IKM UKE 42

Denne PP tenkte jeg å ta et par skjeer slimløsende hostesaft per dag. Aner ikke om det hjelper, men husker at jeg gjorde det samme de PP hvor det klaffet med nr.1 og 2. Vet at det ikke har noen dokumentert effekt, men tenker at det uansett ikke skader å prøve :happy:
 
Denne PP tenkte jeg å ta et par skjeer slimløsende hostesaft per dag. Aner ikke om det hjelper, men husker at jeg gjorde det samme de PP hvor det klaffet med nr.1 og 2. Vet at det ikke har noen dokumentert effekt, men tenker at det uansett ikke skader å prøve :happy:
Det gjorde jeg den mnd det klaffet, om det var hostesaften som gjorde utslag vet jeg ikke:joyful:
 
Denne PP tenkte jeg å ta et par skjeer slimløsende hostesaft per dag. Aner ikke om det hjelper, men husker at jeg gjorde det samme de PP hvor det klaffet med nr.1 og 2. Vet at det ikke har noen dokumentert effekt, men tenker at det uansett ikke skader å prøve :happy:

Samme her! Kjøpte det i går :joyful: Håper det hjelper!:woot:
 
Tidligere har jeg brukt el-tester rundt en ukes tid eller litt mer hver eneste syklus. Og opptil et par ganger daglig når testene blir sterkere, og til de blir negativ igjen. Begynner å tenke at det er litt bortkastede penger, i og med at vi uansett har sex jevnlig og at jeg måler tempen hver dag. Og livmorssekretet forandrer seg fra kremete til vannaktig eller glatt/stretchy eggløsningsslim fra ca 4-6 dager før eggløsningen skjer, så da er det jo nok så greit å vite riktig timing likevel. Og tempen tydelig opp en dag eller to etter eggløsningen. Basert på siste 10 sykluser der jeg har tracket litt forskjellig og funnet noen tydelige mønstre :) så har begynt å tenke at eggløsningstester bare er stress i tillegg til at det er en unødvendig kostnad.
Haha ja jeg ser absolutt den i forhold til å kaste bort penger:laughing002Jeg vet jo sånn ca når jeg har El, men synes det er litt spennende å se når testene slår ut + da føler jeg at jeg har kontroll på dpo. Jeg har ikke testa temping endaxsmile3
 
Haha ja jeg ser absolutt den i forhold til å kaste bort penger:laughing002Jeg vet jo sånn ca når jeg har El, men synes det er litt spennende å se når testene slår ut + da føler jeg at jeg har kontroll på dpo. Jeg har ikke testa temping endaxsmile3
Har selv ikke droppet det enda altså, jeg har bare ikke skaffet nye denne syklusen (enda). Men mener det jeg skriver, at det føles litt bortkastet ut, hvertfall de siste par månedene. Vi får se om jeg blir fristet etterhvert til å teste likevel :happy090
 
Har selv ikke droppet det enda altså, jeg har bare ikke skaffet nye denne syklusen (enda). Men mener det jeg skriver, at det føles litt bortkastet ut, hvertfall de siste par månedene. Vi får se om jeg blir fristet etterhvert til å teste likevel :happy090
Ja egentlig så er det jo fint tidsfordriv.. Dagene går vel aldri så sakte som i prøveperioder:excited001
 
Jeg er på cd12 i dag. Er så spent på når el er. Siste syklus var det på cd 19 og gangen før der cd 15 hmmm. Blir spennende å se :p kjører på med strimmeltester en gang om dagen og cb el test fra cd14 tenker jeg :)
Hvordan går det med dere andre? :happy::Heartred
 
Tok første test i dag siden kroppen ga litt miksede signaler men der var bare en antydning til sterk. Tester hver morgen fremover og eventuelt ettermiddag / kveld når jeg ser økningen kommer. Antatt El er på fredag eller lørdag !
 
Last edited:
Jeg er på cd12 i dag. Er så spent på når el er. Siste syklus var det på cd 19 og gangen før der cd 15 hmmm. Blir spennende å se :p kjører på med strimmeltester en gang om dagen og cb el test fra cd14 tenker jeg :)
Hvordan går det med dere andre? :happy::Heartred
CD13 her, skal teste hver dag fremover, når det øker på kommer jeg nok til å teste to ganger om dagen... EL er ventet på onsdag, selv om appene mine viser alt i fra at El er i morgen til og med onsdag:laughing002:laughing005Jeg er såååå spent denne ppxsmile9xsmile9
 
CD14 her :D Har EL «smerter» idag, men ikke helt positive EL tester ennå. EL skjer mest sannsynlig på CD16, så tester hver dag nå siden jeg kjenner at jeg er såpass øm i magen allerede nå. Legger inn aksjer nesten hver dag, så blir spennende å se hvordan det går denne PP :) Håååååper så inderlig på å treffe gullegget!!:angelic:
 
CD13 her, skal teste hver dag fremover, når det øker på kommer jeg nok til å teste to ganger om dagen... EL er ventet på onsdag, selv om appene mine viser alt i fra at El er i morgen til og med onsdag:laughing002:laughing005Jeg er såååå spent denne ppxsmile9xsmile9
Høres lurt ut! :D spennende!! :woot: ifølge mine apper har jeg enten el på neste onsdag eller søndag :rolleyes:
 
CD14 her :D Har EL «smerter» idag, men ikke helt positive EL tester ennå. EL skjer mest sannsynlig på CD16, så tester hver dag nå siden jeg kjenner at jeg er såpass øm i magen allerede nå. Legger inn aksjer nesten hver dag, så blir spennende å se hvordan det går denne PP :) Håååååper så inderlig på å treffe gullegget!!:angelic:
Det er et godt tegn på at det er rundt hjørnet :joyful: Spennende! Krysser fingrene!!:hello2
 
Back
Topp