SoloMorTr.H
Andre møte med forumet
Sprøyte i ettermiddag, å inseminering i morra Sykt Surrealistisk! Crazy å tenke at man faktisk kan være to uker på vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken dag er du på da? Mulig dagene bare går veldig tregtJeg begynner å lure på om jeg har hatt EL tidligere enn forventetpleier å ha en økning nå, men har ikke det... Kjenner det murrer godt så endten har jeg hatt eller så er det bare litt forsinket..... Utolmodig!
![]()
Har du nokk tester er det bare begynne. El kan skje inn til 48 timer etter positiv testOm EL test... Har aldri prøvd det før..
Har noen cb digital tester her - og er på cd10 i en syklus på normalt 28 dager.. kan variere fra 26-30 en sjelden gang innimellom.
Skal eg starte å teste for EL i morgen? Og når det dukker opp smilefjes er EL dagen etter - har eg forstått det rett?![]()
jeg har rask LH topp, så når testene mine begynner øke i styrke tester jeg to ganger pr dag for å fange den opp. Har el cd 17, men starter bestandig teste fra cd 12. forrige syklus var bare tull grunnet sa, så denne pp har jeg startet testingen litt tidligere. Men nå har jeg en hel haug med strimmel tester, så blir ikke like dyrt som cbHar du nokk tester er det bare begynne. El kan skje inn til 48 timer etter positiv testjeg har rask LH topp, så når testene mine begynner øke i styrke tester jeg to ganger pr dag for å fange den opp. Har el cd 17, men starter bestandig teste fra cd 12. forrige syklus var bare tull grunnet sa, så denne pp har jeg startet testingen litt tidligere. Men nå har jeg en hel haug med strimmel tester, så blir ikke like dyrt som cb
![]()

Testen er positiv når streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstrekenTakk for svar
Eg har noen strimmeltester også, så kan prøve de i tillegg da ... ser på bilder som blir lagt ut av strimmeltester og tenker at det ser vanskelig ut å bedømme når den er positiv - er det når den er like sterk som kontrollstreken, tro?
Denne pp blir det bare øving, for min del - slik at eg har gjort det litt om me kjører på med mer "aktiv" prøving neste pp..
Tester fra i morgen eg da, så ser eg utviklingen av testene...![]()
Er det lov å håpe på tidligere el? Er på cd14 i dag. Gleder meg til å teste i ettermiddag Testen er positiv når streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstrekenom du trenger hjelpemiddel for å «tyde» testene kan du laste ned appen premom, der kan du legge inn bilde av testene. Da ser du når du får peak(dagen før el)
legger ved bilde fra en syklus så du får se.
Takker 
Er ikke på mer en CD15, men har pleid å se en økning da... Så føler jeg jo jeg har hatt el smerter i dagesvis... Tror denne pp har gjort meg sprøHvilken dag er du på da? Mulig dagene bare går veldig tregt
at dagene går tregt ja! 
Positiv eggløsningstest i går og i dag, fått lagt inn aksjer de siste to dagene og håper det blir i dag og. Kjenner jeg har skikkelig troen denne PP, håper sånn at det skal funke 
JippiDa økte endelig testen min i styrke, på cd 15. Regner med den blir positiv i morgen![]()

Dere som bruker premom appen, har dere opplevd at lh verdiene går litt opp og ner før El?

Mine går å opp og nedDere som bruker premom appen, har dere opplevd at lh verdiene går litt opp og ner før El?