Det håper jeg også!’Dette ser ut som en begynnende babystrek Håper på sterkere strek i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg også!’Dette ser ut som en begynnende babystrek Håper på sterkere strek i morgen
Takk! Men da er det nok ganske mye håp for deg også Jeg tokk en digital dagen etter sånn strek du hadde nå, den slo også ut Om du har en å sløse ville jeg nesten gjort det jegJa se der ja! Gratulerer så mye
Ja! Men da gjør jeg det i morgen tidlig, herregud så spennendeTakk! Men da er det nok ganske mye håp for deg også Jeg tokk en digital dagen etter sånn strek du hadde nå, den slo også ut Om du har en å sløse ville jeg nesten gjort det jeg
Så spennende, lykke til! Nei da får jeg hoppe tilbake i min egen ikm gruppe, krysser fingrene for å se deg i termin juli veldig snartJa! Men da gjør jeg det i morgen tidlig, herregud så spennende
Takk for det! Ååh jeg håperSå spennende, lykke til! Nei da får jeg hoppe tilbake i min egen ikm gruppe, krysser fingrene for å se deg i termin juli veldig snart
Ååh jeg greier liksom ikke la vær å håpe såå mye, tror du det er noe vits i å ta en digital i morgen? Jeg har tre digitale liggende så er egentlig ingen krise å sløse en
Hehe altså jeg ble kanskje litt overivrig her nå.. jeg kjørte en til strimmel test nå en time etter den forrige pluss en digital, jeg fikk svaaak strek på strimmel og negativ digital.. men dette var jo med veeeldig utvannet urin bare en time etter den første hehe så mistet ikke håpet av den grunn, tar en ny digital i morgen tidligHar sett andre på forumet her få utslag på sånn strek i alle fall! Har ikke turt så tidlig selv noen gang, men hadde jeg vært deg og hatt tre liggende, hadde jeg kjørt på Lett!
Herregud for en glede
Herlighet tusen takk! Det virker fortsatt så uvirkeligÅåååå, gratulerer!!!!!!
Herlighet tusen takk! Det virker fortsatt så uvirkelig
Herregud for en glede
Tusen tusen takkGratulerer så mye
Gratulerer så myeHerregud for en glede
Tusen takk for detGratulerer så mye
Hva var det jeg sa!Herregud for en glede
Gratulerer så masseHerregud for en glede
Tusen takk! Haha jaa det gjør vi, så gøy med samme termingruppeHva var det jeg sa!
Nei så morro, gratulerer så mye!!
Da sees vi i juli da
Tusen takk snille duGratulerer så masse
dette var gøy å se!!