IKM UKE 42

Denne PP tenkte jeg å ta et par skjeer slimløsende hostesaft per dag. Aner ikke om det hjelper, men husker at jeg gjorde det samme de PP hvor det klaffet med nr.1 og 2. Vet at det ikke har noen dokumentert effekt, men tenker at det uansett ikke skader å prøve :happy:
Tenkte også å prøve meg på det denne pp:happy: Er det bisolvon du bruker? Hvor mye tar du og når på dagen? Og hvor lenge tar du det?:bookworm:

CD14 her :D Har EL «smerter» idag, men ikke helt positive EL tester ennå. EL skjer mest sannsynlig på CD16, så tester hver dag nå siden jeg kjenner at jeg er såpass øm i magen allerede nå. Legger inn aksjer nesten hver dag, så blir spennende å se hvordan det går denne PP :) Håååååper så inderlig på å treffe gullegget!!:angelic:
Samme her, her jobbes det også hver dag, skal holde det gående til en stund etter EL også hahaxsmile9krysser fingrene for ossxsmile2

Hopper inn til dere jeg, da El ikke kom i helgen:happy: er på cd 14 nå, så den er nokk ikke så langt unna.

Mammatiltogutter987- 31 år - PP2 - B4 - EL ca 29.10 - IKM 13.10

Tenkte også å prøve meg på det denne pp:happy: Er det bisolvon du bruker? Hvor mye tar du og når på dagen? Og hvor lenge tar du det?:bookworm:

Tar Solvipect. 1 skje morgen og 1 skje på kvelden. Har tatt det et par dager nå, og forventer EL ca på tirsdag :happy: Tenker jeg fortsetter å ta et par daglige "doser" frem til det nærmer seg IKM.

Hei dere :happy:
Da har me hatt en god og lang prat om me vil fortsette prøving - og om me vil ta oss en pause eller ikkje.
Me har bestemt oss for at me vil fortsette prøving, og at me kjører rett på med en gang :happy:
Da hiver eg meg inn her hos dere!

Nr3DaKanskje<3 - 38 - pp4 - B3 - EL 3.10 - IKM 17.10

Denne runden blir en prøverunde ute av ‘prøving&baby’bobla. Derfor kommer eg ikkje til å gjør så mye fra eller til.
Drikker rooibus-te stort sett daglig, det har eg hørt kan vær positivt... men det drikker eg uansett, for eg liker det så godt :happy:
Ellers kan det vær eg prøver ein eggløsningstest eller to, bare for å ha øvd meg...
Til slutt har me bestemt at eg ikkje skal teste før IKM eller dagen etterpå.
Blir spennande og se om planen vår, for å holde meg utenfor bobla, virker :p:D:p

Masse lykke til alle sammen - håper å se mange fine streker denne uken :Heartpink

Noen som har hatt EL enda? :angelic::angelic:Dagene går såååå seint...... :laughing002:laughing002ingen El her enda....
Neeei! Venter å venter! Skal på UL å sjekke str på posene i morra, så blir spennende å høre hva de sier!
Begynner gå tom for unnskyldninger for å stikke fra jobb litt her å der i det siste så får håpe det ikke blir for mange besøk til!

Hei dere :happy:
Da har me hatt en god og lang prat om me vil fortsette prøving - og om me vil ta oss en pause eller ikkje.
Me har bestemt oss for at me vil fortsette prøving, og at me kjører rett på med en gang :happy:
Da hiver eg meg inn her hos dere!

Nr3DaKanskje<3 - 38 - pp4 - B3 - EL 3.10 - IKM 17.10

Denne runden blir en prøverunde ute av ‘prøving&baby’bobla. Derfor kommer eg ikkje til å gjør så mye fra eller til.
Drikker rooibus-te stort sett daglig, det har eg hørt kan vær positivt... men det drikker eg uansett, for eg liker det så godt :happy:
Ellers kan det vær eg prøver ein eggløsningstest eller to, bare for å ha øvd meg...
Til slutt har me bestemt at eg ikkje skal teste før IKM eller dagen etterpå.
Blir spennande og se om planen vår, for å holde meg utenfor bobla, virker :p:D:p

Masse lykke til alle sammen - håper å se mange fine streker denne uken :Heartpink
Lykke til:Heartbigred

Neeei! Venter å venter! Skal på UL å sjekke str på posene i morra, så blir spennende å høre hva de sier!
Begynner gå tom for unnskyldninger for å stikke fra jobb litt her å der i det siste så får håpe det ikke blir for mange besøk til!
Håper vi er heldige alle sammen :Heartred:Heartblue:knegg:

Fått to positive EL tester idag(CD15). Fikk lagt inn aksjer på morningen idag. Håper på å legge inn flere aksjer ikveld og imorgen også :D Spennende! Håper på å se flere positive EL tester her inne snart, og forhåpentligvis masse positive graviditetstester etter det :angelic:
877C69D0-1614-4849-B3F7-1264D72831D3.jpeg
image.jpg

Om EL test... Har aldri prøvd det før..
Har noen cb digital tester her - og er på cd10 i en syklus på normalt 28 dager.. kan variere fra 26-30 en sjelden gang innimellom.

Skal eg starte å teste for EL i morgen? Og når det dukker opp smilefjes er EL dagen etter - har eg forstått det rett? :p

Back
Topp