Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeDa kan jeg faktisk, utrolig nok, slettes fra uke 42 lista, da jeg fikk positiv test i dag
Lykke til alle sammen, håper det klaffer for dere alle denne pp’n![]()

Oi, gratulerer så myeDa kan jeg faktisk, utrolig nok, slettes fra uke 42 lista, da jeg fikk positiv test i dag

Gratulerer så myeDa kan jeg faktisk, utrolig nok, slettes fra uke 42 lista, da jeg fikk positiv test i dag

Oi, gratulerer så mye![]()
TakkGratulerer så mye![]()
Blir spennende fremover nåDa var pakken med eggløsning testene kommet i posten. Så begynner vel søndag kveld å teste!
tenker selv jeg begynner teste fra cd 12(tirsdag) Tror jeg også må bestille noen flere EL-testerBlir spennende fremover nåtenker selv jeg begynner teste fra cd 12(tirsdag)
![]()

Testet ikke sist runde..så stress å ikke helt vite selv om kroppen gir bra med signalerBlir spennende fremover nåtenker selv jeg begynner teste fra cd 12(tirsdag)
![]()
Har selv hamstret en hel haug med testerTestet ikke sist runde..så stress å ikke helt vite selv om kroppen gir bra med signaler
Har bestandig fått EL cd 17, men tester uansett. Syns det er mer stress å gå rundt å lure på om EL har vært æ, enn selve testingen 
Jeg startet med testinga i dagHar selv hamstret en hel haug med testerHar bestandig fått EL cd 17, men tester uansett. Syns det er mer stress å gå rundt å lure på om EL har vært æ, enn selve testingen
![]()
syklusen varierer fra 28-31 dager + at det kjennes ut som at noe er på gang.Dumme dumme meg... kjente selv litt smerter i dag når jeg våknet, så tok en el test (cd 7). Nå er jeg bare enda mere forvirret!Jeg startet med testinga i dagsyklusen varierer fra 28-31 dager + at det kjennes ut som at noe er på gang.
Kan jo ikke ha el så tidlig?
Forrige pp ble bare tull grunnet sa. Denne pp tar jeg dobbel dose Femar, de to siste tab i dag.Men kan det ikke stemme da siden du har hatt sa? Eller? Har ikke så mye peiling på det... Jeg testa også i dag, det er økende, men ikke i nærheten av dine tall. Hopp i høyet!Dumme dumme meg... kjente selv litt smerter i dag når jeg våknet, så tok en el test (cd 7). Nå er jeg bare enda mere forvirret!Kan jo ikke ha el så tidlig?
Forrige pp ble bare tull grunnet sa. Denne pp tar jeg dobbel dose Femar, de to siste tab i dag.

Hoppet i høyet for sikkerhets skyldMen kan det ikke stemme da siden du har hatt sa? Eller? Har ikke så mye peiling på det... Jeg testa også i dag, det er økende, men ikke i nærheten av dine tall. Hopp i høyet!![]()
får bare vente å se hva som skjer med EL testene videre fremover
Hoppet i høyet for sikkerhets skyldfår bare vente å se hva som skjer med EL testene videre fremover
hos meg bruker EL komme slavisk cd 17... så tror det må være noe rart her
![]()
Lurt å være på den sikre siden
har ikke drevet med denne El-testinga selv før prøvinga nå på nr 3. Min syklus varierer en del, så jeg bør vel egentlig teste mye... 
Tidligere har jeg brukt el-tester rundt en ukes tid eller litt mer hver eneste syklus. Og opptil et par ganger daglig når testene blir sterkere, og til de blir negativ igjen. Begynner å tenke at det er litt bortkastede penger, i og med at vi uansett har sex jevnlig og at jeg måler tempen hver dag. Og livmorssekretet forandrer seg fra kremete til vannaktig eller glatt/stretchy eggløsningsslim fra ca 4-6 dager før eggløsningen skjer, så da er det jo nok så greit å vite riktig timing likevel. Og tempen tydelig opp en dag eller to etter eggløsningen. Basert på siste 10 sykluser der jeg har tracket litt forskjellig og funnet noen tydelige mønstreNå begynner vi jo å bli en gjeng
Mange som skal bruke EL - tester? Når starter dere i syklusen?