Babyid
Flørter med forumet
Haha mente har jeg håp!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha mente har jeg håp!!
Ser også økning, og ser det best på BPStrekene er ikke tydeligere i dag fader altså
Du er nok gravidHaha mente har jeg håp!!
Hvilken batch MS har du? Test igjen i morgen for å se skjønner at du blir redd og skuffetStrekene er ikke tydeligere i dag fader altså
Jeg synes bp er sterkere! Vanskelig å si med ms. Leste testene i omvendt rekkefølge i går, glemte at 10 var i går. Jeg er optimistisk!!Strekene er ikke tydeligere i dag fader altså
Nei, så dumt, håpet for deg. Hvor lang ble syklusen?Kan settes på TR
Jo, her var det jo fin økning? De det står 10 på synes jeg ser litt svakere ut enn de som ikke står noe på. Spesielt tydelig på babyplan. Tror ikke man kan forvente så mye mer fra én dag til den neste.
Ja må nok en tur på apotek idag å kjøpe CB ultratidlig I følge clearblue kalender kan den tidligst tas i morgen, men skal kjøpe to og prøve den ene senere i kveld! Hvor lenge bør jeg evt ikke drikke før om jeg tester senere i dag?
Der er alltid håp inntil det motsatte er bevistHaha mente har jeg håp!!
29 dagerNei, så dumt, håpet for deg. Hvor lang ble syklusen?
Du er gravidTok en ny en nå, her må det vel være noe??
Sniker, i følge CB har den sensitivitet på 10Det er ikke noe tvil om at den slår ut, den slår ut på kun 5 i hcg. Kjøp heller den med ukesindikator, den skal vel ha litt høyere. Jeg pleier å vente 3-4 timer
Sniker, i følge CB har den sensitivitet på 10
Opp til 5 kan man ha i kroppen uten å være gravid har jeg lest. Er nok derfor de ikke går lavere enn 10. Er vel noen fra ebay/amazon som kan gi utslag på 6, men her kan man fort få falsk strek
Okei, men de skriver 10 Og 5 og nedover kan man også ha som ikke-gravid.Jeg fikk utslag på den da jeg hadde 5 i hcg, jeg tok test og blodprøve rett etterpå
Ååå så kjekt å se at det gikk veien for oss begge tenk eggløsning og positiv test på samme dagHurra!!!!Tok ny test nå, herregud den er tydeligere nå!! Blitt sterkere.
Så spennende. Må nok ta en digital i kveld før jeg kan være sikker. Da havner vi nok i samme termindato da og samme termingruppe Håper at det vil dukke opp flere positive tester i gruppa herÅåå så kjekt å se at det gikk veien for oss begge tenk eggløsning og positiv test på samme dagHurra!!!!
Oiii, det var stor forskjell! Er det samme batchnr?Kan ikke stole på babyplan heller, disse fikk jeg nå på samme urin