IKM uke 42 <3

Nick - alder - prøveperiode - Barn - EL - IKM

Sannamor - 30 - PP2 - B2 - EL 9/10 - IKM 23/10

Her er jeg ‍♀️
Når min samboer plutselig snudde og ville ha barn (jeg har 2 fra tidligere, han har ingen), lovte jeg meg selv at jeg ikke skulle bli testeavhengig og «superprøver». Det har jeg gjort en gang før i livet og ble _aldri_ gravid. Det forholdet endte, og de to jeg har fått vae ikke planlagt, så da ble det ikke med så mye testing og styr. Men her er jeg altså, tester hver dag Kun en sparsom skyggestrek å se sålangt. Krysser fingrene - for meg og alle dere ❤️

Nick - alder - prøveperiode - Barn - EL - IKM
Sannamor - 30 - PP2 - B2 - EL 9/10 - IKM 23/10

Her er jeg ‍♀️
Når min samboer plutselig snudde og ville ha barn (jeg har 2 fra tidligere, han har ingen), lovte jeg meg selv at jeg ikke skulle bli testeavhengig og «superprøver». Det har jeg gjort en gang før i livet og ble _aldri_ gravid. Det forholdet endte, og de to jeg har fått vae ikke planlagt, så da ble det ikke med så mye testing og styr. Men her er jeg altså, tester hver dag Kun en sparsom skyggestrek å se sålangt. Krysser fingrene - for meg og alle dere ❤️

Fort gjort å gå på en smell, krysser fingrene for deg!

Jeg kan settes på TR. Begynte med mensmurringer i går og de fortsatte intenst i dag og TR kom for fult nå i ettermiddag:wtf: :( Det var i grunn ventet med alle de blenda testene og skyggestrekene som aldri ble til noe :rolleyes: får vel samle en god slant med motivasjon igjen denne pp’en som nå har startet.:oops: Syns det er så unødvendig at lutealfasen er så grusom lang ventetid på å finne ut om TR kommer eller ikke.:arghh:

Jeg tester helt blenda denne morgenen, så kom jeg hjem fra jobb no og skulle bare ta en siste for sikkerhetskyld da IKM er på søndag, så får jeg dette?! Vær så snill å si at det er flere som ser:oops::oops: Det er foresten ikke en tidligtest

Vedlegg

• B657EC50-5498-4B34-8F8A-BB96C24E649C.jpeg
    B657EC50-5498-4B34-8F8A-BB96C24E649C.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 146
Jeg tester helt blenda denne morgenen, så kom jeg hjem fra jobb no og skulle bare ta en siste for sikkerhetskyld da IKM er på søndag, så får jeg dette?! Vær så snill å si at det er flere som ser:oops::oops: Det er foresten ikke en tidligtest

Den der er tydelig rosa! Tror vi har en vinner :wideyed:

Åherrgud jeg blir så gira, fallhøyden er såå stor til i morgentidlig:oops: Men kan testen virkelig gå fra HELT blenda til svak svak rosa stek på bare 12 timer?? Også fra morgen til kveld
Titter litt her fra ikm 43 jeg :hilarious: Om du går på ikm gruppa mi, også ser du forskjellen på den første jeg la ut tatt morgen og den andre kveld var det også ganske STOR forskjell! :p Dette ser jo veldig positivt ut syntes jeg da :shy:

Åherrgud jeg blir så gira, fallhøyden er såå stor til i morgentidlig:oops: Men kan testen virkelig gå fra HELT blenda til svak svak rosa stek på bare 12 timer?? Også fra morgen til kveld

Ja, det tror jeg! Den var ikke svakt rosa heller, vil si den var ganske tydelig :happy:

Dette ser ut som en begynnende babystrek :Heartred Håper på sterkere strek i morgen :)

Titter litt her fra ikm 43 jeg :hilarious: Om du går på ikm gruppa mi, også ser du forskjellen på den første jeg la ut tatt morgen og den andre kveld var det også ganske STOR forskjell! :p Dette ser jo veldig positivt ut syntes jeg da :shy:
Ja se der ja! Gratulerer så mye:Heartred

Ja, det tror jeg! Den var ikke svakt rosa heller, vil si den var ganske tydelig :happy:
Ååh jeg greier liksom ikke la vær å håpe såå mye, tror du det er noe vits i å ta en digital i morgen? Jeg har tre digitale liggende så er egentlig ingen krise å sløse en:rolleyes:

Back
Topp