IKM UKE 43❤️

Prøver på nr 4 nå.

1 gutt og et sett med tvillingjenter fra før

Her er dagens tester: fått veldig mange tester med skygge, aå blir spennende og se. Pp2 nå. Mistet i kjemisk forrige pp. DPO 7
 

Vedlegg

  • IMG_5889.png
    IMG_5889.png
    2,3 MB · Visninger: 30
Prøver på nr 4 nå.

1 gutt og et sett med tvillingjenter fra før

Her er dagens tester: fått veldig mange tester med skygge, aå blir spennende og se. Pp2 nå. Mistet i kjemisk forrige pp. DPO 7
Tør ikke å si at jeg ser noe siden du bare er 7dpo, men føler likevel at jeg ser noe! Håper streken blir sterkere ❤️ og så får jeg også lyst til å teste 7dpo selv :laughing002
 
Ja tørr jo ikke håpe. Strimmeltest fra make sure er fra tirsdag, så den må jo være feil
Synes den fra tirsdag (5 dpo?) ser ut som en evap line, altså ikke strek. Men den fra i dag ser lovende ut :woot: Jeg er veldig spent på dine vegne nå ❤️:hilarious:
Klarte ikke dy meg, men jeg synes streken ble enda mer tydelig med inverterte farger :nailbiting:
IMG_1134.jpeg
 
Krysset i Fertility Friend kom akkurat der jeg håpet, så også denne PP er FF og Premom enige om når EL var :woot: Veldig glad for det, haha. CD20 og 3DPO i dag. Googlet forøvrig sensitiviteten til FRER-testene, og den er faktisk nede i 6.3 mIU/ml vs. 10 mIU/ml på «vanlige» tidlig-tester :nailbiting: Håper å holde meg unna testingen til 8DPO :angelic:
(Krysspostet i uke 40)
 
Så artig å se alle positive testene nå :D :D Selv er jeg bare 7 dpo i dag... så i tilfelle det klaffer sitter jeg faktisk å koser meg med blodig biff te frokost (eineste som frista til frokost:woot:) og ein siste monster energidrikke. Og tenker at dette blir aller siste gang på noen gode måneder, krysser i alle fall fingrene for det. Så håper jeg å kunne teste på søndag/mandag.
 
Back
Topp