IKM UKE 42

Jeg begynner å lure på om jeg har hatt EL tidligere enn forventet:laughing002pleier å ha en økning nå, men har ikke det... Kjenner det murrer godt så endten har jeg hatt eller så er det bare litt forsinket..... Utolmodig! :laughing005

Jeg begynner å lure på om jeg har hatt EL tidligere enn forventet:laughing002pleier å ha en økning nå, men har ikke det... Kjenner det murrer godt så endten har jeg hatt eller så er det bare litt forsinket..... Utolmodig! :laughing005
Hvilken dag er du på da? Mulig dagene bare går veldig tregt

Om EL test... Har aldri prøvd det før..
Har noen cb digital tester her - og er på cd10 i en syklus på normalt 28 dager.. kan variere fra 26-30 en sjelden gang innimellom.

Skal eg starte å teste for EL i morgen? Og når det dukker opp smilefjes er EL dagen etter - har eg forstått det rett? :p
Har du nokk tester er det bare begynne. El kan skje inn til 48 timer etter positiv test:happy: jeg har rask LH topp, så når testene mine begynner øke i styrke tester jeg to ganger pr dag for å fange den opp. Har el cd 17, men starter bestandig teste fra cd 12. forrige syklus var bare tull grunnet sa, så denne pp har jeg startet testingen litt tidligere. Men nå har jeg en hel haug med strimmel tester, så blir ikke like dyrt som cb:)

Har du nokk tester er det bare begynne. El kan skje inn til 48 timer etter positiv test:happy: jeg har rask LH topp, så når testene mine begynner øke i styrke tester jeg to ganger pr dag for å fange den opp. Har el cd 17, men starter bestandig teste fra cd 12. forrige syklus var bare tull grunnet sa, så denne pp har jeg startet testingen litt tidligere. Men nå har jeg en hel haug med strimmel tester, så blir ikke like dyrt som cb:)

Takk for svar :happy:
Eg har noen strimmeltester også, så kan prøve de i tillegg da ... ser på bilder som blir lagt ut av strimmeltester og tenker at det ser vanskelig ut å bedømme når den er positiv - er det når den er like sterk som kontrollstreken, tro?

Denne pp blir det bare øving, for min del - slik at eg har gjort det litt om me kjører på med mer "aktiv" prøving neste pp..
Tester fra i morgen eg da, så ser eg utviklingen av testene... :happy:

Takk for svar :happy:
Eg har noen strimmeltester også, så kan prøve de i tillegg da ... ser på bilder som blir lagt ut av strimmeltester og tenker at det ser vanskelig ut å bedømme når den er positiv - er det når den er like sterk som kontrollstreken, tro?

Denne pp blir det bare øving, for min del - slik at eg har gjort det litt om me kjører på med mer "aktiv" prøving neste pp..
Tester fra i morgen eg da, så ser eg utviklingen av testene... :happy:
Testen er positiv når streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken :) om du trenger hjelpemiddel for å «tyde» testene kan du laste ned appen premom, der kan du legge inn bilde av testene. Da ser du når du får peak(dagen før el):) legger ved bilde fra en syklus så du får se.

Vedlegg

• CD729CD1-97E5-4434-83C0-7CF557C8D94D.png
    CD729CD1-97E5-4434-83C0-7CF557C8D94D.png
    78,6 KB · Visninger: 98
  • 340D014A-7E74-4CB2-9F0C-34F7874B5CA6.png
    340D014A-7E74-4CB2-9F0C-34F7874B5CA6.png
    53,5 KB · Visninger: 92
Jeg hadde svak el test på morgenen i dag, men opplevde nå el slim etter toalettbesøk :woot: Er det lov å håpe på tidligere el? Er på cd14 i dag. Gleder meg til å teste i ettermiddag :D

Testen er positiv når streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken :) om du trenger hjelpemiddel for å «tyde» testene kan du laste ned appen premom, der kan du legge inn bilde av testene. Da ser du når du får peak(dagen før el):) legger ved bilde fra en syklus så du får se.

Ååå - supert :happy: Takker :happy:

CD12: Negativ EL-test i dag tidlig, men kjente på hele meg at jeg måtte teste på nytt nå i ettermiddag. Da var testen positiv (clearblue digital) :happy: Spennende dager fremover!

Last edited:
Solsikke1989 - 31 år - PP3 - B1 - EL 29/09 - IKM13/10

Henger meg på dere her! :happy: Positiv eggløsningstest i går og i dag, fått lagt inn aksjer de siste to dagene og håper det blir i dag og. Kjenner jeg har skikkelig troen denne PP, håper sånn at det skal funke :nailbiting:

CD 12.. Negativ test. Såvidt antydning til svak strek men El slim er kommet. Spent på morgen dagens test.. Får prøve legge inn litt aksjer i sag

Da sniker eg meg inn her ☺️ EL forsinka med 10 dager etter forrige SA.

Malins83 - 36 - PP1(etter SA) - B3 - EL 26/9 - IKM 11/10

Blinkende smiley her i dag! :) Må si det er nesten litt gøy å følge med på el slimet :p sorry tmi.
Hvor ofte bør vi legge inn aksjer fremover? Har holdt på annenhver dag siste uka. Går det greit eller daglig? :p

Nå ble jeg forvirra. Sterk test i går rundt kl 19, ikke helt positiv. Jeg trodde jeg skulle få knall positiv nå, men den var svak igjen. Tror dere toppen har vært i natt, eller tror dere den øker igjen? Første gangen jeg prøver billigtester sine eggløsningstester.
Screenshot_20200929_074138_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg

Back
Topp