Elenamor
Flørter med forumet
Samme har jeg faktisk opplevd i dag 10 dpo.. Men det er for tidlig å miste håpet enda Jeg prøver å teste igjen på tirsdag. Da er det 3 dager før ikm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh, så kjedelig, trodde virkelig streken fra i går skulle bli sterkere i dag
10DPO - tok nettopp disse. Syns å se noe men det kan jo være en skygge der fremdeles. Tok en tidlig test og en vanlig test på samme urin.
Skimter noe på den nederste!
Åå, men ser den tydelig fortsatt, håper veldig for deg Våknet til svakere strek selv, er så frustrerende Håper det er vår tur snart!
Jeg ser strek på begge dette har jeg troen på!!Hva tror dere? Tror det er strek på den første, men ikke nummer to. Tatt på samme urin. Er den første streken en skyggestrek? 8DPO i dag
Ååååå så gøy!!! Jeg er så spent nå!!!Jeg ser strek på begge dette har jeg troen på!!
Ser på den nederste og skimter noe på den øverste10DPO - tok nettopp disse. Syns å se noe men det kan jo være en skygge der fremdeles. Tok en tidlig test og en vanlig test på samme urin.
Ser strek på dem begge to, tror det er noe på gang! Men så rart de ble ulike på samme urin.Hva tror dere? Tror det er strek på den første, men ikke nummer to. Tatt på samme urin. Er den første streken en skyggestrek? 8DPO i dag
Ser på den nederste og skimter noe på den øverste
10DPO - tok nettopp disse. Syns å se noe men det kan jo være en skygge der fremdeles. Tok en tidlig test og en vanlig test på samme urin.
Samme har jeg faktisk opplevd i dag 10 dpo.. Men det er for tidlig å miste håpet enda Jeg prøver å teste igjen på tirsdag. Da er det 3 dager før ikm
Jeg ser strek på dem begge Håper at de utvikler seg til å bli sterke og rosa
Da har jeg testet og jammen var den ikke sterkere så jeg våget meg på en digital..
Dagens tester :
Vis vedlegget 368881
Endelig etter omtrent et års prøving. Nå må det bare vare!
Da har jeg testet og jammen var den ikke sterkere så jeg våget meg på en digital..
Dagens tester :
Vis vedlegget 368881
Endelig etter omtrent et års prøving. Nå må det bare vare!