IKM UKE 43❤️

Leser at clearblue ultratidlig gir masse skyggestreker. Noen som vet noe om det? Blir helt sprø av å ikke finne ut hvilke tester som er lure å bruke og ikke!

Oiii, det var stor forskjell! Er det samme batchnr?
Kjempefin strek den sterkeste der :happy:
Ser nesten ut til at det kan være lurest å ta 2 tester annenhver dag (på samme urin) i stedet for én test om dagen om man vil følge med på stigningen :hilarious: Da slipper man å bekymre seg unødig om det er én og annen test med dårlig fargestoff :happy:

Ja, samme batch! Ja, men så vet man jo aldri hvilke tester som er riktige da, om det var den sterke i går og den svake i dag..

Nå slo CB digital ut :love017:sad015:angel11 åh jeg bare gråter, er så glad!! 10dpo idag og kunne ikke fått en bedre gave, 3 mnd siden mistet tvillingguttene mine i senabort 5 mnd på vei.. nå er det en ny spire på vei og denne gang skal det gå bra :Heartpink

Vedlegg

• IMG_1747.jpeg
    IMG_1747.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 122
Hvordan skal jeg egentlig beregne termin? Hadde kjemisk forrige mnd, som gjorde at mensen var forsinket 2 dager. Og jeg hadde positiv eggløsningstest 10 oktober. Regner jeg første dag i siste mens når jeg egentlig skulle hatt mensen? Eller når jeg faktisk «aborterte»?

Hvordan skal jeg egentlig beregne termin? Hadde kjemisk forrige mnd, som gjorde at mensen var forsinket 2 dager. Og jeg hadde positiv eggløsningstest 10 oktober. Regner jeg første dag i siste mens når jeg egentlig skulle hatt mensen? Eller når jeg faktisk «aborterte»?
når du aborterte :Heartred

Nå slo CB digital ut :love017:sad015:angel11 åh jeg bare gråter, er så glad!! 10dpo idag og kunne ikke fått en bedre gave, 3 mnd siden mistet tvillingguttene mine i senabort 5 mnd på vei.. nå er det en ny spire på vei og denne gang skal det gå bra :Heartpink
Gratulerer så mye, håper det er nye tvillinger ❣️
Har drukket mye vann. Tørr ikke å ta en digital før imorgen. Men har tatt ny strimmel og det viser 2 strekker.

Back
Topp