IKM uke 42 <3

Bare 7 dpo ish... Men føler jeg ser ett eller annet her...

Vedlegg

• 20211016_134924.jpg
    20211016_134924.jpg
    687,9 KB · Visninger: 69
  • 20211016_134758.jpg
    20211016_134758.jpg
    650,5 KB · Visninger: 73
  • 20211016_135621.jpg
    20211016_135621.jpg
    592,3 KB · Visninger: 72
13dpo og stigning her:hello2 Spottingen jeg har hatt siden 7dpo har neesten forsvunnet her, og merker jeg blir fortere anpusten og litt svimmel. Akkurat slik det var i forrige graviditet og, og slik jeg skjønte at det kanskje var noe på g :love2

Håper syyykt på å få 2-3 til uka, kanskje teste onsdag, som da blir 4+2 .. iik!:geek
Flere positive her nå, såå gøy:smiley-bounce022 Håper vi er så heldige og følger hverandre inn i og hele veien til juni/juli 2022 :Heartred Og håper på enda flere positive når IKM-uka vår faktisk kommer!! Nesten litt dårlig gjort at vi som fikk IKM noen dager tidligere enn forventet begynner å legge ut tester i denne gruppa :wideyed: Vet hvordan det rykker i testefoten tidlig om IKM er sent i uka:oops:

DFB7523A-79FC-43D1-A300-DCFD53C01B08.jpeg

Last edited:
13dpo og stigning her:hello2 Spottingen jeg har hatt siden 7dpo har neesten forsvunnet her, og merker jeg blir fortere anpusten og litt svimmel. Akkurat slik det var i forrige graviditet og, og slik jeg skjønte at det kanskje var noe på g :love2

Håper syyykt på å få 2-3 til uka, kanskje teste onsdag, som da blir 4+2 .. iik!:geek
Flere positive her nå, såå gøy:smiley-bounce022 Håper vi er så heldige og følger hverandre inn i og hele veien til juni/juli 2022 :Heartred Og håper på enda flere positive når IKM-uka vår faktisk kommer!! Nesten litt dårlig gjort at vi som fikk IKM noen dager tidligere enn forventet begynner å legge ut tester i denne gruppa :wideyed: Vet hvordan det rykker i testefoten tidlig om IKM er sent i uka:oops:

Vis vedlegget 368803
Gratulerer:smiley-bounce016

I dag justerte ff meg tilbake fra 4 dpo til 3, kjedelig i ventetiden!! Å spesielt siden vi bare fikk lagt inn på cd20
F68D4AA6-1061-47F9-83B7-7DD483242C59.png

Hææ, tok en test til nå, og streken er tilbake :wideyed: Til og med mannen ser :wideyed: (11 dpo)
D4AAA886-4E88-4748-823C-5BFA603338CB.jpeg

Last edited:
Hei. Melder meg inn her. Har vært litt av og på, men det siden i vår/sommer har jeg vært mest av. Mister helt troen etter måned på måned med negative tester og en og annen antydning til strek som aldri har blitt noe mer av og sannsynlig er kjemisk. Tok ut spiralen i november i fjor å håper på en attpåklatt før det er for sent.

Lille maur - 38 - PP ? (kommet ut av tellingen) - B4 - EL 9/10 - IKM 23/10

Tok en test i sted, selv om det er altfor tidlig, 7 dpo og vanlig babyplantest, men synes jeg ser noe mer enn jeg har sett før. Ikke så lett å se, men den kom før 5 min. Så nå blir det spennende å se om det utvikler seg eller bare forsvinner.

Ser dere noe?

808B7B62-150C-4BFF-9199-451747007D3C.jpeg

Hei. Melder meg inn her. Har vært litt av og på, men det siden i vår/sommer har jeg vært mest av. Mister helt troen etter måned på måned med negative tester og en og annen antydning til strek som aldri har blitt noe mer av og sannsynlig er kjemisk. Tok ut spiralen i november i fjor å håper på en attpåklatt før det er for sent.

Tok en test i sted, selv om det er altfor tidlig, 7 dpo og vanlig babyplantest, men synes jeg ser noe mer enn jeg har sett før. Ikke så lett å se, men den kom før 5 min. Så nå blir det spennende å se om det utvikler seg eller bare forsvinner.

Ser dere noe?

Vis vedlegget 368812

Ser! :happy:

Ser dere noe?

Vis vedlegget 368812

jeg ser! :smiley-bounce012

Det der er ikke en 6 i hcg test! Gratulerer :D
Takk. Nei, jeg vet, men er så redd for at hcg har steget av en eller annen mystisk årsak uten at jeg er gravid. Fikk utslag på testen fra sykehuset (25mIU/mL), blodprøve dagen etter sa 7. Så er derfor jeg er litt skeptisk.

Vis vedlegget 368803
Såååå deilig! Gratulerer! Si fra om jeg skal sette deg på gravid :excited001

Back
Topp