IKM UKE 42

Nå ble jeg forvirra. Sterk test i går rundt kl 19, ikke helt positiv. Jeg trodde jeg skulle få knall positiv nå, men den var svak igjen. Tror dere toppen har vært i natt, eller tror dere den øker igjen? Første gangen jeg prøver billigtester sine eggløsningstester. Vis vedlegget 336859
Har sett at noen har korte topper, mens andre har litt varierende tester ☺️ Selv brukte jeg cb digital, testa positivt på lørdag ettermiddag, igår var den negativ igjen.

Blinkende smiley her i dag! :) Må si det er nesten litt gøy å følge med på el slimet :p sorry tmi.
Hvor ofte bør vi legge inn aksjer fremover? Har holdt på annenhver dag siste uka. Går det greit eller daglig? :p
Annenhver dag skal i utgangspunktet holde. Det viktigste er å ha sex dagen for el eller dagen før, sjansen skal være like stor de to dagene. Men det skader ikke å ha det hver dag hvis dere har lyst heller:happy: 24 timer etter el kan du ikke bli gravid lenger, så da kan dere stoppe. Men da bør du helst være sikker på at den har vært, selvfølgelig.

El i morgen? :woot: Åhhh dette gikk plutselig så fort i disse sneglete dagene :hello2skal lett hoppe i høyet i dag og! Håper mannen har energi til det, eller.. det må han bare ha :hilarious:
Tenkte jeg skulle legge inn el testen i premom appen, men så kunne jeg enten logge meg inn eller være gjest. Så alt er borte :arghh: fikk peak på denne testen her da, men åhhh kjipt å miste alt av det jeg har lagt inn :banghead: jaja! Får håpe dette er siste pp runde, så går det nok bra :p

Vedlegg

• 20200929_171505.jpg
    20200929_171505.jpg
    15,2 KB · Visninger: 83
CD 13. Tok test nå. Mulig positiv?
Stor økning fra i morges

Vedlegg

• 20200929_231503.jpg
    20200929_231503.jpg
    7,4 KB · Visninger: 93
  • 20200929_074505.jpg
    20200929_074505.jpg
    11,2 KB · Visninger: 95
El i morgen? :woot: Åhhh dette gikk plutselig så fort i disse sneglete dagene :hello2skal lett hoppe i høyet i dag og! Håper mannen har energi til det, eller.. det må han bare ha :hilarious:
Tenkte jeg skulle legge inn el testen i premom appen, men så kunne jeg enten logge meg inn eller være gjest. Så alt er borte :arghh: fikk peak på denne testen her da, men åhhh kjipt å miste alt av det jeg har lagt inn :banghead: jaja! Får håpe dette er siste pp runde, så går det nok bra :p
Ikke logg inn på appen som gjest, jeg prøvde feil denne gjestemodus og opprettet en annen konto, da kunne jeg ikke finne noen av dataene mine. Men det viser seg at jeg skal logge på med min forrige konto som vanlig, og all data er fortsatt der. Hvis du ikke finner kontoen eller dataene dine, snakk med supportteamet deres. De svarer alltid snart for å løse problemet.

Ikke logg inn på appen som gjest, jeg prøvde feil denne gjestemodus og opprettet en annen konto, da kunne jeg ikke finne noen av dataene mine. Men det viser seg at jeg skal logge på med min forrige konto som vanlig, og all data er fortsatt der. Hvis du ikke finner kontoen eller dataene dine, snakk med supportteamet deres. De svarer alltid snart for å løse problemet.

Takk! :) fant ut av at jeg hadde en konto allikevel :hilarious: kunne bare ikke huske at jeg hadde laget noe brukernavn:p så alt ligger der :joyful:

CD 14! Posetiv test og El smerter. Snar dop land!

Vedlegg

• 20200930_062956.jpg
    20200930_062956.jpg
    11 KB · Visninger: 83
Eg tok en EL-strimmeltest i går... svak svak strek, som forventet mtp at EL er ventet til helgen.
Så nå tenke eg å ta en hver dag framover.. eg tok den i går kveld (det er mest praktisk ift barn osv å ta det etter leggetid). Er det en grei tid å ta test - på kveldstid? :happy:

Så usikker på om El har vært, siden jeg fikk nesten positiv test for 2 dager siden. Enten 1 dpo nå eller så slapp ikke egget. Prøver med eggløsningstester litt til, og legger inn aksjer minst annenhver dag. Så får vi se hvordan det går:happy:

Dette betyr vel at den snart er positiv eller?? Hva tror dere? Nesten like sterk som kontrollstreken... :happy090Jeg testa nå i ettermiddag, skal jeg teste i kveld da eller i morgen tidlig? :dance018

Vedlegg

• IMG_20200930_154551.jpg
    IMG_20200930_154551.jpg
    12,6 KB · Visninger: 82
Back
Topp