IKM UKE 43❤️

Har du testet enda? :smiley-bounce012Fortsatt relativt tidlig så kan jo være det er noe som jobbes med der inne!!

Veldig redd for at jeg innbiller meg selv her nå 7/8 DPO:smiley-ashamed008 Hadde sykt mye rare drømmer i natt og småkvalm og ordentlig sliten i går kveld. Måtte sove to timer mens mannen var ute av huset. Den kvalmen fortsatte bare gjennom natten også egentlig. Det som forsåvidt taler i mot er at jeg hadde såre nippler rundt eggløsning, som nå begynner å gå over..
Nei jeg har ikke testet enda. Pleier ikke å teste jeg pga mindre stress og nedturer. Men har lyst da :laughing025 Er jo bare 9 dpo enda, så kanskje ikke noe som viser seg nå om det hadde vært noe. Kanskje noe som går, hehe jeg var kvalm på natta for 2 dager siden og morningen, så gikk det over igjen og var litt kvalm i dag igjen. Men er vel for tidlig for gravid tegn vel :laughing025 Har du testet enda?
 
Nei jeg har ikke testet enda. Pleier ikke å teste jeg pga mindre stress og nedturer. Men har lyst da :laughing025 Er jo bare 9 dpo enda, så kanskje ikke noe som viser seg nå om det hadde vært noe. Kanskje noe som går, hehe jeg var kvalm på natta for 2 dager siden og morningen, så gikk det over igjen og var litt kvalm i dag igjen. Men er vel for tidlig for gravid tegn vel :laughing025 Har du testet enda?
Åh ja ser den, høres lurt ut om man klarer :laughing025 Hørt om flere som har vært kvalme så tidlig fra start av da, og som også har fått positiv test på dag 9!

Prøver å ikke teste for tidlig i så fall selv, men tenker å en test fredag morgen siden vi skal i bursdag til svigers med rakfisk på menyen. Da er greit å vite så langt det lar seg gjøre. Etter egne beregninger vil jeg da være 9/10 DPO, så HÅPER det kan gi meg en indikasjon og at det ikke er "noe som går". Heller gravid enn omgangssyken:laughing005
 
Back
Topp