Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin strek, her er det noe på gang! Krysser fingrene for at den blir sterkere
Åååå, jeg ser Fikk helt tårer i øynene nå, så glad på dine vegne, er med i heiagjengen
Takk Er 13 DPO.For en fin og sterk test! Gratulerer så mye
Hvor mange DPO?
TakkÅhh, gratulerer
Endelig kommer det noen ordentlig fine streker
Oioioiiiii! Håper den sitter9 DPO. Jeg skjelver. I går syns jeg at jeg så noe på tidligtestene og svei dermed av alle 6.
I dag morges så jeg en strek etter at testen hadde tørket. Tok ny test og dette lyste opp… Så vidt streken synes
Vis vedlegget 368769
Her er den, tørket! Er helt fra meg
Vis vedlegget 368770
Det var fin strek det!
Takk Ser på streken med bittelitt forbehold. Hadde igjen litt hcg etter MA for rundt to mnd siden. Den var synkende og nede på 6 på siste blodprøve, men tør ikke helt å juble før dette kan påvises på ultralyd.Åhh, gratulerer
Endelig kommer det noen ordentlig fine streker
Det der er ikke en 6 i hcg test! GratulererTakk Ser på streken med bittelitt forbehold. Hadde igjen litt hcg etter MA for rundt to mnd siden. Den var synkende og nede på 6 på siste blodprøve, men tør ikke helt å juble før dette kan påvises på ultralyd.
De er positive på 25mlu. Om du slår ut på en vanlig test fra babyplan, skal du også slå ut på digital. Den du har tatt nå er 10mlu9 dpo. Streken er enda tydeligere i dag Når er det vanlig å teste positivt med digital CB?
Stemmer det! Har ikke vanlige tester i hus men muligens jeg må ta meg en tur ut og kjøpe i dagDe er positive på 25mlu. Om du slår ut på en vanlig test fra babyplan, skal du også slå ut på digital. Den du har tatt nå er 10mlu
De fleste sier vel at de slår sent ut. Prøvd de selv, helt ok egentlig10 dpo og ingen rosa strek Tatt den siste tidligtesten jeg hadde så nå må jeg ut på shopping! Noen som har prøvd tidligtestene fra metode?