IKM uke 42 <3

Redigerte fargene på bildet av siste testen min fra i går.. har glemt å teste i dag hver gang jeg har vært på do :hilarious:

Men er jo ingen tegn til at noe kommer til å skje her enda :bored:

Vedlegg

• 20211023_150559.jpg
    20211023_150559.jpg
    1,3 MB · Visninger: 95
Blenda tidligtest. Siste dag i denne gruppa, og ingen tegn til TR.. min eviglange syklus og jeg hopper over til neste gruppe.

Vedlegg

• 8C0AEC10-789A-4665-A530-FB677111AA0F.jpeg
    8C0AEC10-789A-4665-A530-FB677111AA0F.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 84
Ingen positive tester her heller. Ikke noe tr enda, så en liten bit av meg håper på sen eggløsning slik at det fremdeles er muligheter for to streker om noen dager.

Hei dere! Nå må dere ha meg unnskyldt for at jeg har vært så fraværende i selveste IKM-uka! Her har vi hatt gleden av å kjenne på ettåringens medbragte forkjølelsesvirus fra barnehagen, og har vært sengeliggende med 40 i feber hele gjengen siden onsdag. Heldigvis noe bedre i dag. Her kom TR selvfølgelig midt i sjukdommen og, så det blir en pause på oss nå :)

Gratulerer så mye til dere som er gravide! :happy093Har forsøkt å oppdatere lista i forhold til hva dere har skrevet, men gjerne rop ut om noen skal over på TR eller gravid :D

Hei dere! Nå må dere ha meg unnskyldt for at jeg har vært så fraværende i selveste IKM-uka! Her har vi hatt gleden av å kjenne på ettåringens medbragte forkjølelsesvirus fra barnehagen, og har vært sengeliggende med 40 i feber hele gjengen siden onsdag. Heldigvis noe bedre i dag. Her kom TR selvfølgelig midt i sjukdommen og, så det blir en pause på oss nå :)

Gratulerer så mye til dere som er gravide! :happy093Har forsøkt å oppdatere lista i forhold til hva dere har skrevet, men gjerne rop ut om noen skal over på TR eller gravid :D
God bedring og lykke til når du ønsker å prøve på ny runde:Heartred Jeg kan settes på gravid

Har tydeligvis tatt helt feil denne pp, er 11 dpo i dag, ikke 12:bag::angelic: men kan uansett settes på tr, negativ test og kjenner pms igjenn :mad: og negativ cb i dag.
21F6AB23-8F42-4EE1-BBC4-F659BCD12769.jpeg

Gikk nok ikke veien for meg.. forstår egentlig ikke helt hva som har skjedd. Har tester positiv hver dag , men med svakere strek hele tiden. I dag testet jeg helt negativ på tre tester. Ikke hatt verken blødning eller smerter enda, skal til legen nå.

Gikk nok ikke veien for meg.. forstår egentlig ikke helt hva som har skjedd. Har tester positiv hver dag , men med svakere strek hele tiden. I dag testet jeg helt negativ på tre tester. Ikke hatt verken blødning eller smerter enda, skal til legen nå.

Men nei, så trist!! Det så jo så veldig lovende ut for deg. Håper neste PP blir en god en, som mange med kjemisk/SA ofte melder om her. En god klem til deg:Heartred:Heartred

Back
Topp