Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt, gratulerer så myeDagens test og 180 hcg på blodprøve 13 dpo!
Så kjekt, gratulerer så mye
Hvor fort får man svar på hcg etter blodprøve?
Hva het du før?Tok et kjapt bytte på navn her, guilty
Men TR kom i går faktisk og blenda tester, så bare smøre seg med tålmodighet inn i en ny runde! Eneste positive er at jeg fant ut at Apotek 1 har tilbud på Clearblue om dagen (hot tips), så kjøpte meg en «trøstepremie» til neste runde som jeg håper så inderlig å få brukt. Gleder meg til ny IKMgruppe settes i gang; uke 47 her kommer jeg
WishtobebabymamaHva het du før?
Hvilken app følger dere? Jeg har 4 apper og 3 av 4 sier forskjellig
Hva står ff for?Jeg går alltid tilbake til ff appen Eneste er premom liker jeg å bruke når det kommer til tester. Men foretrekker ff appen hvis jeg skal logg alt og ingenting av symptomer eller når det gjelder temping
Fertility friendHva står ff for?
Hvordan skal jeg egentlig beregne termin? Hadde kjemisk forrige mnd, som gjorde at mensen var forsinket 2 dager. Og jeg hadde positiv eggløsningstest 10 oktober. Regner jeg første dag i siste mens når jeg egentlig skulle hatt mensen? Eller når jeg faktisk «aborterte»?
Fertility friend Heter appenHva står ff for?
Ut i fra første dag i siste mens så får jeg datoer fra 5 juli til 8 juli på de forskjellige appene. Om jeg legger inn 11 som eggløsning så Blit det sammeHvis du bruker babyverden sin terminkalkulator kan du legge inn dato for befruktning, det blir riktigere termin enn første mensdag. Så hvis du fikk positiv test 10 oktober så hadde du sannsynlig eggløsning 11 og befruktning 11/12 okt . Da har du termin 7 eller 8 juli
Ut i fra første dag i siste mens så får jeg datoer fra 5 juli til 8 juli på de forskjellige appene. Om jeg legger inn 11 som eggløsning så Blit det samme
Til og med de to som bruker samme uker - 40+3 (preglife og nørs) har forskjellig terminDet er nok fordi noen apper bruker 40+2 som fullgått svangerskap og noen 40+3
Til og med de to som bruker samme uker - 40+3 (preglife og nørs) har forskjellig termin
Gratulerer! Hvilken dpo er du i dag?Så langt kom jeg ikke forrige gang