IKM UKE 43❤️

Negativ rfsu nå og «ikke gravid» på CBD
Du kan ikke sammenligne disse to testene fra ulikt merke ❤️ skjønner at du blir stresset, men prøv å puste med magen. Spar den digitale en dag eller to og test på morgenurin, håper du får bekreftelsen du trenger ❤️
negativ rfsu i morges og «ikke gravid» på digital :sad010 Mulig det er kjemisk? Jeg får prøve å slappe av de neste dagene og se om TR kommer eller ikke og evt. vurdere blodprøve hos legen. Har en dårlig magefølelse:Heartpink Men vi har flere sjanser heldigvis. Er bare på pp 2 og jeg er 37 år, så hadde i utgangspunktet ingen forhåpninger om at det skulle gå så fort:D Masse lykke til til alle sammen:love7

Negativ rfsu nå og «ikke gravid» på CBD

negativ rfsu i morges og «ikke gravid» på digital :sad010 Mulig det er kjemisk? Jeg får prøve å slappe av de neste dagene og se om TR kommer eller ikke og evt. vurdere blodprøve hos legen. Har en dårlig magefølelse:Heartpink Men vi har flere sjanser heldigvis. Er bare på pp 2 og jeg er 37 år, så hadde i utgangspunktet ingen forhåpninger om at det skulle gå så fort:D Masse lykke til til alle sammen:love7
Så leit :sorry: hvor mange dpo er du? ❤️

Kan settes på TR :)

ny test tatt med morgen urin og med vanlige babyplann strimler, ikke de tidlige. 10dpo og bilde tatt etter 3 minutter. :nailbiting: Trodde disse strimlene gir ikke utslag før etter 13-14 dpo!!
De gir utslag etter nivå av hcg, som vil være veldig forskjellig fra person til person

jeg ser den, kanskje jeg og du bør ta en digitalt idag haha?
Ja må nok en tur på apotek idag å kjøpe CB ultratidlig :eek: I følge clearblue kalender kan den tidligst tas i morgen, men skal kjøpe to og prøve den ene senere i kveld! Hvor lenge bør jeg evt ikke drikke før om jeg tester senere i dag?

Vedlegg

• IMG_1725.jpeg
    IMG_1725.jpeg
    188 KB · Visninger: 36
Det er bare å leve som normalt men la det gå 2-3 timer mellom dobesøk om du klarer

Strekene er ikke tydeligere i dag :( :( fader altså
Jo, her var det jo fin økning? :happy: De det står 10 på synes jeg ser litt svakere ut enn de som ikke står noe på. Spesielt tydelig på babyplan. Tror ikke man kan forvente så mye mer fra én dag til den neste.

Jo, her var det jo fin økning? :happy: De det står 10 på synes jeg ser litt svakere ut enn de som ikke står noe på. Spesielt tydelig på babyplan. Tror ikke man kan forvente så mye mer fra én dag til den neste.

Er det okei? . Hadde bare så veldig tydelig strek i går, kraftig hopp fra 9 dpo så hadde forventet litt mer økning hvis hcg liksom først var i gang..

Back
Topp