IKM UKE 43❤️

Ser jeg syner?:oops:

Vedlegg

• IMG_6428.png
    IMG_6428.png
    4,1 MB · Visninger: 82
Flere som sitter utålmodig og venter på at det skal bli på tide å teste? :angelic: Bare 5dpo her og jeg kjenner rastløsheten smyger seg innpå. Håper de neste dagene blir travle. Hadde håpet å holde meg til 8DPO, men det spørs om jeg sprekker på 7? Men det er jo altfor tidlig og svæært lite vits å sløse tester så tidlig :smiley-ashamed004

Flere som sitter utålmodig og venter på at det skal bli på tide å teste? :angelic: Bare 5dpo her og jeg kjenner rastløsheten smyger seg innpå. Håper de neste dagene blir travle. Hadde håpet å holde meg til 8DPO, men det spørs om jeg sprekker på 7? Men det er jo altfor tidlig og svæært lite vits å sløse tester så tidlig :smiley-ashamed004
Jepp CD29 og bare 8DPO. Er til å bli sprø av å vente såpass lenge på EL og kort lutealfase så kan ikke snike meg til å teste tidlig ettersom IKM-datoen er typ 10DPO :hilarious:

Siden jeg ikke er så ofte innom her for øyeblikket og ikke får med meg alt som blir skrevet, så gi meg beskjed når dere vil føres opp på gravid eller TR.

Jepp CD29 og bare 8DPO. Er til å bli sprø av å vente såpass lenge på EL og kort lutealfase så kan ikke snike meg til å teste tidlig ettersom IKM-datoen er typ 10DPO :hilarious:
Enig. Venta kortete på EL enn deg, men bare det at EL kom flere dager senere enn forrige PP var veldig kjedelig :meh: tester du i dag? Del gjerne :angelic:

God morgen! Endelig uke 43 :woot: spent på alle som skal teste denne uka, håper dere deler tester ❤️
Jeg våkna til høy temperatur i dag, høyest registrere i både denne og forrige PP. Vet ikke om det er et godt tegn? Absolutt spennende i alle fall, forrige PP var mer «taggete» enn denne er så langt :happy:
IMG_1162.jpeg

Back
Topp