IKM UKE 43❤️

Flere som blir veldig øm i eller rundt livmorområdet? Er så øm i dag å tror bestemt jeg ha el i går.
Jepp hadde det både i går og i dag. Er som regel slikt rett rundt EL

Hvis det stemmer så blir det ananasing 2-6DPO denne runden. Har vanligvis hatt EL 1-2 dager etter pos EL-strimmel men mtp temp og puls stemmer nok grafen

Vedlegg

• IMG_3245.jpeg
    IMG_3245.jpeg
    343,8 KB · Visninger: 21
Endelig positiv EL-test! Forrige PP hadde jeg positive tester over tre dager før den endelig sank, men jeg håper jeg når peak i løpet av dagen og at EL kommer i morgen ❤️ tempen så lovende ut, spent på om jeg får det som jeg håper :angelic:
You_Doodle_2024-10-13T12_22_17Z.jpeg

Jeg hadde sånne ekstreme hetetokter i går kveld og i natt som kom med kvalme. Stod på badet i dag tidlig og kjente det samme hetetokter/svimmel kvalm. Sikkerlig ekkelt. Men kan være jeg er litt syk el noe. Er jo bare 7/8 dpo så kan umulig være tidlig tegn på gravid tegn vel? :laughing025

Jeg hadde sånne ekstreme hetetokter i går kveld og i natt som kom med kvalme. Stod på badet i dag tidlig og kjente det samme hetetokter/svimmel kvalm. Sikkerlig ekkelt. Men kan være jeg er litt syk el noe. Er jo bare 7/8 dpo så kan umulig være tidlig tegn på gravid tegn vel? :laughing025
Spennende! Det kan jo være at du er veldig følsom for HCG? :nailbiting: Jeg blir spent på dine vegne, krysser fingrene ❤️

8 dpo og der åpner jeg for testefesten med en helt negativ test…har litt murringer i dag, så er livredd for at TR skal dukke opp, men håper det er noe positivt i stedet. Lykke til til dere andre fremover :) Vis vedlegget 446050
Så spennende! Jeg har fortsatt troen på at dette bare er en litt for tidlig test, og at den utvikler seg i positiv retning de neste dagene:nailbiting: Lykke til:Heartred

IKM i slutten av uke 43, men de her EL testene gjør meg ikke så klok altså. Noen som har noe formening om hvorfor de ikke blir veldig lave om EL har vært? Eller har kanskje ikke EL vært likevel siden det svinger sånn? :bored: Hadde jo håpet EL var etter det som appen mener er toppen, men blir usikker når testene er såpass sterke fremdeles da..
IMG_0084.jpeg

Spennende! Sist jeg var gravid kjente jeg på svimmel/kvalme 9 dpo, så tenker at det ikke er umulig!

Spennende! Det kan jo være at du er veldig følsom for HCG? :nailbiting: Jeg blir spent på dine vegne, krysser fingrene ❤️
Det varte bare i går, har ellers ikke noe følelse på at det er noe spire. Selv om jeg skulle ønske det nå, føler jeg har ventet lenge nok nå. :woot: Men vi har time om 2 uker til ivf samtale på klinikk. Så endelig svar på henvising og time om ikke lenge er jo en opptur, et steg i riktig retning :Heartbigred 8 DPO i dag ca, ventetiden er lang men prøver ikke å tenke så mye på det:nailbiting: Men man håper jo alltid da.

CD17 og trolig endelig EL i dag, temp må bekrefte i morgen, håper der stemmer. I så fall blir trolig IKM skjøvet til uke 44, men håper å få positive tester i uke 43 uansett :happy:

9 dpo og har gått litt bananas da jeg fikk tester i posten i går.
Den nedre er fra i går kveld og den øverste er fra i dag.
Blenda tidlig tester, så mister allerede litt motet :yuck: vet det er tidlig, men etter så mange PP’r så er det fair synes jeg…skal til Spesialistsenteret neste måned, og krysser fingra for litt hjelp derfra❤️
IMG_2997.jpeg

EL-testene mine har endelig sluttet å være positive i dag etter at peak endelig kom i går, så Premom sier at eggløsningen er i dag. Om temperaturen min øker i morgen, så stemmer det. Er på syklusdag 17 i dag. Skjønner ingenting av hormonene mine denne syklusen, ting er ikke som det bør eller pleier å være, så jeg mister litt motet av det uforutsigbare :confused005 Håper virkelig tempen min øker som jeg håper i morgen, hvis ikke er det ingenting som gir mening :smiley-angry026 På den positive siden kommer jeg trolig endelig over i DPO-land i morgen, på tide :smiley-ashamed004:smiley-angelic001

Edit: (ser at jeg har skrevet det samme i en kortfattet versjon over her, jeg er for trøtt, takk for meg :laughing002)

Last edited:
Nedtelling! 9 dpo! :laughing025 Noen som merker noe? Jeg har litt mensen murringer og vondt i kors ryggen som kan tyde på mensen er på vei, eller så kan man ha flaks at det er noe som jobbes med inne i der. Men nesten sluttet og håpe blir så skuffet og dette er ikke lett altså :smiley-ashamed008
Har du testet enda? :smiley-bounce012Fortsatt relativt tidlig så kan jo være det er noe som jobbes med der inne!!

Veldig redd for at jeg innbiller meg selv her nå 7/8 DPO:smiley-ashamed008 Hadde sykt mye rare drømmer i natt og småkvalm og ordentlig sliten i går kveld. Måtte sove to timer mens mannen var ute av huset. Den kvalmen fortsatte bare gjennom natten også egentlig. Det som forsåvidt taler i mot er at jeg hadde såre nippler rundt eggløsning, som nå begynner å gå over..

Back
Topp