IKM UKE 42

Forsatt posetiv test i ettermiddag. Blir spennede se om den er negativ i morgen. Blir hvertfall lagt inn aksje i kveld, tredje dagen på rad. Slitsomt :laughing021

Fornøyd mann hjemme da eller:laughing002 det er ganske mye jobb denne prøvinga :laughing005:laughing021
Å ja! Han digger det mens jeg bare ligger å tar i mot. Ikke alltid lysten er der etter en lang dag :laughing021 huff hardt med pliktsex!  :laughing001
Alt for å få en lillebror/søster!

Forsatt posetiv test i ettermiddag. Blir spennede se om den er negativ i morgen. Blir hvertfall lagt inn aksje i kveld, tredje dagen på rad. Slitsomt :laughing021

Akkurat samme her :hilarious: sterkest strek nå i ettermiddag. Blir tredje runde her og, alt for fulltreff :hello2 kjente akkurat på murring i underlivet, kanskje egget slippes nå? :happy090

Akkurat samme her :hilarious: sterkest strek nå i ettermiddag. Blir tredje runde her og, alt for fulltreff :hello2 kjente akkurat på murring i underlivet, kanskje egget slippes nå? :happy090
Kjenner på heftige El smerter her nå!

Bare å starte nedtelling til testing da føler det bare er venting, er det ikke på det ene så er det det andre!

14dager til test å 11 dager til IKM!

CD 15 og testen var negativ i dag så kan endre en del på infoen. I morgen er det endelig dop land!

Mymy - 35 - pp6--b2- El 01. 10 - IKM 13/10

Usj.. Har en skikkelig dårlig magefølelse for denne PP :( Pleier vanligvis å ha sterke smerter rundt EL, men denne gangen har det knapt vært merkbart. Bare litt murring og knapt noe EL-slim. Så jeg lurer på om egget ikke slapp. Har ihvertfall ikke særlig troen på positiv test denne runden :(

Pleier dere å kjenne symptomer når dere venter EL? Denne gangen har jeg vært svimmel, kjent trykk nederst i magen og følt meg uvel i flere dager... Kanskje det bare er at jeg kjenner det mye mer denne gangen, når jeg har gått og ventet på EL.... :taunt014

Pleier dere å kjenne symptomer når dere venter EL? Denne gangen har jeg vært svimmel, kjent trykk nederst i magen og følt meg uvel i flere dager... Kanskje det bare er at jeg kjenner det mye mer denne gangen, når jeg har gått og ventet på EL.... :taunt014
Eg kjenner vanligvis svake murringer nederst i magen, stikkinger i ein av sidene og EL slim ☺️

Back
Topp