Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dessverre ingenting på noen av testene dine, men så lenge TR ikke har kommet, så er det fortsatt håp ja!TR har enda ikke meldt ankomsten sin, så det er jo fortsatt håp Tok en ettermiddagstest. Jeg aner noe, men ser mer ut som skygge
Ser dessverre ingenting på noen av testene dine, men så lenge TR ikke har kommet, så er det fortsatt håp ja!
Jeg ogsåKrysser fingrene
Jeg også
Det er så absolutt streker der! Tok å inverterte bildet ditt. Da ser du det tydeligTok disse testene nå og synes kanskje jeg ser noen svake streker?
Vis vedlegget 446848
Takk! Strimlene er RFSU og make sure batch med dårlig fargestoff. Kjøpte en tidlig-test i dag som jeg tenkte å ta i morgen tidlig. Krysser fingrene for at jeg får sterkere strek da.Det er så absolutt streker der! Tok å inverterte bildet ditt. Da ser du det tydelig
Husker ikke helt. Positiv eggløsningstest 10 oktober. Alle appene sier forskjellig men kanskje jeg er 14 i dag?Gratulerer! Hvilken dpo er du i dag?
Da er du nok 15 dpo i dagHusker ikke helt. Positiv eggløsningstest 10 oktober. Alle appene sier forskjellig men kanskje jeg er 14 i dag?