IKM uke 42 <3

Er mest el-tester da, men med litt ustabil el og en svært sein en sist, så blir det endel tester:joyful: Også er jeg like tålmodig som en unge på julaften, så dårlig kombo:hilarious:

Kjenner at jeg har sååå lyst til å begynne å teste etter EL nå. Føler som en evighet siden jeg tisset på pinner. :joyful:Men, skal holde meg til CD10. :cool:

Kjenner at jeg har sååå lyst til å begynne å teste etter EL nå. Føler som en evighet siden jeg tisset på pinner. :joyful:Men, skal holde meg til CD10. :cool:

CD 11 her idag, forrige syklus var det jo ikke noe veldig stigning på testene før CD 19, også peak CD20. Håper på samme denne mnd pga mann som er borte, men håper inderlig lutealfasen kan vare litt lenger:nailbiting:
Virker som det utarter seg ganske likt som sist da. Fikk EL-slim rundt denne tiden, mens EL lot vente på seg, slimet dukket opp i går her:)

CD 11 her idag, forrige syklus var det jo ikke noe veldig stigning på testene før CD 19, også peak CD20. Håper på samme denne mnd pga mann som er borte, men håper inderlig lutealfasen kan vare litt lenger:nailbiting:
Virker som det utarter seg ganske likt som sist da. Fikk EL-slim rundt denne tiden, mens EL lot vente på seg, slimet dukket opp i går her:)

Da er det forståelig at du har et stort lager :Heartred Selv så har jeg EL mellom CD13-15. Og har landet på at jeg ikke trenger å teste tidlig. :shy:

Da er det forståelig at du har et stort lager :Heartred Selv så har jeg EL mellom CD13-15. Og har landet på at jeg ikke trenger å teste tidlig. :shy:

Spennende hvor stor forskjell det er. Jeg har normalt EL på dag 10 eller 11, men forrige mnd hadde jeg ikke før dag 14 tror jeg. Håper denne syklusen blir som normalt :) er CD6 i dag, så ikke mange dagene igjen da

Haha jeg må ta meg skikkelig sammen for å greie det ja når testene deres begynner å komme inn her:rolleyes::rolleyes:
Wow…:wideyed: Har ikke selvkontroll :happy:
Er nettopp det som er skummelt, holder med en som begynner :wideyed:

Hahahahah, jeg ler :hilarious: dere er helt håpløse:laughing001 (sagt med kjærlighet:p:Heartpink:love017)

Begynte med EL-testing her idag morges, CD9! Legger nok inn første aksjer ikveld også:rolleyes: Nå er PPen igang!:dance011

Hahahahah, jeg ler :hilarious: dere er helt håpløse:laughing001 (sagt med kjærlighet:p:Heartpink:love017)

Begynte med EL-testing her idag morges, CD9! Legger nok inn første aksjer ikveld også:rolleyes: Nå er PPen igang!:dance011

Er ganske så håpløs ja:hilarious: Men koser meg så fælt med prosessen. :happy:Har laget en egen dagbok der jeg klistrer inn tester o.l. Skikkelig scrapbooking :)

Jeg begynte også å test i dag på CD 9! Her skal jeg drøye aksje leggingen en liten stund til da det virkelig var en stemningsdreper her i hus sist:laughing002

Tenker det blir første aksjerunde i morgen her og.. Erfaringsmessig ser jeg at det oftest har klaffet når vi har lagt aksjer ca ett par dager før og på EL-dagen :)Tenker jeg følger den oppskriften nå og :woot:

Håper denne komboen her gjør susen!

Vis vedlegget 367154
Ah, felles lutealfasefrustrant! Min er på 6 dager:banghead: hva tar du når i syklusen og hvor mye?
Har kjøpt pyridoksin, men vet ikke når jeg skal ta det i syklus, for noen sier det kan klusse med el og at man bare skal ta det etter el og da i doser på 120mg. Andre sier det skal brukes hele syklus:bag:
Skal forhåpentligvis begynne på crinone også, venter på svar på sædprøven til mannen først:rolleyes:
Ammer du?

Ah, felles lutealfasefrustrant! Min er på 6 dager:banghead: hva tar du når i syklusen og hvor mye?
Har kjøpt pyridoksin, men vet ikke når jeg skal ta det i syklus, for noen sier det kan klusse med el og at man bare skal ta det etter el og da i doser på 120mg. Andre sier det skal brukes hele syklus:bag:
Skal forhåpentligvis begynne på crinone også, venter på svar på sædprøven til mannen først:rolleyes:
Ammer du?

Jeg skjønte ikke det med pyridoksinen jeg heller, tenkte bare at den syklusen er så ute å å kjøre at jeg durte igang, så har tatt den i et par dager nå. Veldig spent på Vitex også, så om ting klusser til eller hjelper, det er ikke godt å si :)

Ammer nok ikke, er nok fremdeles dessverre enda veldig barnløs

CD8. Kraftige murringer i korsryggen som stråler til hoftekammene :confused: Må nok teste i ettermiddag :inpain:

Ammer du?

Jeg har tatt pyridoksin hele syklusen. Men kanskje det er feil? Har ikke satt meg så mye inn i det, eneste jeg vet er at det er en vannløselig B-vitamin. Og med det tenkt at den tas hele tiden… :bored:

CD8. Kraftige murringer i korsryggen som stråler til hoftekammene :confused: Må nok teste i ettermiddag :inpain:

Samme murringene her, er på CD10. Håper EL kommer litt tidlig for min del :happy: Vi har besøk fra tirsdag, hadde passet supert om EL ikke kom senere enn det.

Fikk blinkesmiley på den digitale EL-testen i dag og :woot:

Samme murringene her, er på CD10. Håper EL kommer litt tidlig for min del :happy: Vi har besøk fra tirsdag, hadde passet supert om EL ikke kom senere enn det.

Fikk blinkesmiley på den digitale EL-testen i dag og :woot:
Wii da begynner det å skje ting! Jeg har fremdeles blank test, men forventet ikke noe annet heller da jeg er på CD10 og fikk blinke smiley fra CD11 sist:happy:

Wii da begynner det å skje ting! Jeg har fremdeles blank test, men forventet ikke noe annet heller da jeg er på CD10 og fikk blinke smiley fra CD11 sist:happy:

Ja, overraskende tidlig :wideyed: Hvor mange dager blinkesmiley hadde du før fast smiley? :woot:

Tar livet som det faller seg - 31 - PP7 (etter SA) - B1 (med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 7/10 - IKM 21/10

Glad det ble en singelgruppe.. :D hadde ikke tenkt temping eller testing denne perioden heller.. men kjenner på el-smerter allerede så må kanskje finne ut om el kommer tidligere denne pp.. :wideyed:

Back
Topp