Sniker litt, og ville bare gratulere såå mye!!Herregud for en glede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt, og ville bare gratulere såå mye!!Herregud for en glede
Tusen tak!!Sniker litt, og ville bare gratulere såå mye!!
Herregud for en glede
Tusen takk! Ja absolutt, tok en strips samtidig, den va forsåvidt ikke noe sterkere, men den trengte vell ikke detGratulerer så mye! Det var bedre enn en sterkere strek
Tusen tusen takk for detGratulere så mye! Kjempestas
Herregud for en glede
Tusen takkÅåå, gratulerer!
God bedring og lykke til når du ønsker å prøve på ny runde Jeg kan settes på gravidHei dere! Nå må dere ha meg unnskyldt for at jeg har vært så fraværende i selveste IKM-uka! Her har vi hatt gleden av å kjenne på ettåringens medbragte forkjølelsesvirus fra barnehagen, og har vært sengeliggende med 40 i feber hele gjengen siden onsdag. Heldigvis noe bedre i dag. Her kom TR selvfølgelig midt i sjukdommen og, så det blir en pause på oss nå
Gratulerer så mye til dere som er gravide! Har forsøkt å oppdatere lista i forhold til hva dere har skrevet, men gjerne rop ut om noen skal over på TR eller gravid
Gikk nok ikke veien for meg.. forstår egentlig ikke helt hva som har skjedd. Har tester positiv hver dag , men med svakere strek hele tiden. I dag testet jeg helt negativ på tre tester. Ikke hatt verken blødning eller smerter enda, skal til legen nå.