Så fin økningNå begynner jeg kanskje å tro at spireliten kan holde seg der..
Øverste test er i dag, 14 dpo, på noen få dråper jeg klarte å presse ut etter å ha glemt med med morgenurin..
Vis vedlegget 369302
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin økningNå begynner jeg kanskje å tro at spireliten kan holde seg der..
Øverste test er i dag, 14 dpo, på noen få dråper jeg klarte å presse ut etter å ha glemt med med morgenurin..
Vis vedlegget 369302
Nick - alder - prøveperiode - Barn - EL - IKM
Sannamor - 30 - PP2 - B2 - EL 9/10 - IKM 23/10
Her er jeg
Når min samboer plutselig snudde og ville ha barn (jeg har 2 fra tidligere, han har ingen), lovte jeg meg selv at jeg ikke skulle bli testeavhengig og «superprøver». Det har jeg gjort en gang før i livet og ble _aldri_ gravid. Det forholdet endte, og de to jeg har fått vae ikke planlagt, så da ble det ikke med så mye testing og styr. Men her er jeg altså, tester hver dag Kun en sparsom skyggestrek å se sålangt. Krysser fingrene - for meg og alle dere
Sniker fra januarNoen som ser noe?
Skimter en svak strek spennende!Noen som ser noe?
Noen som ser noe?
Jeg ser!Jeg tester helt blenda denne morgenen, så kom jeg hjem fra jobb no og skulle bare ta en siste for sikkerhetskyld da IKM er på søndag, så får jeg dette?! Vær så snill å si at det er flere som ser Det er foresten ikke en tidligtest
Ååh jeg er helt stresset, hjelper liksom ikke å ta en til test i kveld heller…Jeg ser!
Hvor mange dpo?Ååh jeg er helt stresset, hjelper liksom ikke å ta en til test i kveld heller…
12 i dag, så hadde egentlig gitt helt opp når jeg testet blenda i dag.. har til og med bestilt EL tester osv til neste rundeHvor mange dpo?
Jeg tester helt blenda denne morgenen, så kom jeg hjem fra jobb no og skulle bare ta en siste for sikkerhetskyld da IKM er på søndag, så får jeg dette?! Vær så snill å si at det er flere som ser Det er foresten ikke en tidligtest
Åherrgud jeg blir så gira, fallhøyden er såå stor til i morgentidlig Men kan testen virkelig gå fra HELT blenda til svak svak rosa stek på bare 12 timer?? Også fra morgen til kveldDen der er tydelig rosa! Tror vi har en vinner
Noen får jo ikke positiv før 14dpo, så jeg har troa12 i dag, så hadde egentlig gitt helt opp når jeg testet blenda i dag.. har til og med bestilt EL tester osv til neste runde
Titter litt her fra ikm 43 jeg Om du går på ikm gruppa mi, også ser du forskjellen på den første jeg la ut tatt morgen og den andre kveld var det også ganske STOR forskjell! Dette ser jo veldig positivt ut syntes jeg daÅherrgud jeg blir så gira, fallhøyden er såå stor til i morgentidlig Men kan testen virkelig gå fra HELT blenda til svak svak rosa stek på bare 12 timer?? Også fra morgen til kveld
Åherrgud jeg blir så gira, fallhøyden er såå stor til i morgentidlig Men kan testen virkelig gå fra HELT blenda til svak svak rosa stek på bare 12 timer?? Også fra morgen til kveld
Jeg tester helt blenda denne morgenen, så kom jeg hjem fra jobb no og skulle bare ta en siste for sikkerhetskyld da IKM er på søndag, så får jeg dette?! Vær så snill å si at det er flere som ser Det er foresten ikke en tidligtest
Ja se der ja! Gratulerer så myeTitter litt her fra ikm 43 jeg Om du går på ikm gruppa mi, også ser du forskjellen på den første jeg la ut tatt morgen og den andre kveld var det også ganske STOR forskjell! Dette ser jo veldig positivt ut syntes jeg da
Ååh jeg greier liksom ikke la vær å håpe såå mye, tror du det er noe vits i å ta en digital i morgen? Jeg har tre digitale liggende så er egentlig ingen krise å sløse enJa, det tror jeg! Den var ikke svakt rosa heller, vil si den var ganske tydelig