IKM UKE 43❤️

Kan settes på TR. Testen var blenda i går, så forventer at mensen kommer idag.

Tidlig å bli utålmodig men kjenner at alle de vonde følelsene kommer tilbake etter tiden som langtidsprøver på første barn… 37 PP tok det :sour: vanskelig tid det der, men er lykkelig over å ha fått to barn. Det hadde jeg aldri trodd for nøyaktig 5 år siden (rett før jeg ble gravid med første :Heartblue)! Det er det viktigste, og prøver å tenke at et eventuelt tredje barn blir en bonus :Heartblue

Neste syklus skal jeg ta EL tester bare for å være sikker på at jeg ikke er på bærtur med syklus, har dog samleie hverdag i en uke når det er EL så det burde ha truffet uansett :pompus:

Gratulerer til alle gravide! Klaffer det neste runde, så blir det muligens samme termingruppe likevel (slutten av juli :hilarious:) Og lykke til alle sammen :joyful:

Tok en ny en nå, her må det vel være noe?? :Heartpink :love017 :Heartpink

Vedlegg

• IMG_1742.png
    IMG_1742.png
    3,1 MB · Visninger: 114
Ja må nok en tur på apotek idag å kjøpe CB ultratidlig :eek: I følge clearblue kalender kan den tidligst tas i morgen, men skal kjøpe to og prøve den ene senere i kveld! Hvor lenge bør jeg evt ikke drikke før om jeg tester senere i dag?

Det er ikke noe tvil om at den slår ut, den slår ut på kun 5 i hcg. Kjøp heller den med ukesindikator, den skal vel ha litt høyere. Jeg pleier å vente 3-4 timer

Det er ikke noe tvil om at den slår ut, den slår ut på kun 5 i hcg. Kjøp heller den med ukesindikator, den skal vel ha litt høyere. Jeg pleier å vente 3-4 timer
Sniker, i følge CB har den sensitivitet på 10 :angelic:
Opp til 5 kan man ha i kroppen uten å være gravid har jeg lest. Er nok derfor de ikke går lavere enn 10. Er vel noen fra ebay/amazon som kan gi utslag på 6, men her kan man fort få falsk strek :bag::angelic:

Sniker, i følge CB har den sensitivitet på 10 :angelic:
Opp til 5 kan man ha i kroppen uten å være gravid har jeg lest. Er nok derfor de ikke går lavere enn 10. Er vel noen fra ebay/amazon som kan gi utslag på 6, men her kan man fort få falsk strek :bag::angelic:

Jeg fikk utslag på den da jeg hadde 5 i hcg, jeg tok test og blodprøve rett etterpå :)

Jeg fikk utslag på den da jeg hadde 5 i hcg, jeg tok test og blodprøve rett etterpå :)
Okei, men de skriver 10 :happy: Og 5 og nedover kan man også ha som ikke-gravid. :happy:
Faktisk menn også har et lite nivå av det.
Kvinner - 5
Menn - 3 :angelic:

Kan ikke stole på babyplan heller, disse fikk jeg nå på samme urin
Oiii, det var stor forskjell! Er det samme batchnr?
Kjempefin strek den sterkeste der :happy:
Ser nesten ut til at det kan være lurest å ta 2 tester annenhver dag (på samme urin) i stedet for én test om dagen om man vil følge med på stigningen :hilarious: Da slipper man å bekymre seg unødig om det er én og annen test med dårlig fargestoff :happy:

Back
Topp