IKM UKE 43❤️

Vi har vært igjennom 3 IVF forsøk, vært gravid og mistet 3 ganger. De finner ingen direkte feil med noen av oss. Litt varierende spermprøver, men innenfor normalen. Så vi har forsøkt det meste. Men har kontaktet Spesialistsenteret for kvinner, som kanskje kunne prøve å hjelpe oss med mer støttemedisiner og lignende. Vi gir ikke helt opp ennå❤️
Jeg blir mektig imponert over dere, dere er tøffe som står på. Høres veldig belastende ut og kjempe tøff prosess. Gi ikke opp og kjemp videre :Heartbigred Jeg får litt ny mot siden du er så tøff men også av din historie, kanskje vi greier det til slutt også og får ønske baby vår :smiley-ashamed008

Altså hva skjer her? :wideyed: Er på CD 11 og den er allerede så sterk/positiv?? Vis vedlegget 445530
Dette kom for brått på oss, men håper å kunne klare å legge askjer i dag og/eller i morgen! Dritt med denne turnus jobbinga vi begge har:yuck:
Jeg er på syklus dag 12, og fikk blinkende smily i dag tidlig på eggløsning digitale! Så kanskje den blir statisk i kveld eller i morgen. Men pleier ikke å blinke så lenge før jeg har eggløsning. Tipper statisk smily {eggløsning) rett rundt hjørnet. Noe før denne gangen på meg også tipper jeg. Må legge inn aksjer etter jobb i dag :laughing001

Yey! Hadde positiv el test i går og vi rakk å legge aksjer i dag! Jeg hadde egentlig ingen tro på at vi skulle få til noe som helst denne PP’n, men en gang er bedre enn ingenting :) Prøver å være optimist så lenge jeg klarer…
IMG_2800.jpeg

Last edited:
Har alltid hatt EL da jeg «skal», MEN dagens test er meget positiv! Altså iværtfall 1 dag tidligere enn forventet! Aksjelegging hver dag siden onsdag(?) så ingen stress heller på at vi plutselig «mista» en dag, heller tvært imot!! Har bare 1 EL test igjen så tenker jeg tester imorgen for å se at den har gått ned men sier meg ferdig etter det <3

Har alltid hatt EL da jeg «skal», MEN dagens test er meget positiv! Altså iværtfall 1 dag tidligere enn forventet! Aksjelegging hver dag siden onsdag(?) så ingen stress heller på at vi plutselig «mista» en dag, heller tvært imot!! Har bare 1 EL test igjen så tenker jeg tester imorgen for å se at den har gått ned men sier meg ferdig etter det <3
Positiv el test her også i dag :laughing001 1 dag tidligere enn vanlig her med! La inn aksjer i går og må i kveld også men også i morgen vel :laughing025

Da var helgen over og samboer har reist igjen! El er mest sannsynlig i dag, men vi har hvert fall fått lagt inn aksjer dagene i forkant - krysser fingrene for at det holder :D
Har prøvde ny strategi denne gangen, i og med at han kun var hjemme de tre dagene uansett. Ingen testing eller høye skuldre, bare masse nytt undertøy :cool14

2njee - B2 - PP5 - EL 11/10? - IKM 21/10?

Tror jeg flytter over her fra uke 42. Har stabilt merkelige sykluser etter fødsel i februar så vi får se om det er her jeg hører hjemme. Fikk høy på CBFM i dag og trenden post-partum har vært fire dager med høy før maks så da tilsier det EL 11/10 og lutealfase på 10 dager; 21/10. Hadde første skikkelige mens etter PP4 så kanskje er det håp for denne PPen :)

Etter sex, går dere rett på do eller ligger dere rolig en stund? Lest at det var bare en myte
Jeg er langtidsprøver tidligere over flere år. De to gangene jeg ble gravide var etter å ha sovet hele natten med sæd inni flere dager på rad (en uke :pompus:) tilfeldig eller ikke, det fungerte da :hilarious: prøver den strategien nå :shy:

El-testingen er i gang :happy: Venter nye tester i posten i morgen, tror jeg har tre til av denne før det er tomt. LH steg ikke før på dag 13 sist, så det er ikke spennende enda :hilarious: deler for fyll i tråden og kanskje noen andre henger seg på :angelic:
IMG_0929.jpeg

Da er jeg trolig over i dpo land. I følge app hadde jeg eggløsning i går, men skal jeg lese kroppen, så har jeg mer tro på at den var tidlig i helgen i stedet:bored: kjenner jeg ikke har helt den store troen denne PP...fikk lagt inn aksjer mandag, onsdag og lørdag forje uke, så skal være ok dekning mtp levetid osv, men har ikke godfølelsen akkurat:wtf: jaja...kanskje en fordel å slippe termin helt i starten på juli?Da kan en i alle fall legge opp til noe ferie for de to vi allerede har uten å legge inn en eventuell fødsel midt i:p

Relaterer til dilemmaet om sommeren! Vi har bestemt oss for å gå for det likevel, hvis det klaffer nå blir det trolig juni baby på oss også :happy: Hadde blitt kjedelig å utsette prøvingen, vi blir jo glade uansett :Heartred
Ja. Er slik jeg også tenker men gubben e ikke heilt enig... men har ikke lyst å utsette heller, da denne ungen her egentlig var planlagt til sånn 2/3 år sia. Men grunnet brokk operasjon å deretter 1-2 års pålagt venting så blir det forhåpentligvis 2025 unge å ikke 2023 unge.

Mest sannsynlig 2dpo idag. Samboer vil være på kurs man-fre neste uke og denne testtøsa har lovt å holde seg unna ultratidlig testene denne gangen slik at han får være til stede, men kjenner at d å vente i 10dager til nesten gjør vondt i sjela:hilarious:

Back
Topp