IKM uke 42 <3

10 dpo og blenda tidligtester fra både metode og babyplan. Vet det er tidlig, men vil anta at man kunne sett noe nå.

Vedlegg

• 20211015_093127.jpg
    20211015_093127.jpg
    566,4 KB · Visninger: 58
8dpo og jeg klarte ikke å holde meg lengre. :pHer er mine to fra i morges. Vanskelig å si om det er strek eller skygge, syns kanskje jeg ser noe der. :wideyed:

Vedlegg

• 270AB0EB-66C7-46FC-9BCF-AAA5CB4393C3.jpeg
    270AB0EB-66C7-46FC-9BCF-AAA5CB4393C3.jpeg
    2 MB · Visninger: 87
Last edited:
Her er murringene startet, sikkert mensmurringer, så ser ut som de starter like forbanna tidlig som sist:shifty:

Å, ble så inspirert når jeg ser positive tester her. Det murrer i magen og tenker jeg tar en test i morgen (hvis jeg har igjen tidligtester:eek:)

Sniker inn og heier på dere. Fikk litt lang syklus etter vaksinen så jeg er ikke lenger en del av "gjengen" her, men må følge med og håper for dere <3

Sniker inn og heier på dere. Fikk litt lang syklus etter vaksinen så jeg er ikke lenger en del av "gjengen" her, men må følge med og håper for dere <3
Jeg aner ikke hvirdan min syklus er etter vaksina, så går foreløpig etter «vanlig» IKM og så kan det jo (dessverre) hende alt blir forskyvet og forstyrret for meg også.

Digger at dere tester:woot:
Bare 4dpo her og planen er å drøye helt til neste fredag:angelic::laughing021 ikm er på tirsdag, så veldig spent på om crinone gjør jobben sin! Ble bare halvveis med aksjer sida vi var syke:schocked028

Så gøy at dere er i gang med tester! Selv skal jeg teste på søndag morgen. Holder meg opptatt frem til da. Det er IKKE lett å vente helt til søndag! Har iverksatt følgende tiltak for å holde meg selv i nakken:

- Fortalt om testetrangen til min kjære. Han er veldig klar på at vi skal vente til søndag og hadde blitt SÅ skuffet hvis jeg hadde testet uten ham
- Satt meg mål om å strikke masse
- Skal i besøk i kveld
- Skal trene og gå lang tur i morgen, samt strikke og organisere skap.

Men dere? Jeg har aldri hatt så mye utflod som de siste dagene. Jeg er 6DPO i dag. Det startet vel 3DPO, tror jeg. Har dere erfaringer med utflod i DPO-land? Enten om det førte til graviditet eller ikke?

Første test røyk i dag tidlig, 9 dpo og blenda test. Tror jeg bare har fire tester igjen som jeg må klare meg med gjennom helgen :hilarious:

Så gøy at dere er i gang med tester! Selv skal jeg teste på søndag morgen. Holder meg opptatt frem til da. Det er IKKE lett å vente helt til søndag! Har iverksatt følgende tiltak for å holde meg selv i nakken:

- Fortalt om testetrangen til min kjære. Han er veldig klar på at vi skal vente til søndag og hadde blitt SÅ skuffet hvis jeg hadde testet uten ham
- Satt meg mål om å strikke masse
- Skal i besøk i kveld
- Skal trene og gå lang tur i morgen, samt strikke og organisere skap.

Men dere? Jeg har aldri hatt så mye utflod som de siste dagene. Jeg er 6DPO i dag. Det startet vel 3DPO, tror jeg. Har dere erfaringer med utflod i DPO-land? Enten om det førte til graviditet eller ikke?
Ikke annen erfaring enn at jeg også opplever dette nå! Veldig tynn utflod, men mye mer enn vanlig. Jeg er 5 DPO i dag, vi krysser fingrene for at dette er et godt tegn:rolleyes:

Jeg aner ikke hvirdan min syklus er etter vaksina, så går foreløpig etter «vanlig» IKM og så kan det jo (dessverre) hende alt blir forskyvet og forstyrret for meg også.
Jeg er forskøvet nesten 2 uker. Eller gått fra 28 dager til 30+ og på 3 sykluser er det blitt noen dager =(

Sååå snodig, nå skjedde det igjen. 30 min mellom bildene av samme test. Vet de er ugyldige etter avlesningstiden, men synes det allikevel er merkelig to dager på rad :pompus:

Vedlegg

• 20211015_163611.jpg
    20211015_163611.jpg
    1,1 MB · Visninger: 94
  • 20211015_160107.jpg
    20211015_160107.jpg
    1,1 MB · Visninger: 95
Back
Topp