Dere får skrive her om dere ønsker å bli satt på enten TR eller gravid ettersom ikm nærmer seg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tør ikke å si at jeg ser noe siden du bare er 7dpo, men føler likevel at jeg ser noe! Håper streken blir sterkere og så får jeg også lyst til å teste 7dpo selvPrøver på nr 4 nå.
1 gutt og et sett med tvillingjenter fra før
Her er dagens tester: fått veldig mange tester med skygge, aå blir spennende og se. Pp2 nå. Mistet i kjemisk forrige pp. DPO 7
Ja tørr jo ikke håpe. Strimmeltest fra make sure er fra tirsdag, så den må jo være feilTør ikke å si at jeg ser noe siden du bare er 7dpo, men føler likevel at jeg ser noe! Håper streken blir sterkere og så får jeg også lyst til å teste 7dpo selv
Synes den fra tirsdag (5 dpo?) ser ut som en evap line, altså ikke strek. Men den fra i dag ser lovende ut Jeg er veldig spent på dine vegne nåJa tørr jo ikke håpe. Strimmeltest fra make sure er fra tirsdag, så den må jo være feil
Ja tørr jo ikke håpe. Strimmeltest fra make sure er fra tirsdag, så den må jo være feil
Klarte ikke dy meg, men jeg synes streken ble enda mer tydelig med inverterte fargerSynes den fra tirsdag (5 dpo?) ser ut som en evap line, altså ikke strek. Men den fra i dag ser lovende ut Jeg er veldig spent på dine vegne nå
Blir spennende og se i morgen. Dette er jo piningKlarte ikke dy meg, men jeg synes streken ble enda mer tydelig med inverterte farger Vis vedlegget 446290
Wow! Hurra! Gratulerer så myeOjoj! Der satt den
Er etter kalenderen bare 11 dpo, men sjekker ikke for EL, så må jo ha fått den før estimert mtp. 2-3 på digital allerede???Vis vedlegget 446315
Man tar utgangspunkt i dato for siste mens, legger til syv dager og trekker fra tre mnd. F.eks. siste mens 01.10.24. gir termin 08.07.25.Jeg har to apper som regner forskjellig termin, hvilken bruker dere? Jeg har Flo å preggers
Ville ha avventet til andre trimester som anbefaltVet dere om det er trygt å ta influensavaksine nå så tidlig??
Da blir min termin 26/6, men Flo vil ha den til 2 juliMan tar utgangspunkt i dato for siste mens, legger til syv dager og trekker fra tre mnd. F.eks. siste mens 01.10.24. gir termin 08.07.25.
Flo regner ikke som oss, den er amerikansk. Jeg satte bare termin i stede så den ble riktigDa blir min termin 26/6, men Flo vil ha den til 2 juli
Jau men det er metoden som brukes i det norske helsevesenet. Den tar jo f.eks. ikke hensyn til tidlig eller sen EL heller så den har sine svakheter - men mensterminen blir ofte justert på ULDa blir min termin 26/6, men Flo vil ha den til 2 juli