IKM uke 42 <3

Æææ
:excited001
C2B3E84F-9DBF-4494-B3ED-30C9EBE2C99E.jpeg

Åhh, gratulerer :happy::Heartred
Endelig kommer det noen ordentlig fine streker :D
Takk :) Ser på streken med bittelitt forbehold. Hadde igjen litt hcg etter MA for rundt to mnd siden. Den var synkende og nede på 6 på siste blodprøve, men tør ikke helt å juble før dette kan påvises på ultralyd.

9 dpo. Streken er enda tydeligere i dag:D Når er det vanlig å teste positivt med digital CB?

Vedlegg

• 32280FDA-74CD-4A50-8BEC-CE90B5AB79ED.jpeg
    32280FDA-74CD-4A50-8BEC-CE90B5AB79ED.jpeg
    769,5 KB · Visninger: 102
Gratulerer til dere som har fått positiv test så langt!! Hvilke symptomer kjenner dere på nå så tidlig? Jeg skal teste i morgen og går rundt og kjenner etter hele tiden :D:cat:

Takk :) Ser på streken med bittelitt forbehold. Hadde igjen litt hcg etter MA for rundt to mnd siden. Den var synkende og nede på 6 på siste blodprøve, men tør ikke helt å juble før dette kan påvises på ultralyd.
Det der er ikke en 6 i hcg test! Gratulerer :D

Megaømme bryster de siste dagene, men idag (9pdo) spotter jeg, så er vel bare å forberede seg på tr imorgen.. :wtf: men men, da kan jeg ringe spiren på mandag og få time så satser jeg på oppstart ivf neste syklus :happy:

10 dpo og ingen rosa strek:( Tatt den siste tidligtesten jeg hadde så nå må jeg ut på shopping! Noen som har prøvd tidligtestene fra metode?

Ååh gratulerer så masse til dere med positiv test:Heartred Håper på å se mange flere snart! Selv er jeg 6 dpo i dag og skal vente med å teste til hvertfall fredag! Da er jeg 12 dpo

Back
Topp