IKM uke 42 <3

Tusen takk for omtanken. ❤️ Nå merker jeg at dette begynner å bli tungt, psykisk. Forstår ikke hvorfor det aldri går. Noen ganger er livet så urettferdig. :sorry:

Jeg føler sånn med deg for jeg har det på samme måten.:Heartred Har ingen barn enda og lengsel etter å bli gravid og få denne muligheten er så stor:Heartred Jeg sliter også psykisk og tanker om hvorfor ikke det går, hvorfor så lang tid og så mange forsøk? Jeg gjør jo alt etter boka:oops:

Gleden ble kortvarig. Til tros for noe økning, har kroppen gitt meg signaler på at denne graviditeten ikke vil gå. Har det siste døgnet hatt kraftige mens murringer samt blodtilblandet Crinone-utflod. Murringene øker på… Antar at TR kommer i løpet av morgendagen eller fredag. Jeg visste at dette kom til å skje - etter så mange dager med svake streker.

Har ikke bestemt meg, men jeg tror jeg skal hoppe over neste PP. Kroppen og hodet trenger en liten pause. Jeg kan flyttes ned til TR:sorry:

Vis vedlegget 369188
Klem til deg❤️ Har du tatt ny test i dag? Håper spira klorer seg fast❤️
Vet man ikke skal sammenligne men når jeg ventet jenta mi hadde jeg ekstreme mensenmurringer, mye sterkere enn ved vanlig mensen. Hadde blodtilblandet utflod, rosa med blodsteiper i 3 dager rundt ikm.

Klem til deg❤️ Har du tatt ny test i dag? Håper spira klorer seg fast❤️
Vet man ikke skal sammenligne men når jeg ventet jenta mi hadde jeg ekstreme mensenmurringer, mye sterkere enn ved vanlig mensen. Hadde blodtilblandet utflod, rosa med blodsteiper i 3 dager rundt ikm.

Fikk streng fra beskjed fra gynekolog om å ikke teste, men denne magefølelsen vettu… Har testet i dag også, og streken er svakere enn i går. Antar at utviklingen stoppet opp rundt 10 DPO. :sorry:

Jeg føler sånn med deg for jeg har det på samme måten.:Heartred Har ingen barn enda og lengsel etter å bli gravid og få denne muligheten er så stor:Heartred Jeg sliter også psykisk og tanker om hvorfor ikke det går, hvorfor så lang tid og så mange forsøk? Jeg gjør jo alt etter boka:oops:

Takk for omtanken. :HeartredHar begynt å skrive ned tankene mine i en dagbok fordi jeg begynner nå å få et dårlig forhold til egen kropp, og til graviditet generelt. Jeg har for lengst sluttet å juble ved positiv test. Dette blir min 5. spontanabort på rad. Har ikke født levende barn, jeg heller. Jeg merker at hodet distanserer seg mer og mer fra kroppen. Hodet og hjertet lengder vanvittig etter et barn. Og jeg blir jo gravid, men det er som om kroppen spytter de ut. Som om kroppen gir meg finger’n liksom :(

Men, vil også understreke at jeg ikke har gitt opp. Jeg har troen på at dette kommer til å gå bra. Trenger ikke mange barn. Blir veldig fornøyd om jeg klarer å bære frem ett. :oops:

Takk for omtanken. :HeartredHar begynt å skrive ned tankene mine i en dagbok fordi jeg begynner nå å få et dårlig forhold til egen kropp, og til graviditet generelt. Jeg har for lengst sluttet å juble ved positiv test. Dette blir min 5. spontanabort på rad. Har ikke født levende barn, jeg heller. Jeg merker at hodet distanserer seg mer og mer fra kroppen. Hodet og hjertet lengder vanvittig etter et barn. Og jeg blir jo gravid, men det er som om kroppen spytter de ut. Som om kroppen gir meg finger’n liksom :(

Men, vil også understreke at jeg ikke har gitt opp. Jeg har troen på at dette kommer til å gå bra. Trenger ikke mange barn. Blir veldig fornøyd om jeg klarer å bære frem ett. :oops:
Uff jeg føler sånn med deg selv om jeg ikke har opplevd det samme:Heartred Det må være virkelig tøft å føle at man gjør alt riktig og likevel går d ikke hele veien.. Jeg håper virkelig det sitter snart for deg og jeg blir utrolig imponert over at du fortsatt holder motet oppe! Håper du belønnes for det snart:Heartred

Kan settes på gravid.. :happy:

Tolilla - 39 - pp usikker/pp3 etter sa - b3 - el 8/10 (ovitrelle) - ikm 18/10 (forsinkes med cyclogest)

@SIJ88 kan du legge meg til i listen?

Å vente på tr er ganske slitsomt merker jeg :hilarious: skal komme i dag, men pleier å spotte dagen før.. ingen spotting enda... har egentlig ikke tempet denne perioden.. men har tempet siste 3 dagene bare for å sjekke i forhold til de andre periodene.. tempen skulle ha begynt å droppe nå, men har i stedet begynt å stige litt..? Skjønner ingenting akkurat nå... :anyone

Ser forresten jeg har skrevet 23 og ikke 22 på ikm... #vims :hilarious:

Blenda test 13DPO, så da kommer nok tanta hvert øyeblikk :)

Ååå herreguuud! Hjem fra nattevakt og tenker at det ikke er vits i å teste pga utvanna urin, men er 11dpo og hadde sååå lyst!
Dette må da være babystrek?:pompus::wideyed::woot:

Vedlegg

• Snapchat-174590208.jpg
    Snapchat-174590208.jpg
    127,8 KB · Visninger: 157
Så egentlig ikke så mye på dagens! Prøver meg på en til litt senere i dag. Litt skuffet, trodde det kom til å være strek etter den jeg fikk i går. 10 dpo i dag
0532628B-209F-4A51-94F2-EB5AE7A0448C.jpeg

Ikm i dag og ingen tegn til tr enda.. Dersom det er kjemisk jeg har hatt denne måneden så kan tr være noen dager forsinket. Stemmer ikke det?
Syklusdag 32 i dag. Vil ikke at den skal vare enda lengre enn det den allerede gjør:yuck:

Ååå herreguuud! Hjem fra nattevakt og tenker at det ikke er vits i å teste pga utvanna urin, men er 11dpo og hadde sååå lyst!
Dette må da være babystrek?:pompus::wideyed::woot:

Men det der ER jo babystrek!

Nå begynner jeg kanskje å tro at spireliten kan holde seg der..
Øverste test er i dag, 14 dpo, på noen få dråper jeg klarte å presse ut etter å ha glemt med med morgenurin..

20211022_072007.jpg

Blenda test, ingen tr…. Tror kanskje jeg hadde el senere denne måneden og at jeg er 3-4 dpo i dag. Hadde plutselig peak på el-test 18.10?!

13dpo... blenda... så nå er vel det ingen vits å teste mer... selv om jeg sikkert kommer til å gjøre det frem til TR:happy::banghead::smiley-angry003

Vedlegg

• 20211022_092925.jpg
    20211022_092925.jpg
    669 KB · Visninger: 65
  • 20211022_093521.jpg
    20211022_093521.jpg
    645,9 KB · Visninger: 66
Back
Topp