IKM UKE 43❤️

Tok en i kveld da jeg kom hjem fra jobb.
10 dpo. Fortsatt mye mensmurringer og veldig hodepine. Så tenkte å ta en test…
Altså jeg vet ikke helt…

Etter 5 min:
Vis vedlegget 446233

Etter 10 min:
Vis vedlegget 446234
Vis vedlegget 446235

Har opplevd mye skygger, og har vel mest troa på at det er det…så jeg holder en knapp på at det er en evap linje.
Jeg har ikke streksyn, å her ser i alle fall jeg:shy: krysser fingrene for at du har fått en babysterk som holder!:signs003
 
I skrivende stund 38,71 og tom for Paracet. Fantastisk timing om jeg må si det selv. På den lyse siden klinket lille til med å sovne rett før kl. 17 i går og kunne nok ha sovet lenger men fikk heldigvis hannen til å stå opp med baby kl. 07.15 slik at jeg slapp å ha urolig menneske i sengen veldig mye lenger :gen014
 

Vedlegg

  • IMG_3406.jpeg
    IMG_3406.jpeg
    553,4 KB · Visninger: 19
I skrivende stund 38,71 og tom for Paracet. Fantastisk timing om jeg må si det selv. På den lyse siden klinket lille til med å sovne rett før kl. 17 i går og kunne nok ha sovet lenger men fikk heldigvis hannen til å stå opp med baby kl. 07.15 slik at jeg slapp å ha urolig menneske i sengen veldig mye lenger :gen014
ai, god bedring! Håper du blir frisk igjen fort ❤️
 
Forsiktig stigende temp her, trolig 2DPO. Fått en baseline av Premom for BBT som er litt lavere enn forrige pp. Håper det kommer kryss hos FF i morgen eller lørdag. Så langt flere symptomer denne runden enn forrige. Får smøre meg med tålmodighet og leve på andres tester enn så lenge :hilarious:

IMG_1124.jpeg
 
Har ingen symptomer, men det hadde jeg ikke sist heller, håper det er en trøst for noen!:D Håper virkelig at den sitter :Heartred
Håper også den sitter for deg ❤️ jeg er bare 2dpo, så her er deg ingenting spennende enn så lenge. Har flere symptomer denne pp enn forrige da, men hadde masse i pp1 uten at jeg ble gravid likevel, så det gir meg ingen klare indikasjoner. Gleder meg til testing i alle fall :woot:
 
Back
Topp