Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare 7 dpo ish... Men føler jeg ser ett eller annet her...
Gratulerer13dpo og stigning her Spottingen jeg har hatt siden 7dpo har neesten forsvunnet her, og merker jeg blir fortere anpusten og litt svimmel. Akkurat slik det var i forrige graviditet og, og slik jeg skjønte at det kanskje var noe på g
Håper syyykt på å få 2-3 til uka, kanskje teste onsdag, som da blir 4+2 .. iik!
Flere positive her nå, såå gøy Håper vi er så heldige og følger hverandre inn i og hele veien til juni/juli 2022 Og håper på enda flere positive når IKM-uka vår faktisk kommer!! Nesten litt dårlig gjort at vi som fikk IKM noen dager tidligere enn forventet begynner å legge ut tester i denne gruppa Vet hvordan det rykker i testefoten tidlig om IKM er sent i uka
Vis vedlegget 368803
Hææ, tok en test til nå, og streken er tilbake Til og med mannen ser (11 dpo)
Vis vedlegget 368809
Bildet jeg postet over viser jo at noen ikke slår ut ordentlig før 12 DPO. Kanskje du er en av dem?Hææ, tok en test til nå, og streken er tilbake Til og med mannen ser (11 dpo)
Vis vedlegget 368809
Vis vedlegget 368809
Det er den sannelig! På ettermiddagsurin attpåtil? Spennende med morgenurin imorgen!!
Bildet jeg postet over viser jo at noen ikke slår ut ordentlig før 12 DPO. Kanskje du er en av dem?
Jeg har troa!!!
SpennendeHææ, tok en test til nå, og streken er tilbake Til og med mannen ser (11 dpo)
Vis vedlegget 368809
Hei. Melder meg inn her. Har vært litt av og på, men det siden i vår/sommer har jeg vært mest av. Mister helt troen etter måned på måned med negative tester og en og annen antydning til strek som aldri har blitt noe mer av og sannsynlig er kjemisk. Tok ut spiralen i november i fjor å håper på en attpåklatt før det er for sent.
Lille maur - 38 - PP ? (kommet ut av tellingen) - B4 - EL 9/10 - IKM 23/10
Tok en test i sted, selv om det er altfor tidlig, 7 dpo og vanlig babyplantest, men synes jeg ser noe mer enn jeg har sett før. Ikke så lett å se, men den kom før 5 min. Så nå blir det spennende å se om det utvikler seg eller bare forsvinner.
Ser dere noe?
Vis vedlegget 368812
Vis vedlegget 368809
Hei. Melder meg inn her. Har vært litt av og på, men det siden i vår/sommer har jeg vært mest av. Mister helt troen etter måned på måned med negative tester og en og annen antydning til strek som aldri har blitt noe mer av og sannsynlig er kjemisk. Tok ut spiralen i november i fjor å håper på en attpåklatt før det er for sent.
Lille maur - 38 - PP ? (kommet ut av tellingen) - B4 - EL 9/10 - IKM 23/10
Tok en test i sted, selv om det er altfor tidlig, 7 dpo og vanlig babyplantest, men synes jeg ser noe mer enn jeg har sett før. Ikke så lett å se, men den kom før 5 min. Så nå blir det spennende å se om det utvikler seg eller bare forsvinner.
Ser dere noe?
Vis vedlegget 368812
Takk. Nei, jeg vet, men er så redd for at hcg har steget av en eller annen mystisk årsak uten at jeg er gravid. Fikk utslag på testen fra sykehuset (25mIU/mL), blodprøve dagen etter sa 7. Så er derfor jeg er litt skeptisk.Det der er ikke en 6 i hcg test! Gratulerer
Så spennende i morgen!Hææ, tok en test til nå, og streken er tilbake Til og med mannen ser (11 dpo)
Vis vedlegget 368809
Såååå deilig! Gratulerer! Si fra om jeg skal sette deg på gravid13dpo og stigning her Spottingen jeg har hatt siden 7dpo har neesten forsvunnet her, og merker jeg blir fortere anpusten og litt svimmel. Akkurat slik det var i forrige graviditet og, og slik jeg skjønte at det kanskje var noe på g
Håper syyykt på å få 2-3 til uka, kanskje teste onsdag, som da blir 4+2 .. iik!
Flere positive her nå, såå gøy Håper vi er så heldige og følger hverandre inn i og hele veien til juni/juli 2022 Og håper på enda flere positive når IKM-uka vår faktisk kommer!! Nesten litt dårlig gjort at vi som fikk IKM noen dager tidligere enn forventet begynner å legge ut tester i denne gruppa Vet hvordan det rykker i testefoten tidlig om IKM er sent i uka
Vis vedlegget 368803