IKM uke 42 <3

9 dpo i dag, har fremdeles ikke testet noe, men frister litt å ta en tidlig test i morgen:rolleyes: Har hatt mens murringer i hele dag og begynner å bli litt redd for at TR skal komme i morgen som den egentlig skulle før EL ble forsøvet:oops:

Imponert over viljestyrken din :woot: Håper du virkelig for belønning med en fin og tydelig strek når du først tester ❤️
 
Imponert over viljestyrken din :woot: Håper du virkelig for belønning med en fin og tydelig strek når du først tester ❤️
Åh jeg håper også! Litt skeptisk pga murringene.. men jeg har også lest om folk som har hatt så sterke murringer at de trodde TR var rett rundt hjørnet også var de gravide likevel:rolleyes::rolleyes:
 
Kan settes på gravid.. :happy:

Tolilla - 39 - pp usikker/pp3 etter sa - b3 - el 8/10 (ovitrelle) - ikm 18/10 (forsinkes med cyclogest)
 
Mulig jeg ryker på en tidligtest i morgen 10 dpo altså:oops: Fikk plutselig så ømme bryst og når jeg hoster eller nyser så føles det ømt nede i livmorområdet:rolleyes: Sikkert bare TR som er på vei:shifty:
 
:excited001
 

Vedlegg

  • 20211019_214505.jpg
    20211019_214505.jpg
    1,9 MB · Visninger: 123
  • 20211019_214636.jpg
    20211019_214636.jpg
    1,8 MB · Visninger: 131
Skal ta blodprøver hcg nr 2 i morgen på sykehuset. Hååper det blir gode nyheter på telefon senere på dagen:nailbiting:
 
Så gøy å se noen fine babystreker her inne allerede:smiley-bounce015
Også føler jeg veldig med dere som det ikke klaffet for:Heartpink

Jeg gruer meg til å teste fordi jeg er så redd for den skuffelsen igjen, går i kjelleren hver gang. Så jeg prøver å vente til fredag:angelic: Skulle ønske jeg ikke hadde så mye viljestyrke så jeg kunne ryke på testern i morgen 9dpo:laughing025 med første fikk jeg først positiv 11dpo så er jo ikke vits å kaste bort tester:laughing002 :schocked028:smiley-ashamed008:angel8
 
Så gøy å se noen fine babystreker her inne allerede:smiley-bounce015
Også føler jeg veldig med dere som det ikke klaffet for:Heartpink

Jeg gruer meg til å teste fordi jeg er så redd for den skuffelsen igjen, går i kjelleren hver gang. Så jeg prøver å vente til fredag:angelic: Skulle ønske jeg ikke hadde så mye viljestyrke så jeg kunne ryke på testern i morgen 9dpo:laughing025 med første fikk jeg først positiv 11dpo så er jo ikke vits å kaste bort tester:laughing002 :schocked028:smiley-ashamed008:angel8
Jeg føler også med de som det ikke klaffet for:Heartpink
Ang tidlig testing så er jeg fan av å teste et par dager før IKM, tidligst 11 DPO. Da får jeg sikker strek eller sikker blank test og dagene blir litt lettere å forholde seg til uten uklare tester…
 
Da røyk jeg på en tidligtest.. helt blenda:shifty: 10 dpo i dag så burde vell sett en skygge i hvertfall hvis d var noe..
 
Haff, sååå urutinert denne pp. Er jo tom for tester 12 dpo...
Mem fikk vel også beskjed om å ikke teste før jeg hadde gått 14 dager på cyclogest, og det er ikke før søndag..
 
Back
Topp