Er det flere en meg som ikke greier å la vær å se på babyklær osv allerede nå
Ja, klikka nesten hjem både kluter og babysengetøy her om dagen! Stoppet meg selv i tide, ble liksom brått så ekte og litt skummelt Synes Garbo&Friends har sååå mye fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det flere en meg som ikke greier å la vær å se på babyklær osv allerede nå
Helt forferdelig! Er som noe trekker meg mot den avdelingen!Er det flere en meg som ikke greier å la vær å se på babyklær osv allerede nå
Fortsatt ingen utslag på eggløsningstest hos meg, hadde utslag på samme CD sist PP.. begynner å bli redd for at vaksina skal klusse til Satser på utslag i morgen
Ja har lest det jeg også! Så det spørs om jeg må sette i gang aksjeleggingen i kveld hvis jeg plutselig skulle få fast smiley uten å ha hatt blinkende førstLeste at det kan variere fra måned til måned når og hvor mange dager man får blinkesmiley, så den kommer nok snart
Her fikk jeg blinkesmiley i dag og, og aksjeleggingen er i gang EL-stripsene er lave ennå, ligger mellom 0.12-0.15.
Ja har lest det jeg også! Så det spørs om jeg må sette i gang aksjeleggingen i kveld hvis jeg plutselig skulle få fast smiley uten å ha hatt blinkende først
Her kan du henge vettu!Akkurat på vippen mellom uke 42 å 43, å siden tr kom 4(!) Dager tidlig sist runde, så håper jeg det er greit jeg melder meg inn her
Mamima - 32 - pp5 - B3 - EL 07.10 - IKM 24/25.10
CD11 her idag, og glad vi startet med aksjer CD9, med dette resultatet idag!
Vis vedlegget 367451
Hvilken app bruker du?
Hadde også masse ELslim igår og i forigårs, noe jeg ikke har hatt på et par måneder. Oppdaget jo at jeg hadde «usymptomatisk» bakteriell vaginose forrige PP og fikk behandling etter forrige EL. Så håper det er et bra tegn!! Håper på peak på ettermiddagstesten, og så EL imorgen!! Da blir det i tilfelle askjer CD9, 11 og 12
Vis vedlegget 367451
Hvilken app bruker du?
Hadde også masse ELslim igår og i forigårs, noe jeg ikke har hatt på et par måneder. Oppdaget jo at jeg hadde «usymptomatisk» bakteriell vaginose forrige PP og fikk behandling etter forrige EL. Så håper det er et bra tegn!! Håper på peak på ettermiddagstesten, og så EL imorgen!! Da blir det i tilfelle askjer CD9, 11 og 12
Vis vedlegget 367451
Takk! Skal forsøke det jeg også i tillegg til min digitale haha, testetøsen i meg har behov for å teste merBruker MakeSure ELtester og legger de inn i PreMom under «other» Virker som det funker bra for å kartlegge LH-toppen min, for får de karakteristiske EL-symptomene mine ca 12 timer etter peak på test
Dette ser jo kjempebra ut!CD11 her idag, og glad vi startet med aksjer CD9, med dette resultatet idag!
Vis vedlegget 367451
Dette ser jo kjempebra ut!
Ser den ja, kjekt når man prøver i det minste. Har heldigvis ikke så alt for lang syklus jeg hellerDet er heldigvis noen fordeler med kort syklus, som veier opp mot en uke+ på/to uker av TR det er til å bli litt sprø av å ha mensen så ofte
Tok min første el-test i dag!
La inn i premom. Lyset når du tar bilde har litt å si for utslag, ja! Må passe på braaa lys når jeg tar bilder de neste dagene!