✨St@rdust✨
Glad i forumet
Tr i dag. Nokk en kjemisk..Har du teser noe mer?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tr i dag. Nokk en kjemisk..Har du teser noe mer?![]()

4 ulike tester som er svakt positive må vel bety noe. Men med 2 kjemisk på rad så har jeg ikke troen. Har absolutt null!!!! Symptomer annet enn at jeg våknet kvalm. Litt ømhet i puppene innimellom men det er alt.. samtidig har jeg pleid å ha mye mer murringer etc på denne tiden, nå er det ingenting.
Men over til en annen ting, har evt termin 30 juni, ville dere meldt dere inn i juni eller juli evt?

Begge gruppene!4 ulike tester som er svakt positive må vel bety noe. Men med 2 kjemisk på rad så har jeg ikke troen. Har absolutt null!!!! Symptomer annet enn at jeg våknet kvalm. Litt ømhet i puppene innimellom men det er alt.. samtidig har jeg pleid å ha mye mer murringer etc på denne tiden, nå er det ingenting.
Men over til en annen ting, har evt termin 30 juni, ville dere meldt dere inn i juni eller juli evt?
Har også termin 30. Juni, og har gått for begge gruppene4 ulike tester som er svakt positive må vel bety noe. Men med 2 kjemisk på rad så har jeg ikke troen. Har absolutt null!!!! Symptomer annet enn at jeg våknet kvalm. Litt ømhet i puppene innimellom men det er alt.. samtidig har jeg pleid å ha mye mer murringer etc på denne tiden, nå er det ingenting.

Gratulerer!Tok ny test i ettermiddag. El kom ikke før ca. 6/10, så jeg er omtrent 12dpo.![]()
Takk, og gratulerer til deg ogGratulerer!![]()

syns den ser ganske rosa ut. Tar en ny test i morgen, men regner med det blir en etter kveldsvakt også