IKM uke 42 <3

Skal ta blodprøver hcg nr 2 i morgen på sykehuset. Hååper det blir gode nyheter på telefon senere på dagen:nailbiting:
Jaa! Fin stigning fra mandag og avtalt UL neste uke for å se at det skjer en utvikling. For de som lurer og ikke har lest bakover i tråden, så er det pga en MA for et par mnd siden…

Oi, da har du jo fått strek på to ulike merker, det må jo være et bra tegn ❤️
Ser virkelig ut som det er noe på gang her :Heartred
Hvordan ser det ut nå denne morgenen? :)
Nei nå tror jeg at jeg kaster inn håndkleet asså. Ikke antydning til strek i dag. Kjemisk forrige mnd og to tullestreker denne mnd :wtf: Neste mnd blir det pause og, da vi ikke vil ha samme termnin som med jenta vi har fra før. I tillegg har jeg blitt megaforkjøla og:sorry:

Nei nå tror jeg at jeg kaster inn håndkleet asså. Ikke antydning til strek i dag. Kjemisk forrige mnd og to tullestreker denne mnd :wtf: Neste mnd blir det pause og, da vi ikke vil ha samme termnin som med jenta vi har fra før. I tillegg har jeg blitt megaforkjøla og:sorry:
Så kjedelig når det ikke går! :Heartred Leste en tråd her inne om en som hadde født på samme dag som førstemann og var litt stressa for det. Men så minte en på at for tvillinger er det jo sånn også!

#blenda

Vet godt den kommer til å forbli blenda men klarer ikke la vær.. ikke er det tidligtest heller :hilarious:

Vedlegg

• 20211020_125141.jpg
    20211020_125141.jpg
    913,9 KB · Visninger: 90
Dagens test 11 dpo... føler fortsatt det er ett eller annet... Men det var det forrige mnd og så hjernen lurer meg litt... teste- avhengig:banghead::banghead:

Vedlegg

• 20211020_123937.jpg
    20211020_123937.jpg
    661 KB · Visninger: 91
  • 20211020_124017.jpg
    20211020_124017.jpg
    685,8 KB · Visninger: 92
Så kjedelig når det ikke går! :Heartred Leste en tråd her inne om en som hadde født på samme dag som førstemann og var litt stressa for det. Men så minte en på at for tvillinger er det jo sånn også!
Min storesøster og jeg er født på samme dag med 4 år mellom. Aldri vært noe problematisk for noen av oss :D

Oppdaga i dag at jeg har kjøpt vanlig gtest fra babyplan og ikke tidligtest:banghead: Når kan man evt se noe på de?
11dpo på fredag og har så lyst til å teste da:angelic:

Oppdaga i dag at jeg har kjøpt vanlig gtest fra babyplan og ikke tidligtest:banghead: Når kan man evt se noe på de?
Ifølge denne jeg fant på nett så kunne man tiiiidligst teste positiv med en vanlig test 10DPO. De fleste vil akkurat teste positivt med en vanlig test 11dpo, men 13DPO er det sikreste. Da hadde alle i undersøkelsen som hadde vellykkete svangerskap over 25 :)

Vedlegg

• D23C66CC-9F69-402F-9440-A35D80920F20.jpeg
    D23C66CC-9F69-402F-9440-A35D80920F20.jpeg
    102,4 KB · Visninger: 83

Jeg har primært kun brukt vanligtester fra MakeSure. Har fått strek på dem to ganger så tidlig som 8 dpo, på kvelden. :rolleyes:

Gleden ble kortvarig. Til tros for noe økning, har kroppen gitt meg signaler på at denne graviditeten ikke vil gå. Har det siste døgnet hatt kraftige mens murringer samt blodtilblandet Crinone-utflod. Murringene øker på… Antar at TR kommer i løpet av morgendagen eller fredag. Jeg visste at dette kom til å skje - etter så mange dager med svake streker.

Har ikke bestemt meg, men jeg tror jeg skal hoppe over neste PP. Kroppen og hodet trenger en liten pause. Jeg kan flyttes ned til TR:sorry:

79B39787-26E8-4EB0-9302-A781022235AA.jpeg

Gleden ble kortvarig. Til tros for noe økning, har kroppen gitt meg signaler på at denne graviditeten ikke vil gå. Har det siste døgnet hatt kraftige mens murringer samt blodtilblandet Crinone-utflod. Murringene øker på… Antar at TR kommer i løpet av morgendagen eller fredag. Jeg visste at dette kom til å skje - etter så mange dager med svake streker.

Har ikke bestemt meg, men jeg tror jeg skal hoppe over neste PP. Kroppen og hodet trenger en liten pause. Jeg kan flyttes ned til TR:sorry:

Vis vedlegget 369188

Åå, kjære Brevdua, nå føler jeg sånn med deg ❤️ Nå håpet jeg sånn at det endelig skulle være deres tur. Sender en lang og varm klem ❤️

Åå, kjære Brevdua, nå føler jeg sånn med deg ❤️ Nå håpet jeg sånn at det endelig skulle være deres tur. Sender en lang og varm klem ❤️

Tusen takk for omtanken. ❤️ Nå merker jeg at dette begynner å bli tungt, psykisk. Forstår ikke hvorfor det aldri går. Noen ganger er livet så urettferdig. :sorry:

11 dpo i dag og blenda test.. har ekstremt ømme bryst og fått noen kviser, men det er vell bare symptomer på TR begynner jeg å tro:oops:

Vis vedlegget 369188
Stor klem til deg:Heartblue Forstår hvor tøft det er! Håper det klaffer nestegang, jeg heier på deg:Heartred

Det er helt klarte noe på dagens test!! Men det elendige kameraet på iPhone vil ikke fange det helt opp:bored: klarer dere å se noe?? Den var så «tydelig» at det kom noen tårer:laughing002 Nå må den bare bli sterkere!!
90BA3569-DA98-479A-AB8A-9BAD2959C0F8.jpeg
AC79213E-E331-4E01-9D1C-D1FFDEB83815.jpeg
F5F5EB24-2942-410D-A06B-62EEBEC172B8.jpeg

Back
Topp