IKM UKE 42

4 ulike tester som er svakt positive må vel bety noe. Men med 2 kjemisk på rad så har jeg ikke troen. Har absolutt null!!!! Symptomer annet enn at jeg våknet kvalm. Litt ømhet i puppene innimellom men det er alt.. samtidig har jeg pleid å ha mye mer murringer etc på denne tiden, nå er det ingenting.

Men over til en annen ting, har evt termin 30 juni, ville dere meldt dere inn i juni eller juli evt?

4 ulike tester som er svakt positive må vel bety noe. Men med 2 kjemisk på rad så har jeg ikke troen. Har absolutt null!!!! Symptomer annet enn at jeg våknet kvalm. Litt ømhet i puppene innimellom men det er alt.. samtidig har jeg pleid å ha mye mer murringer etc på denne tiden, nå er det ingenting.

Men over til en annen ting, har evt termin 30 juni, ville dere meldt dere inn i juni eller juli evt?

Gratulerer med babystrek - krysser fingre :Heartpink
Eg ville og fått termin 30.juni om eg skulle vær så heldig at det ble babystrek - Tenkt på det samme! Eg ville nok meldt meg i juni, pga at tidligere barn har vært fødd ca 10 dager før termin... men ville likevel kanskje vært litt i juligruppen også, man vet jo aldri... :D

Masse lykke til :happy::happy:

Begge gruppene!

Har også termin 30. Juni, og har gått for begge gruppene :)

14 dpo og IKM i dag - ingen tr ennå, men dagen er ennå ung.
Spotting som vanlig (tydeligvis) denne pp - friskt etter dobesøk og ellers litt brunt.

Blir ikkje testing i dag - har huset fult av folk, og har, som sagt, mista troen uansett :sour::p
Er ikkje så trist i dag - blir alltid veldig trist når eg innser det ikkje går, men så går det seg til det også :)

Så får vi se om tr dukker opp ila dagen :)

God søndag, alle med og uten babystrek :Heartpink

Da kom tr, og eg kan settes på ‘ikke gravid’.
Skuffet - selv om det var forventet :sorry:

Gratulera til alle som ble gravid og lykke til neste pp for dere andre :Heartpink
Spørs om det blir no ny pp på meg :sorry:

Tok ny test i ettermiddag. El kom ikke før ca. 6/10, så jeg er omtrent 12dpo. :love7:love7

Vedlegg

• 629445B8-D604-4488-9AFF-E0DE63245B88.png
    629445B8-D604-4488-9AFF-E0DE63245B88.png
    101,9 KB · Visninger: 117
Skygge på testen min idag, spent:nailbiting: syns den ser ganske rosa ut. Tar en ny test i morgen, men regner med det blir en etter kveldsvakt også:hilarious:

IMG_20201019_144825.jpg

Back
Topp