Takk. Det håper vi også, men tør ikke helt å tro på det enda.Håper på ny spire og fin stigning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Det håper vi også, men tør ikke helt å tro på det enda.Håper på ny spire og fin stigning
Ja, forstår det godt Bare husk at du ikke må få panikk hvis en ikke viser stigning, kan være produsert i en annen batch og ha annen mengde farge feks…Dagens test 9 dpo, ser ut som det stiger heldigvis.
Det er skikkelig nervepirrende å teste kjenner jeg. Burde vel stoppe, men samtidig så er det godt så lenge det stiger.
Vis vedlegget 368960
Når du vet testen blir blenda, men bare må teste likevel.. #håpløs
Hørtes fryktelig kjent ut
Krysser fingreneHadde egentlig tenkt å teste i dag morges, men glemte det.. testet ca 11.30..
I dag er det 11 døgn siden jeg satte ovitrelle, så den skal ha kommet ut av kroppen nå. Krysser fingrene for at dette er en babystrek og ikke ovitrelle som kødder med meg
Vis vedlegget 368971
Når du et 5-6dpo å ikke klarer la være å teste.. mest sannsynlig streken der hvor streken kommer ved HCG. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selv vet at det er for tidlig for en babystrek men alikevell begynner jeg «enn hviss», blir gal av meg selv
Vis vedlegget 368976 Vis vedlegget 368977
Jeg ser på begge - spesielt på den øverste.Synes jeg ser streker over alt nå om dagen, men disse tror jeg ikke er tull. Den nederste er sterkere etter den tørket!
Jeg tror egentlig ikke det, hadde pos el test man-ons forrige uke. Holder hvertfall spenningen oppe, spent på neste test!Jeg ser strek her! Kan du ha kommet lenger enn 5-6, mon tro?