Jeg kan settes på TR, begynt å spotte her, setter nok inn for fullt i morgen! Ser vel noen av dere igjen i uke 46
Masse lykke til til alle som har fått to streker
Jeg blir med i uke 46 også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan settes på TR, begynt å spotte her, setter nok inn for fullt i morgen! Ser vel noen av dere igjen i uke 46
Masse lykke til til alle som har fått to streker
9 dpo i dag, har fremdeles ikke testet noe, men frister litt å ta en tidlig test i morgen Har hatt mens murringer i hele dag og begynner å bli litt redd for at TR skal komme i morgen som den egentlig skulle før EL ble forsøvet
Åh jeg håper også! Litt skeptisk pga murringene.. men jeg har også lest om folk som har hatt så sterke murringer at de trodde TR var rett rundt hjørnet også var de gravide likevelImponert over viljestyrken din Håper du virkelig for belønning med en fin og tydelig strek når du først tester
Gratulerer!Kan settes på gravid..
Tolilla - 39 - pp usikker/pp3 etter sa - b3 - el 8/10 (ovitrelle) - ikm 18/10 (forsinkes med cyclogest)
Jeg har trua!Skal ta blodprøver hcg nr 2 i morgen på sykehuset. Hååper det blir gode nyheter på telefon senere på dagen
Iiiik!Jeg har trua!
Jeg føler også med de som det ikke klaffet forSå gøy å se noen fine babystreker her inne allerede
Også føler jeg veldig med dere som det ikke klaffet for
Jeg gruer meg til å teste fordi jeg er så redd for den skuffelsen igjen, går i kjelleren hver gang. Så jeg prøver å vente til fredag Skulle ønske jeg ikke hadde så mye viljestyrke så jeg kunne ryke på testern i morgen 9dpo med første fikk jeg først positiv 11dpo så er jo ikke vits å kaste bort tester
Det er ikke sikkert du hadde sett skygge selv om det var noe, ikke gi opp håpet så tidligDa røyk jeg på en tidligtest.. helt blenda 10 dpo i dag så burde vell sett en skygge i hvertfall hvis d var noe..
Iiiik!
Hvordan ser det ut nå denne morgenen?