IKM UKE 42

Mye venting i disse prøve tider :laughing002.... Fælt så seige dagene er, det er jo en evighet til både EL og testing føles det som... :laughing005
 
Da var pakken med eggløsning testene kommet i posten. Så begynner vel søndag kveld å teste!
 
Blir spennende fremover nå :happy: tenker selv jeg begynner teste fra cd 12(tirsdag) :cool:
Testet ikke sist runde..så stress å ikke helt vite selv om kroppen gir bra med signaler
 
Testet ikke sist runde..så stress å ikke helt vite selv om kroppen gir bra med signaler
Har selv hamstret en hel haug med tester:angelic: Har bestandig fått EL cd 17, men tester uansett. Syns det er mer stress å gå rundt å lure på om EL har vært æ, enn selve testingen :joyful:
 
Har selv hamstret en hel haug med tester:angelic: Har bestandig fått EL cd 17, men tester uansett. Syns det er mer stress å gå rundt å lure på om EL har vært æ, enn selve testingen :joyful:
Jeg startet med testinga i dagxsmile9 syklusen varierer fra 28-31 dager + at det kjennes ut som at noe er på gang.
 
Jeg startet med testinga i dagxsmile9 syklusen varierer fra 28-31 dager + at det kjennes ut som at noe er på gang.
Dumme dumme meg... kjente selv litt smerter i dag når jeg våknet, så tok en el test (cd 7). Nå er jeg bare enda mere forvirret! :facepalm: Kan jo ikke ha el så tidlig? :wideyed: Forrige pp ble bare tull grunnet sa. Denne pp tar jeg dobbel dose Femar, de to siste tab i dag.
 

Vedlegg

  • E7315AB8-F860-4293-98C8-BD3CBE9FB441.jpeg
    E7315AB8-F860-4293-98C8-BD3CBE9FB441.jpeg
    27,8 KB · Visninger: 64
Dumme dumme meg... kjente selv litt smerter i dag når jeg våknet, så tok en el test (cd 7). Nå er jeg bare enda mere forvirret! :facepalm: Kan jo ikke ha el så tidlig? :wideyed: Forrige pp ble bare tull grunnet sa. Denne pp tar jeg dobbel dose Femar, de to siste tab i dag.
Men kan det ikke stemme da siden du har hatt sa? Eller? Har ikke så mye peiling på det... Jeg testa også i dag, det er økende, men ikke i nærheten av dine tall. Hopp i høyet! :cool05
 
Men kan det ikke stemme da siden du har hatt sa? Eller? Har ikke så mye peiling på det... Jeg testa også i dag, det er økende, men ikke i nærheten av dine tall. Hopp i høyet! :cool05
Hoppet i høyet for sikkerhets skyld :joyful: får bare vente å se hva som skjer med EL testene videre fremover:rolleyes: hos meg bruker EL komme slavisk cd 17... så tror det må være noe rart her :wacky:
 
Hoppet i høyet for sikkerhets skyld :joyful: får bare vente å se hva som skjer med EL testene videre fremover:rolleyes: hos meg bruker EL komme slavisk cd 17... så tror det må være noe rart her :wacky:
:laughing002Lurt å være på den sikre siden:laughing002 har ikke drevet med denne El-testinga selv før prøvinga nå på nr 3. Min syklus varierer en del, så jeg bør vel egentlig teste mye... :laughing001
 
Nå begynner vi jo å bli en gjengxsmile9xsmile9
Mange som skal bruke EL - tester? Når starter dere i syklusen?
Tidligere har jeg brukt el-tester rundt en ukes tid eller litt mer hver eneste syklus. Og opptil et par ganger daglig når testene blir sterkere, og til de blir negativ igjen. Begynner å tenke at det er litt bortkastede penger, i og med at vi uansett har sex jevnlig og at jeg måler tempen hver dag. Og livmorssekretet forandrer seg fra kremete til vannaktig eller glatt/stretchy eggløsningsslim fra ca 4-6 dager før eggløsningen skjer, så da er det jo nok så greit å vite riktig timing likevel. Og tempen tydelig opp en dag eller to etter eggløsningen. Basert på siste 10 sykluser der jeg har tracket litt forskjellig og funnet noen tydelige mønstre :) så har begynt å tenke at eggløsningstester bare er stress i tillegg til at det er en unødvendig kostnad.
 
Back
Topp