IKM uke 42 <3

Gikk nok ikke veien for meg.. forstår egentlig ikke helt hva som har skjedd. Har tester positiv hver dag , men med svakere strek hele tiden. I dag testet jeg helt negativ på tre tester. Ikke hatt verken blødning eller smerter enda, skal til legen nå.
Huff, samme som når jeg hadde kjemisk forrige mnd. Fryktelig kjedelig :(

Huff, samme som når jeg hadde kjemisk forrige mnd. Fryktelig kjedelig :(
Uff ja jeg forstår nå hvor vondt du må ha hatt det:Heartred Tok det lang tid for deg før du fikk blødning? Hadde du mye smerter? Kjenner jeg begynner å få skikkelig magekramper nå

Uff ja jeg forstår nå hvor vondt du må ha hatt det:Heartred Tok det lang tid for deg før du fikk blødning? Hadde du mye smerter? Kjenner jeg begynner å få skikkelig magekramper nå
Jeg begynte å blø ett par dager over opprinnelig IKM, så ble ikke så veldig forsinket. Opplevde ikke blødningen som veldig unormal i forhold til en vanlig mens egentlig, annet enn at jeg spotta en dag før det begynte. Jeg har en MA bak meg i 2019, så var på ett vis litt glad for at kroppen ordna opp i det selv. Er skikkelig dritt når man liksom har rukket å føle gleden på å være gravid, også blir det langt fra det man så for seg. Håper det går greit for deg :Heartred

Jeg begynte å blø ett par dager over opprinnelig IKM, så ble ikke så veldig forsinket. Opplevde ikke blødningen som veldig unormal i forhold til en vanlig mens egentlig, annet enn at jeg spotta en dag før det begynte. Jeg har en MA bak meg i 2019, så var på ett vis litt glad for at kroppen ordna opp i det selv. Er skikkelig dritt når man liksom har rukket å føle gleden på å være gravid, også blir det langt fra det man så for seg. Håper det går greit for deg :Heartred
Jaa uff, jeg har allerede bestilt ting til å fortelle kommende besteforeldre og alt.. var jo klar over at det kunne gå galt, men man tenker liksom ikke at det skjer med en selv:(

Kjemisk denne pp også.. testet virkelig helt blenda i ettermiddag, og i kveld kom krampene og blødningen.. er så (beklager) jævelig lei! Ingen tvil om at det er kjemisk heller for jeg har aldri hatt smerter ved mens.. mens de gangene det har vært sa/kjemisk i år har vært vondt.. :(

Back
Topp