IKM UKE 43❤️

God morgen! Endelig uke 43 :woot: spent på alle som skal teste denne uka, håper dere deler tester ❤️
Jeg våkna til høy temperatur i dag, høyest registrere i både denne og forrige PP. Vet ikke om det er et godt tegn? Absolutt spennende i alle fall, forrige PP var mer «taggete» enn denne er så langt :happy:
Vis vedlegget 446482
Veldig godt tegn:joyful: skulle nesten tro du er 9dpo og kan få positiv test utifra templene dine!
 
Veldig godt tegn:joyful: skulle nesten tro du er 9dpo og kan få positiv test utifra templene dine!
Det hadde vært noe :laughing002 Hadde positive EL-tester over flere dager, men både Premom og FF ble enige om når EL skjedde, selv om både jeg og appene trodde at jeg skulle få EL tidligere, rundt CD14. Nå fikk jeg nesten lyst til å teste bare pga kommentaren din :nailbiting::laughing002
 
Lite å melde herfra så langt. Ikke klart å la være å teste litt, men har ingen tidligtester og alt er blendahvitt. Er vel 9dpo i dag, men ganske sikker på at EL kom sent på kvelden og derfor er det kanskje nærmere 8dpo sånn i realiteten.
 
Dagens strimler - negativ digital enda åpnet digital fra i går og i dag. Det er den nederste streken(som er alene) som viser økning slik jeg har forstått den. Så den nederste er fra i går og den øverste fra i dag. Ser økning i styrke på de strekene. Skulle bare ønske den slo ut
 

Vedlegg

  • IMG_6077.jpeg
    IMG_6077.jpeg
    245,5 KB · Visninger: 12
  • IMG_6075.jpeg
    IMG_6075.jpeg
    976,3 KB · Visninger: 12
Hei! Er det noen her inne som vet om lh testene kan bli forhøyet før mensen kommer? Skal muligens få mensen i dag og vært litt vond i bekken i går, er det enda, fikk litt brunt blod på papiret i dag første gang jeg gikk på do… Har ikke graviditetstester liggende så tok bare lh-test for å se da syklusen min har vært kaos denne gangen.. Den er sterkere nå enn hva den var for noen dager siden når jeg sluttet å teste lh:bored::rolleyes::happy: Noen som har peiling?
 
Det hadde vært noe :laughing002 Hadde positive EL-tester over flere dager, men både Premom og FF ble enige om når EL skjedde, selv om både jeg og appene trodde at jeg skulle få EL tidligere, rundt CD14. Nå fikk jeg nesten lyst til å teste bare pga kommentaren din :nailbiting::laughing002
Ahh, skjønner! Stemmer sikkert da:joyful:
Som regel stiger tempen ytterligere når egget har festet seg har jeg lest, og opplevd selv forrige graviditet❤️
 
Back
Topp