De er 10mlu, så vil slå ut før de digitale på 25mlu nok en grunn til å vente med digitalHar babyplan tidlig strimler, aldri brukt de før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er 10mlu, så vil slå ut før de digitale på 25mlu nok en grunn til å vente med digitalHar babyplan tidlig strimler, aldri brukt de før
Okei takk!De er 10mlu, så vil slå ut før de digitale på 25mlu nok en grunn til å vente med digital
Jeg testet på nytt med utvannet urin. Skimter en strek, og er veldig spent på morgendagen! Er det jeg som har fått streksyn, eller er det noe her?
Jeg testet på nytt med utvannet urin. Skimter en strek, og er veldig spent på morgendagen! Er det jeg som har fått streksyn, eller er det noe her?
Hvordan går det med alle sammen i DPO-land? Holder dere motet og tålmodigheten oppe? Begynner å bli utålmodig selv, men så begynte jeg å se litt tilbake. Da jeg ble gravid med jenta mi i 2019 ga jeg opp testingen på 10dpo, så kjenner derfor godt igjen hvorfor jeg føler for det nå. Testa ikke igjen før 13dpo, og da var jo testen positiv. Så det er fortsatt fullt mulig, dessuten bruker hvilepulsen å droppe 5 dager før IKM, men er fortsatt oppadgående. Dette skal bli interessant!
Gratulerer så mye Ingen tvil der nei!Denne var det ikke noe tvil om! Jeg kan settes på gravid
Denne var det ikke noe tvil om! Jeg kan settes på gravid
Denne var det ikke noe tvil om! Jeg kan settes på gravid
Pga MA og litt HCG igjen i kroppen for litt tid siden, då skal jeg ta nye blodprøver på sykehuset for å måle stigning. Jeg vil settes som gravid når de bekrefter fin stigning