IKM UKE 42

Mymy - 35 - pp6--b2- El 04.10 - IKM 17/10

Runde 6 etter vi måtte avbryte i uke 15. Syklusen og lutefasen blir bare kortere og kortere, ente på 26 dager sist og 10/11 dagers lutefase. Mens jeg prøvde wild yam Blir helt sprø. Kjenner denne pp blir tøff. Skulle hatt terim rundt ikm datoen. Håper inderlig g på en positiv test nå men tørr ikke håpe.
 
Mymy - 35 - pp6--b2- El 04.10 - IKM 17/10

Runde 6 etter vi måtte avbryte i uke 15. Syklusen og lutefasen blir bare kortere og kortere, ente på 26 dager sist og 10/11 dagers lutefase. Mens jeg prøvde wild yam Blir helt sprø. Kjenner denne pp blir tøff. Skulle hatt terim rundt ikm datoen. Håper inderlig g på en positiv test nå men tørr ikke håpe.
Huff.. :sorry: tar på all denne prøvingen, og enda sårere om det endelig klaffer og det går galt senere. Jeg mistet ene tvillingjenta mi i uke 36. ønsker deg masse lykke til :Heartred så krysser vi fingrene for to streker denne pp :angelic:
 
Huff.. :sorry: tar på all denne prøvingen, og enda sårere om det endelig klaffer og det går galt senere. Jeg mistet ene tvillingjenta mi i uke 36. ønsker deg masse lykke til :Heartred så krysser vi fingrene for to streker denne pp :angelic:
Huff så vondt å høre :HeartpinkSå ufattelig trist miste så nærme termin dato. Håper vi alle får positive streker nå!! :Heartred:love7
 
Lykke til på utredning! :Heartred Hadde selv en før forrige svangerskap, og er nå i tenkeboksen på om jeg burde få en på nytt. Tenkte la denne pp gå, før jeg hører etter ny henvisning. Tester du etter EL? :)

Takk :) Ja, har testet litt, og syklusen min går tilsynelatende som en klokke. Hva fant de ut forrige gang hos deg?
 
Advokat - 27 - PP2 - B2 - EL 03.10 - IKM 17.10

:cat:
 
Takk :) Ja, har testet litt, og syklusen min går tilsynelatende som en klokke. Hva fant de ut forrige gang hos deg?
På første prøvde vi i 5 år. Var gjennom utredning og fikk diagnosen PCOS. Fikk utallige hormonkurer uten at det funket. Var gjennom en runde IVF, klaffet heller ikke. Ble da operert (svidde vekk cyster på eggstokkene) og ble gravid første runde med Femar etter operasjon ☺️
 
På første prøvde vi i 5 år. Var gjennom utredning og fikk diagnosen PCOS. Fikk utallige hormonkurer uten at det funket. Var gjennom en runde IVF, klaffet heller ikke. Ble da operert (svidde vekk cyster på eggstokkene) og ble gravid første runde med Femar etter operasjon ☺️

Det var litt av en reise - så flott at det ordnet seg til slutt! Krysser fingrene for at veien deres blir litt lettere og kortere denne gangen:)
 
Jeg tenker å starter ca CD12, har sykluser som varierer fra 28-31 dager, men de siste har vært på 31 dager. Så EL har lagt på ca CD18 her.
 
Her om dagen spurte jeg om det var noen som hadde tenkt prøve noe nytt eller gjøre noe annerledes denne pp. Selv har jeg bestemt meg for å prøve babyklister/fructus femina, og akkurat bestilt fra Danmark:happy: Leser det skal hjelpe mot SA, så tenker at det skader ikke prøve :) Har noen andre her prøvd det? Ser flere fertilitetsklinikker bruker dette ved IVF behandling.
 
Nå begynner vi jo å bli en gjengxsmile9xsmile9
Mange som skal bruke EL - tester? Når starter dere i syklusen?
Jeg har brukt EL-tester, mest pga lange sykluser for å være sikker på at symptomene er EL. Nå har jeg nylig spontanabortert, så aner ikke hvordan syklusen blir. Avventer derfor til jeg begynner å få symptomer, men vi kjører på med sex minst annenhver dag nå, det funka forrige pp da jeg ble gravid. Du da? :)
 
Jeg har brukt EL-tester, mest pga lange sykluser for å være sikker på at symptomene er EL. Nå har jeg nylig spontanabortert, så aner ikke hvordan syklusen blir. Avventer derfor til jeg begynner å få symptomer, men vi kjører på med sex minst annenhver dag nå, det funka forrige pp da jeg ble gravid. Du da? :)

Jeg tenker å starter ca CD12, har sykluser som varierer fra 28-31 dager, men de siste har vært på 31 dager. Så EL har lagt på ca CD18 her. Kommer uansett til å kjøre på så ofte som mulig:smiley-bounce015
 
Jeg tenker å starter ca CD12, har sykluser som varierer fra 28-31 dager, men de siste har vært på 31 dager. Så EL har lagt på ca CD18 her. Kommer uansett til å kjøre på så ofte som mulig:smiley-bounce015
Nice, happy humping:cool: Måtte det bli baby for oss begge:D
 
Starter vel på neste søndag når vi kommer hjem fra tur. Er vel cd 10 da. Usikker på om jeg skal prøve wild yam denne gangen. Følte ikke det hadde noe effekt sist. Prøvde og grapefruktkjernekstrak sist som faktisk hjalp men siden jeg skal vekk beste helg blir det så styr ta det med. Håpe syklusen oppfører seg normalt denne gangen.
 
Back
Topp