IKM UKE 43❤️

Etter 5 mislykkede fryseforsøk og nytt uttak av egg i en alder av 42 så fikk jeg disse i dag!
10 dpo
 

Vedlegg

  • IMG_4116.jpeg
    IMG_4116.jpeg
    730,7 KB · Visninger: 89
Takk! Hyggelig å se deg og! Orket egentlig ikke være med i en ukes tråd da jeg var sikkert på at det ikke gikk, men så angret jeg meg i dag! Hvordan går det med deg?
Altså, så gøy å se testene dine! :woot: Det ble jeg veldig glad av. Skjønner at det er en belastning når skuffelsen gjentar seg i mange PP. Jeg er 6 dpo i dag og håpefull :smiley-angelic001 holder meg unna testing noen dager til :love017
 
Så kjekt :HeartpinkI går kveld fikk jeg klart positiv rfsu tidlig test (første bilde).. Så var jeg på apoteket i dag og kjøpte en Metode tidlig og en ny digital.. Jeg tok metode sin nå i ettermiddag og nå er det såvidt jeg klarer å skimte en strek hvis jeg virkelig legger godviljen til:sad015 Så jeg har ikke tatt den digitale enda.. må nok vente noen dager til, men jeg er redd dette ikke går bra..
Du kan ikke sammenligne streker fra to forskjellige merker, så det synes jeg ikke du skal bekymre deg for! Men det er jo lettere sagt enn gjort selvfølgelig. Jeg ser uansett tydelig strek på begge bildene :happy:
 
Back
Topp