IKM uke 42 <3

Ååh jeg greier liksom ikke la vær å håpe såå mye, tror du det er noe vits i å ta en digital i morgen? Jeg har tre digitale liggende så er egentlig ingen krise å sløse en:rolleyes:

Har sett andre på forumet her få utslag på sånn strek i alle fall! Har ikke turt så tidlig selv noen gang, men hadde jeg vært deg og hatt tre liggende, hadde jeg kjørt på :D Lett!

Har sett andre på forumet her få utslag på sånn strek i alle fall! Har ikke turt så tidlig selv noen gang, men hadde jeg vært deg og hatt tre liggende, hadde jeg kjørt på :D Lett!
Hehe altså jeg ble kanskje litt overivrig her nå.. jeg kjørte en til strimmel test nå en time etter den forrige:p pluss en digital, jeg fikk svaaak strek på strimmel og negativ digital.. men dette var jo med veeeldig utvannet urin bare en time etter den første hehe så mistet ikke håpet av den grunn, tar en ny digital i morgen tidlig:rolleyes:

Blenda test i dag, men ingen tegn på TR.. syklusdag 53:dead: bare tull etter vaksine, og jeg har helt sikkert bomma på EL. Ikke sikkert jeg har hatt EL enda engang.. fortsatt mye gul seig utflod og ømme bryster. Men ja, blenda tidligtester så da er det ikke noe graviditetstegn.

Herregud for en glede:smiley-bounce016

Vedlegg

• 2B06F723-40D7-421C-B4AD-F454EA1431B6.jpeg
    2B06F723-40D7-421C-B4AD-F454EA1431B6.jpeg
    1 MB · Visninger: 159
Back
Topp