IKM UKE 43❤️

Har du testet enda? :smiley-bounce012Fortsatt relativt tidlig så kan jo være det er noe som jobbes med der inne!!

Veldig redd for at jeg innbiller meg selv her nå 7/8 DPO:smiley-ashamed008 Hadde sykt mye rare drømmer i natt og småkvalm og ordentlig sliten i går kveld. Måtte sove to timer mens mannen var ute av huset. Den kvalmen fortsatte bare gjennom natten også egentlig. Det som forsåvidt taler i mot er at jeg hadde såre nippler rundt eggløsning, som nå begynner å gå over..
Nei jeg har ikke testet enda. Pleier ikke å teste jeg pga mindre stress og nedturer. Men har lyst da :laughing025 Er jo bare 9 dpo enda, så kanskje ikke noe som viser seg nå om det hadde vært noe. Kanskje noe som går, hehe jeg var kvalm på natta for 2 dager siden og morningen, så gikk det over igjen og var litt kvalm i dag igjen. Men er vel for tidlig for gravid tegn vel :laughing025 Har du testet enda?

Nei jeg har ikke testet enda. Pleier ikke å teste jeg pga mindre stress og nedturer. Men har lyst da :laughing025 Er jo bare 9 dpo enda, så kanskje ikke noe som viser seg nå om det hadde vært noe. Kanskje noe som går, hehe jeg var kvalm på natta for 2 dager siden og morningen, så gikk det over igjen og var litt kvalm i dag igjen. Men er vel for tidlig for gravid tegn vel :laughing025 Har du testet enda?
Åh ja ser den, høres lurt ut om man klarer :laughing025 Hørt om flere som har vært kvalme så tidlig fra start av da, og som også har fått positiv test på dag 9!

Prøver å ikke teste for tidlig i så fall selv, men tenker å en test fredag morgen siden vi skal i bursdag til svigers med rakfisk på menyen. Da er greit å vite så langt det lar seg gjøre. Etter egne beregninger vil jeg da være 9/10 DPO, så HÅPER det kan gi meg en indikasjon og at det ikke er "noe som går". Heller gravid enn omgangssyken:laughing005

4dpo i dag. Skal ikke begynne å teste nå, men veeeldig usikker på om jeg holder i to hele uker. Eller om TR bare dukker opp tidlig - dette er første ordentlige runde med mensen etter at den kom tilbake i begynnelsen av september, og syklusen er mildt sagt ustabil. Så det hele er veldig spennende!

Last edited:
4dpo i dag. Skal ikke begynne å teste meg nå, men veeeldig usikker på om jeg holder i to hele uker. Eller om TR bare dukker opp tidlig - dette er første ordentlige runde med mensen etter at den kom tilbake i begynnelsen av september, og syklusen er mildt sagt ustabil. Så det hele er veldig spennende!
Haha, godt å se det er flere med lite kontroll på den ustabile syklusen sin etter den kom tilbake! For min del har den vært preget av ppillslutt, så tviler sterkt på at det holder til en liten spire denne måneden, men vi må jo bare ha troen:Heartred Spennende er det nå hvert fall uansett, ja!

Åh ja ser den, høres lurt ut om man klarer :laughing025 Hørt om flere som har vært kvalme så tidlig fra start av da, og som også har fått positiv test på dag 9!

Prøver å ikke teste for tidlig i så fall selv, men tenker å en test fredag morgen siden vi skal i bursdag til svigers med rakfisk på menyen. Da er greit å vite så langt det lar seg gjøre. Etter egne beregninger vil jeg da være 9/10 DPO, så HÅPER det kan gi meg en indikasjon og at det ikke er "noe som går". Heller gravid enn omgangssyken:laughing005
Da håper vi på det er noe på gang for oss begge, lyst å teste selv men blir så skuffet når det ikke er noe. Så da venter jeg heller på om mensen kommer eller ikke. Se om jeg klarer det. Vært kvalm før mensen før og ikke vært gravid da, så dette kan gå begge veier igjen. You never know :laughing025

Jenter!!!!??? KJEMPE svak, er jo bare 8dpo, MEN ikke morgenurin, tatt for 15min siden og da bare en time etter siste dobesøk! Tror ikke helt på det ennå (heldigvis, for jeg skal på kveldsvakt om en time :depressed: )
IMG_4626.png
IMG_4627.png

Jenter!!!!??? KJEMPE svak, er jo bare 8dpo, MEN ikke morgenurin, tatt for 15min siden og da bare en time etter siste dobesøk! Tror ikke helt på det ennå (heldigvis, for jeg skal på kveldsvakt om en time :depressed: )Vis vedlegget 446200Vis vedlegget 446201
Spennende! Test igjen i kveld når du kommer hjem fra jobb? Eller vent til i morgen om du klarer :nailbiting: krysser fingrene for deg ❤️

Den følelsen når FF endrer mening og man angivelig plutselig er 3DPO i stede for 6DPO:hilarious::bag:

Vedlegg

• IMG_3404.jpeg
    IMG_3404.jpeg
    340 KB · Visninger: 28
også har jeg jo følt meg vond i kroppen, kvalm osv i hele dag. Klinket til med temperatur på 38,44 (veldig greit med to desimaler det ser mer dramatisk ut) og feber nå i kveld. Håper det ikke ødelegger PPen men tempingen videre er det verre med

Tok en i kveld da jeg kom hjem fra jobb.
10 dpo. Fortsatt mye mensmurringer og veldig hodepine. Så tenkte å ta en test…
Altså jeg vet ikke helt…

Etter 5 min:
IMG_3008.jpeg

Etter 10 min:
IMG_3012.jpeg

IMG_3014.jpeg

Har opplevd mye skygger, og har vel mest troa på at det er det…så jeg holder en knapp på at det er en evap linje.

Last edited:
Back
Topp