Ja test i kveld og i morgen tidlig i tilleggDette betyr vel at den snart er positiv eller?? Hva tror dere? Nesten like sterk som kontrollstreken...Jeg testa nå i ettermiddag, skal jeg teste i kveld da eller i morgen tidlig?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja test i kveld og i morgen tidlig i tilleggDette betyr vel at den snart er positiv eller?? Hva tror dere? Nesten like sterk som kontrollstreken...Jeg testa nå i ettermiddag, skal jeg teste i kveld da eller i morgen tidlig?
![]()
Fornøyd mann hjemme da ellerForsatt posetiv test i ettermiddag. Blir spennede se om den er negativ i morgen. Blir hvertfall lagt inn aksje i kveld, tredje dagen på rad. Slitsomt![]()
det er ganske mye jobb denne prøvinga 

Å ja! Han digger det mens jeg bare ligger å tar i mot. Ikke alltid lysten er der etter en lang dagFornøyd mann hjemme da ellerdet er ganske mye jobb denne prøvinga
![]()
huff hardt med pliktsex!  
Å ja! Han digger det mens jeg bare ligger å tar i mot. Ikke alltid lysten er der etter en lang daghuff hardt med pliktsex! 
Alt for å få en lillebror/søster!
jaja lykkelige menn uansett

Forsatt posetiv test i ettermiddag. Blir spennede se om den er negativ i morgen. Blir hvertfall lagt inn aksje i kveld, tredje dagen på rad. Slitsomt![]()
sterkest strek nå i ettermiddag. Blir tredje runde her og, alt for fulltreff
kjente akkurat på murring i underlivet, kanskje egget slippes nå? 
Kjenner på heftige El smerter her nå!Akkurat samme hersterkest strek nå i ettermiddag. Blir tredje runde her og, alt for fulltreff
kjente akkurat på murring i underlivet, kanskje egget slippes nå?
![]()
Herlig! Ikke at du har vondt altså, men at ting skjerKjenner på heftige El smerter her nå!

Her har testen økt fra i ettermiddag, håper på enda mer økning i morgen tidligHerlig! Ikke at du har vondt altså, men at ting skjer
Snart i dpo land![]()
snart i dpo-land ja!Haha ja det er bare venting og testingBare å starte nedtelling til testing da føler det bare er venting, er det ikke på det ene så er det det andre!
14dager til test å 11 dager til IKM!
satsee på en topp på el-testen i morgen, da nærmer jeg meg dpo-land
Da er det bare å krysse fingrene!Haha ja det er bare venting og testingsatsee på en topp på el-testen i morgen, da nærmer jeg meg dpo-land
![]()
Nei jeg har ikke det.Da er det bare å krysse fingrene!
Har du tatt noen støttemedisiner?
Når begynte du å drikke hostesaft? Er det under eggløsning man kan prøve det? Dette har jeg ikke hørt om før, ble nyskjerrigDet gjorde jeg den mnd det klaffet, om det var hostesaften som gjorde utslag vet jeg ikke![]()

Eg kjenner vanligvis svake murringer nederst i magen, stikkinger i ein av sidene og EL slimPleier dere å kjenne symptomer når dere venter EL? Denne gangen har jeg vært svimmel, kjent trykk nederst i magen og følt meg uvel i flere dager... Kanskje det bare er at jeg kjenner det mye mer denne gangen, når jeg har gått og ventet på EL....![]()