Hei! Hyggelig å se deg her, hvordan går det med deg?Maja82 - B2 - PP6 - EL - 10/10 - IKM 26/10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Hyggelig å se deg her, hvordan går det med deg?Maja82 - B2 - PP6 - EL - 10/10 - IKM 26/10
Nei, så kjedelig får du ikke kjøpt heller? Du får Make Sure på Obs, Kiwi og Meny.Har ikke flere testere igjen idag
Hei! Hyggelig å se deg her, hvordan går det med deg?
Maja82 - B2 - PP6 - EL - 10/10 - IKM 26/10
Altså, så gøy å se testene dine! Det ble jeg veldig glad av. Skjønner at det er en belastning når skuffelsen gjentar seg i mange PP. Jeg er 6 dpo i dag og håpefull holder meg unna testing noen dager tilTakk! Hyggelig å se deg og! Orket egentlig ikke være med i en ukes tråd da jeg var sikkert på at det ikke gikk, men så angret jeg meg i dag! Hvordan går det med deg?
Fantastisk Gratulerer så myeEtter 5 mislykkede fryseforsøk og nytt uttak av egg i en alder av 42 så fikk jeg disse i dag!
10 dpo
Dette kan du dele i uke 40 hvis du vil også, de som henger der vil bli veldig glade for degEtter 5 mislykkede fryseforsøk og nytt uttak av egg i en alder av 42 så fikk jeg disse i dag!
10 dpo
Jeg har babyplan men ikke tidlig, bare vanlige. Tar sent på kveld må spare litt på tiss!!Nei, så kjedelig får du ikke kjøpt heller? Du får Make Sure på Obs, Kiwi og Meny.
Så spennede heier på degJeg har babyplan men ikke tidlig, bare vanlige. Tar sent på kveld må spare litt på tiss!!
Der ser jeg rosa strek!Noen som ser noe på denne??
Er 9dpo i dag
Ser ut som en Rosa strekkNoen som ser noe på denne??
Er 9dpo i dag
Jeg ser en trekk der jaNoen som ser noe på denne??
Er 9dpo i dag
Altså, så gøy å se testene dine! Det ble jeg veldig glad av. Skjønner at det er en belastning når skuffelsen gjentar seg i mange PP. Jeg er 6 dpo i dag og håpefull holder meg unna testing noen dager til
Du kan ikke sammenligne streker fra to forskjellige merker, så det synes jeg ikke du skal bekymre deg for! Men det er jo lettere sagt enn gjort selvfølgelig. Jeg ser uansett tydelig strek på begge bildeneSå kjekt I går kveld fikk jeg klart positiv rfsu tidlig test (første bilde).. Så var jeg på apoteket i dag og kjøpte en Metode tidlig og en ny digital.. Jeg tok metode sin nå i ettermiddag og nå er det såvidt jeg klarer å skimte en strek hvis jeg virkelig legger godviljen til Så jeg har ikke tatt den digitale enda.. må nok vente noen dager til, men jeg er redd dette ikke går bra..
Hadde du noen symptomer?Masse lykke til!! Mine var så og si blanke på 9 dpo også fikk jeg de testene på 10 dpo!
Hadde du noen symptomer?