IKM UKE 43❤️

Jau men det er metoden som brukes i det norske helsevesenet. Den tar jo f.eks. ikke hensyn til tidlig eller sen EL heller så den har sine svakheter - men mensterminen blir ofte justert på UL :)
Har alltid tenkt at det er fordi den ikke er en norsk utviklet app jeg. Det du sier virkelig mye mere logisk :)

Har alltid tenkt at det er fordi den ikke er en norsk utviklet app jeg. Det du sier virkelig mye mere logisk :)
Det er ikke feil å tenke det. I Norge er det vanligste å regne med 40+3. I resten av verden er det mest vanlig å bruke 40+0 så synes det er enklest å bare bruke den utregningen ettersom det varierer så veldig fra app til app:wtf:

Kjøpte av den dårlige batchen igjen, da butikken ikke hadde andre :( ser ikke ut som det gikk denne runden :pompus: :dead:
Satt akkurat å så på testen din, og siden du fortsatt har den dårlige batchen, så tenker jeg at det fortsatt er håp jeg ❤️ 10 dpo og tester med dårlig farge er ikke en tydelig indikasjon på at løpet er kjørt. Holder håpet for deg litt til :happy:

Haha dette er helt(!!) utypisk meg . Å jeg er av de som har fått bare svakt positivt til ikm i mine forrige svangerskap men kunne ikke dy meg i dag. Tok en strimmel å redigerte litt kontrast på den. Ser jeg spøkelser (noe jeg antar haha) eller er det liksom antydning til noe som med god fantasi kan minne om strek? Jeg er 11 dpo å har litt uregelmessige sykluser. Ikke turt å teste før ikm tidligere

Vedlegg

• IMG_0551.jpeg
    IMG_0551.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 98
Haha dette er helt(!!) utypisk meg . Å jeg er av de som har fått bare svakt positivt til ikm i mine forrige svangerskap men kunne ikke dy meg i dag. Tok en strimmel å redigerte litt kontrast på den. Ser jeg spøkelser (noe jeg antar haha) eller er det liksom antydning til noe som med god fantasi kan minne om strek? Jeg er 11 dpo å har litt uregelmessige sykluser. Ikke turt å teste før ikm tidligere

Jeg ser ingenting men bildet er også veldig mørkt og kornete :scratch

Ja det er det :facepalm: bare slutte med dette tullet jeg å heretter forholde meg til planen om å ikke teste før ikm som tidligere . Men siden dette var en tidligtest å jeg er 11 dpo såå tenker jeg det ikke gikk denne mnd.
Bedre om du legger ut uten redigering, lettere å se☺️

Hei jenter :) Første gang noensinne at jeg melder meg på en tråd, men har vært inne og fulgt med litt her og slenger meg på :DFørst av alt, gratulerer til dere som har fått positive tester :love7Jeg er 11 dpo i dag (tror jeg). Dette er 2. pp etter å ha hatt hormonspiral i flere år. Vi ønsker oss en etterpåskatt :HeartpinkJeg har testet daglig siden 8 dpo, men har fortsatt ikke fått babystrek… Har ikke hatt noen symptomer heller, men i dag kjenner jeg en del murringer og er veldig spent på om det er PMS eller noe som holder på å feste seg. Det jeg egentlig vil spør om er om dere som har opplevd festeblødning og som har vært gravid flere ganger- har dere hatt dette i hvert svangerskap? Jeg hadde det første gang og har derfor fått det helt for meg at jeg er nødt til å få det denne gangen også..og siden jeg fortsatt ikke har fått det, så mister jeg litt håpet i denne perioden også:BangHead

Hei jenter :) Første gang noensinne at jeg melder meg på en tråd, men har vært inne og fulgt med litt her og slenger meg på :DFørst av alt, gratulerer til dere som har fått positive tester :love7Jeg er 11 dpo i dag (tror jeg). Dette er 2. pp etter å ha hatt hormonspiral i flere år. Vi ønsker oss en etterpåskatt :HeartpinkJeg har testet daglig siden 8 dpo, men har fortsatt ikke fått babystrek… Har ikke hatt noen symptomer heller, men i dag kjenner jeg en del murringer og er veldig spent på om det er PMS eller noe som holder på å feste seg. Det jeg egentlig vil spør om er om dere som har opplevd festeblødning og som har vært gravid flere ganger- har dere hatt dette i hvert svangerskap? Jeg hadde det første gang og har derfor fått det helt for meg at jeg er nødt til å få det denne gangen også..og siden jeg fortsatt ikke har fått det, så mister jeg litt håpet i denne perioden også:BangHead
Slik jeg har forstått det er det ikke veldig vanlig med festeblødning så ville ikke ha kassert PPen før du står med positiv test eller TR :love2

ØnsketOmEnTil - 25 - B2 - PP4 - EL 10/10 - IKM 23/10

Har holdt meg unna forum fordi jeg har blitt så lei meg hver mnd hvor testene har vært negative. Vi har vært 12 dager på ferie og nå fikk jeg disse i dag 10 dpo :eek::Heartpink
Tidlig digital var negativ, skal prøve på litt mer konsentrert urin etterpå. Dårlige bilder, men de to øverste tidligtestene har skikkelig strek. Svak strek på vanlig MS
IMG_7113.jpeg

Back
Topp