
Hvis jeg følger samme rytme som i forrige PP kan jeg forvente positiv strimmel i morgen på CD19. Foreløpig ser det ut som det kan gå den veien:
 

Vedlegg

  • IMG_3154.jpeg
    IMG_3154.jpeg
    36,8 KB · Visninger: 17
Hadde elslim 3-6/10, el ca 6/10. Leser at eggløsning er over når slimet blir borte så regner med at det stemmer. Ca 4 dager siden eggløsning og har vondt i venstre side av magen, nederst under magen liksom, vet ikke hva det er... Kan vel ikke være eggløsning smerter??
Jeg pleier å ha litt av og på stikking og «vondt» i eggstokkområdet hele veien fra eggløsning til menstruasjon :confused005 Føler bare det er en periode hvor det «jobbes» mye :)
 
Hei!

Wishtobebabymama - 25 - B1 - PP1 - EL 09/10 - IKM 24/10

Godt å finne et forum med flere i samme båt, så slenger meg på :love017 Litt usikker på syklusen ettersom jeg "akkurat" sluttet på p-pillene. Etter eggløsningssymptomene å tolke tror jeg at vi traff EL. Tar det likevel litt som det kommer da jeg tipper kroppen trenger litt tid til å komme i rute igjen, men likevel spennende å følge med på og en baby er varmt velkommen:Heartred
 
Last edited:
Back
Topp