får slenge meg på her da
juliiimamma - 29år - B2 - EL?? - PP?? - IKM 26/10
juliiimamma - 29år - B2 - EL?? - PP?? - IKM 26/10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens begge er tatt samtidig. Merkelig forskjell
Jeg fikk mens 2 dager etter jeg skulle. Men da var digital «ikke gravid» og negative strimmelFortsatt svake streker hos meg, ikke fått TR enda og er på 15 dpo i dag… Digital tidlig (den med +/-) er fortsatt negativ, men det er sterk på strimmel Har ingen tegn til at TR skal komme heller… pleier å merke at utflod blir tykkere o.l, men den er fortsatt like tynn.
Ser flere av dere har opplevd kjemisk og lurer derfor på hvor lenge det kan gå før TR kommer? Begynner å bli bekymra for graviditet utenfor livmor også, men har ingen symptomer på det utenom testene Jeg skal kontakte legen altså, hvis jeg ikke har fått TR i løpet av helgen..
Du sier noe der jaJa ikke sant, synes strimmeltester er noe tull om dagen. Ikke noe vits å bruke til å måle stigning heller, samme merke fra samme batch gir også forskjellige streker!
Jeg ser skygge på den øverste, håper den blir sterkere!!Noen som ser noe på disse 2? Ser det ut som skyggestrek på begge?
Tok to stk samtidig. Er dpo 9
Kan settes på gravidHvordan går det med dere som har hatt ikm?
@Tauriel
@BehbiØnske
@Babynummer2
@Pippi23
@sukkerungen
@Violetti
Kan settes på gravid.Hvordan går det med dere som har hatt ikm?
@Tauriel
@BehbiØnske
@Babynummer2
@Pippi23
@sukkerungen
@Violetti
Jeg er gravid (4+2)Hvordan går det med dere som har hatt ikm?
@Tauriel
@BehbiØnske
@Babynummer2
@Pippi23
@sukkerungen
@Violetti
Kan sette meg også på gravidHvordan går det med dere som har hatt ikm?
@Tauriel
@BehbiØnske
@Babynummer2
@Pippi23
@sukkerungen
@Violetti
Det er noe derNoen som ser noe på disse 2? Ser det ut som skyggestrek på begge?
Tok to stk samtidig. Er dpo 9
GravidHvordan går det med dere som har hatt ikm?
@Tauriel
@BehbiØnske
@Babynummer2
@Pippi23
@sukkerungen
@Violetti
Jeg syntes de ser veldig fine ut jeg. Hvorfor tenker du det er kjemisk?Har egentlig mistet troa på at dette blir noe siden testene fortsatt er så svake, ender vel opp i kjemisk. Får ringe legen og høre om jeg kan ta hcg prøve i morgen og på mandag, har ikke tid i dagVis vedlegget 446690
Disse er så svake sammenlignet med testene mine forrige svangerskap, derfor jeg tenkte kjemiskJeg syntes de ser veldig fine ut jeg. Hvorfor tenker du det er kjemisk?