Jepp hadde det både i går og i dag. Er som regel slikt rett rundt ELFlere som blir veldig øm i eller rundt livmorområdet? Er så øm i dag å tror bestemt jeg ha el i går.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp hadde det både i går og i dag. Er som regel slikt rett rundt ELFlere som blir veldig øm i eller rundt livmorområdet? Er så øm i dag å tror bestemt jeg ha el i går.
Hmm kan ikke huske å ha hatt det før, men nå siste runde å denne ha jeg merka meir å meir ømming rundt/etter elJepp hadde det både i går og i dag. Er som regel slikt rett rundt EL
Jeg har det heller ikke før, er i tiden etterHmm kan ikke huske å ha hatt det før, men nå siste runde å denne ha jeg merka meir å meir ømming rundt/etter el
Spennende! Det kan jo være at du er veldig følsom for HCG? Jeg blir spent på dine vegne, krysser fingreneJeg hadde sånne ekstreme hetetokter i går kveld og i natt som kom med kvalme. Stod på badet i dag tidlig og kjente det samme hetetokter/svimmel kvalm. Sikkerlig ekkelt. Men kan være jeg er litt syk el noe. Er jo bare 7/8 dpo så kan umulig være tidlig tegn på gravid tegn vel?
Så spennende! Jeg har fortsatt troen på at dette bare er en litt for tidlig test, og at den utvikler seg i positiv retning de neste dagene Lykke til8 dpo og der åpner jeg for testefesten med en helt negativ test…har litt murringer i dag, så er livredd for at TR skal dukke opp, men håper det er noe positivt i stedet. Lykke til til dere andre fremover Vis vedlegget 446050
Takk for at du har troen, men må si at min tro er liten dessverre. Men får leve i håpetSå spennende! Jeg har fortsatt troen på at dette bare er en litt for tidlig test, og at den utvikler seg i positiv retning de neste dagene Lykke til
Spennende! Sist jeg var gravid kjente jeg på svimmel/kvalme 9 dpo, så tenker at det ikke er umulig!Jeg hadde sånne ekstreme hetetokter i går kveld og i natt som kom med kvalme. Stod på badet i dag tidlig og kjente det samme hetetokter/svimmel kvalm. Sikkerlig ekkelt. Men kan være jeg er litt syk el noe. Er jo bare 7/8 dpo så kan umulig være tidlig tegn på gravid tegn vel?
Det varte bare i går, har ellers ikke noe følelse på at det er noe spire. Selv om jeg skulle ønske det nå, føler jeg har ventet lenge nok nå. Men vi har time om 2 uker til ivf samtale på klinikk. Så endelig svar på henvising og time om ikke lenge er jo en opptur, et steg i riktig retning 8 DPO i dag ca, ventetiden er lang men prøver ikke å tenke så mye på det Men man håper jo alltid da.Spennende! Det kan jo være at du er veldig følsom for HCG? Jeg blir spent på dine vegne, krysser fingrene
Har du testet enda? Fortsatt relativt tidlig så kan jo være det er noe som jobbes med der inne!!Nedtelling! 9 dpo! Noen som merker noe? Jeg har litt mensen murringer og vondt i kors ryggen som kan tyde på mensen er på vei, eller så kan man ha flaks at det er noe som jobbes med inne i der. Men nesten sluttet og håpe blir så skuffet og dette er ikke lett altså