Her ser man jo noe! Krysser fingreneDagens skygge 12dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ser man jo noe! Krysser fingreneDagens skygge 12dpo
Gratulerer
Jeg testa positivt i dag tidlig er ca 10 dpo ! Hurra! Endelig, vi har prøvd siden februar
Gratulerer så mye! Si fra om du vil settes som gravidJeg testa positivt i dag tidlig er ca 10 dpo ! Hurra! Endelig, vi har prøvd siden februar
Gratulerer!!!
Tusen takk det kan du gjerne gjør! Håper spiren sitter helt til juliGratulerer så mye! Si fra om du vil settes som gravid
Dagens test 9 dpo, ser ut som det stiger heldigvis.
Det er skikkelig nervepirrende å teste kjenner jeg. Burde vel stoppe, men samtidig så er det godt så lenge det stiger.
Vis vedlegget 368960
Jeg testa positivt i dag tidlig er ca 10 dpo ! Hurra! Endelig, vi har prøvd siden februar
Gratulerer så mye
Uff så kjedelig, jeg hadde virkelig troa for deg denne mnd! Masse lykke til i ny IKM gruppeJeg kan settes på TR, begynt å spotte her, setter nok inn for fullt i morgen! Ser vel noen av dere igjen i uke 46
Masse lykke til til alle som har fått to streker
Uff så kjedelig, jeg hadde virkelig troa for deg denne mnd! Masse lykke til i ny IKM gruppe
9 dpo i dag, har fremdeles ikke testet noe, men frister litt å ta en tidlig test i morgen Har hatt mens murringer i hele dag og begynner å bli litt redd for at TR skal komme i morgen som den egentlig skulle før EL ble forsøvetTakk snille Hvordan går det med deg?