Leser at clearblue ultratidlig gir masse skyggestreker. Noen som vet noe om det? Blir helt sprø av å ikke finne ut hvilke tester som er lure å bruke og ikke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oiii, det var stor forskjell! Er det samme batchnr?
Kjempefin strek den sterkeste der
Ser nesten ut til at det kan være lurest å ta 2 tester annenhver dag (på samme urin) i stedet for én test om dagen om man vil følge med på stigningen Da slipper man å bekymre seg unødig om det er én og annen test med dårlig fargestoff
Leser at clearblue ultratidlig gir masse skyggestreker. Noen som vet noe om det? Blir helt sprø av å ikke finne ut hvilke tester som er lure å bruke og ikke!
Hvilken batch MS har du? Test igjen i morgen for å se skjønner at du blir redd og skuffet
Okei, men de skriver 10 Og 5 og nedover kan man også ha som ikke-gravid.
Faktisk menn også har et lite nivå av det.
Kvinner - 5
Menn - 3
Så nydelig nyhet! Gratulerer så myeNå slo CB digital ut åh jeg bare gråter, er så glad!! 10dpo idag og kunne ikke fått en bedre gave, 3 mnd siden mistet tvillingguttene mine i senabort 5 mnd på vei.. nå er det en ny spire på vei og denne gang skal det gå bra
når du aborterteHvordan skal jeg egentlig beregne termin? Hadde kjemisk forrige mnd, som gjorde at mensen var forsinket 2 dager. Og jeg hadde positiv eggløsningstest 10 oktober. Regner jeg første dag i siste mens når jeg egentlig skulle hatt mensen? Eller når jeg faktisk «aborterte»?
Gratulerer så mye, håper det er nye tvillingerNå slo CB digital ut åh jeg bare gråter, er så glad!! 10dpo idag og kunne ikke fått en bedre gave, 3 mnd siden mistet tvillingguttene mine i senabort 5 mnd på vei.. nå er det en ny spire på vei og denne gang skal det gå bra
Hvor mange dpo? gratulererTror det fortsatt ikke!
16 tror jegHvor mange dpo? gratulerer
Mine make sure og er helt elendig. Til og med rfsu sine slår mye bedre ut!Dagens begge er tatt samtidig. Merkelig forskjell
Har bare dårlig erfaring med Make sure..men «bra» det ikke bare er hos meg de er sånnMine make sure og er helt elendig. Til og med rfsu sine slår mye bedre ut!