8dpo, så fortsatt gode muligheter!Hvilken dpo er du idag, igjen? Er det ikke fortsatt nokså tidlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8dpo, så fortsatt gode muligheter!Hvilken dpo er du idag, igjen? Er det ikke fortsatt nokså tidlig?
Sjekk ut linken under. Ikke sikkert egget har satt seg enda, enda noen dager igjen til det er for sent10 dpo og blenda tidligtester fra både metode og babyplan. Vet det er tidlig, men vil anta at man kunne sett noe nå.
8dpo og jeg klarte ikke å holde meg lengre. Her er mine to fra i morges. Vanskelig å si om det er strek eller skygge, syns kanskje jeg ser noe der
Ser en grå strek på den øverste. Håper den blir råsa snart
Jeg aner ikke hvirdan min syklus er etter vaksina, så går foreløpig etter «vanlig» IKM og så kan det jo (dessverre) hende alt blir forskyvet og forstyrret for meg også.Sniker inn og heier på dere. Fikk litt lang syklus etter vaksinen så jeg er ikke lenger en del av "gjengen" her, men må følge med og håper for dere <3
Ikke annen erfaring enn at jeg også opplever dette nå! Veldig tynn utflod, men mye mer enn vanlig. Jeg er 5 DPO i dag, vi krysser fingrene for at dette er et godt tegnSå gøy at dere er i gang med tester! Selv skal jeg teste på søndag morgen. Holder meg opptatt frem til da. Det er IKKE lett å vente helt til søndag! Har iverksatt følgende tiltak for å holde meg selv i nakken:
- Fortalt om testetrangen til min kjære. Han er veldig klar på at vi skal vente til søndag og hadde blitt SÅ skuffet hvis jeg hadde testet uten ham
- Satt meg mål om å strikke masse
- Skal i besøk i kveld
- Skal trene og gå lang tur i morgen, samt strikke og organisere skap.
Men dere? Jeg har aldri hatt så mye utflod som de siste dagene. Jeg er 6DPO i dag. Det startet vel 3DPO, tror jeg. Har dere erfaringer med utflod i DPO-land? Enten om det førte til graviditet eller ikke?
Så spennende! La oss håpe dette er et godt tegn!!Ikke annen erfaring enn at jeg også opplever dette nå! Veldig tynn utflod, men mye mer enn vanlig. Jeg er 5 DPO i dag, vi krysser fingrene for at dette er et godt tegn
Jeg er forskøvet nesten 2 uker. Eller gått fra 28 dager til 30+ og på 3 sykluser er det blitt noen dager =(Jeg aner ikke hvirdan min syklus er etter vaksina, så går foreløpig etter «vanlig» IKM og så kan det jo (dessverre) hende alt blir forskyvet og forstyrret for meg også.
Er det tidligtest eller vanlig?